Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اقای دکتر الهی خیر ببینید
سلام آقای دکتر الهی خیر ببینید که به مردم کمک میکنید من بچه کوچیک ۱۰ ماهه دارم که اصلا نمیتونه چیزی بخوره اصلا نمیخوره حتی یه قطره چیزی بدمش سریع هق میزنه و میاره، بالا به جز شیر خشک هیچی نمیخوره که شیر هم نسبت به سنش خیلی کمتر میخوره و تا الان دوتا دندون بیشتر در نیاورده و فقط میتونه بخزد ولی چهار دست و پا نمیتونه واینکه مرتب مریض میشه الان بیشتر از سه ماهه که سرماخوردگی و یا تب یا اسهال خوب میشه باز ازنوع شروع میشه چیکار کنم علت اینکه نمیتونه چیزی بخوره ممکنه بد باشه یعنی گلوش مشکل داره یا نه واینکه بعداز هر تب باید انتی بیوتیک بخوره یا نه
- مصرف سیفیکسیم ۱۰۰
کودک ۷ سال و ۹ ماه ، با ۳۰ کیلو وزن برای تب، ابتدا ۵ سی سی در ۱۲ ساعت گفتند بعد گفتند ۲.۵ سی سی. کردوم درسته؟ ممنون
- دوز مصرف سفکسیم۱۰۰ برای وزن ۱۸ کیلو
برای پسرم که ۳سال ونیم هست و۱۸ کیلو وزن چند سی سی سفیکسیم بدم
- حرکت غیر ارادی نوزاد
سلام وقت بخیر دختر من ۸ ماهشه مدتی هست ک صبح ها ک از خواب بیدار میشه ی حرکتی مثل اینکه سردش هست انجام میده و طی روز چند بار تکرار میکنه خیلی زمانش کوتاه حتی یک ثانیه هم نمیشه ولی نگرانم کرده
- الو
سلام آقای دکتر ببخشید دختر 6ونیم ماهم یبوست شدید داره مدفوعش خشک وسفت و به شدت زور میزنه وشدید گریه میکنه موقع دفع بعداز دفع هم نیم ساعت گریه میکنه. میتونم از اب الو بخارا استفاده کنم؟اگه بله لطفا راهنمایی کنید چه مقدار بدم ممنون.
- آلرژی
با عرض سلام و خسته نباشید . دختر من دو سال و چند ماهشه فقط موقع خواب سرفه های خشک میکنه الان دو ماهی هست اینجوریه بهش سالباتامول وکتوتفین دادم مدتی خوب میشه ولی بازم بعد از یه مدت شروع میکنه سرفه کردن اونم فقط خواب که باشه دکتر دارویی دیگه ای هست بهش بدم یا اینکه اشکالی نداره همین داروها روبهش بدم نمیتونم تو موقعیتم دکتر ببرمش لطفا راهنمایی کنید
- زردی کف پای دخترم
دخترم ۶ساله از مچ پاهاش به پایین کلا کف پاهاش زرد هستش
- دل درد بچه ها
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید پسرم سه سالشه بیشتر وقتا یبوست داره بعضی وقتا هم میگه دلم درد میکنه نگرانم بچگی عسل زیاد میخورد ربطی نداره؟
- عفونت ادراری
سلام وقت بخیر دخترم ۹ سالشه عفونت ادرا ر داشت دکتر براش آزمایش ادرار و خون نوشت انجام داد و گفت در ادرار یه ذره خون هست که قرص سفکسیم داد و گفت جای نگرانی نیست بهتر نشده و در ادرارش چیزایی شبیه دستمال کاغذی پیدا میشه چکار کنیم ممنون
- کپسول سفکسیم 200
برای سرفه دخترم هذ9 سالشه سفکسیم 200 روزی چند بار
- جوش یا دمل چرکی داخل دهان کودک
سلام.
دخترم پنج سالشه. چند روز پیش لب بالایی التهاب پیدا کرد. بعد از چند روز بصورت جوش چرکی زیر لب بالا نمایان شد و حالا سرباز کرده و چرک خارج میشود. دکتر بردم کو اموکسی دادن سه روزه میخوره. چکار کنم؟ من گاهی لبش و فشار میدم چرک خارج میشه از ناحیه جوش. بعد با اب نمک شستشو میدم. راهنمایی کنید لطفا از نگرانی خواب ندارم. تبشم قطع شده. - فقر آهن
با سلام لطفاً جواب من را حتما بدید پسرم ۸سالشه و خیلی ضعیفه ۲۲کیلو وزنشه و فقر آهن داره فعلا فقط فولیک اسید بهش گاهی میدم اصلا اشتها نداره و خیلی کم غذا میخوره امروز چند بار بی حال شد و دوباره حالش شد کمی هم خواب آلودست چکارش کنم
- فرورفتن میخ در پای کودک دو ساله
کودک دو سالم یه میخ رفته تو پاش ایا احتیاج به واکسن کزاز هست و چکار کنم ک عفونت نکنه متشکرم ازتون؟
- نوزادم خوب نشده
سلام آقای دکتر نوزادم سرما خورده حدود 20روزه اوایل خفیف تر بود اما الان روزی 4.5 بار عطسه میندازه و 5.6بار هم سرفه میکنه اما اصلا تب نداشته موقع شیر خوردن خوابش میبره و سینه اش خس خس میکنه موقع شیر خوردن نفساش تندتر میشه و این که شیر خشک میخوره الان نوزادم 51 روزه شه شربت آزیترومایسین داده اما فایده ای نداشته دکتر عکس از ریه نوشت گفت خلط داره چیکار کنم آقای دکتر توروخدا راهنمایی کنید
- سلام خسته نباشید ببخشید پسرم یک سالشه الان دوروزه فقط تب داره
- قرمزی زیرچشم
سلام. پسر من دو سال و نه ماهشه. چند روزی هست که زیر چشمش قرمز و کمی متورم شده بدون هیچ علامت دیگه ای از بیماری. دلیلش چی میتونه باشه؟ نیاز به مراجعه به پزشک هست؟
- ضربه ب سرنوزاد نه ماهه
باسلام پسر نه ماهه من امروز از پشت سر افتاد روی زمین و بلا فاصله شروع ب گریه کرد یک دقیقه بعداستفراغ زیادی کرد خیلی نگرانم آیا باید ببرمش بیمارستان؟
- عفونت ادرار
سلام آقاي دكتر براي اينكه دخترم هيچوقت عفونت ادرار نداشته باشه چه كاري لازمه انجام داد آيا عوض كردن پوشك بعداز هر ادرارش مانع ميشه حساس شدم روزي ٧ دفعه پوشكش رو عوض ميكنم
- شربت مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر عزیز. پسرم ۲۶ ماهشه با وزن ۱۲۵۰۰ و قد ۸۴ . تا ۲ سالگی بهش قطره آدزیر به گفته شما دادم . الان دوماهه که قطع کردم . چون وارد ۳ سال شده . اقای دکتر مبخواستم یه قطره یا شربت مولتی ویتامین بگیرم که نیازهای بدنش و تامین کنه و هم بچم کمترسرما بخوره چون مهد کودک میره بخاطر همون . البته من از نظر غذا ومیوه ومغزیجات همیشه بهش میرسم . ولی اگه یه شربتی رو بهم معرفی کنید که ضرری هم براش نداشته باشه ازتون ممنون میشم . خدابهتون سلامتی بده 🙏🙏🙏
- سرفه کودک
با سلام یک پسر ۶ساله دارم با وزن ۱۹ونیم وقد ۱۱۰سانت صبح وقتی از خواب بیدار میشه به مدت بیست دقیقه سرفه ی شدید داره جوری که میخواد بالا بیاره بعد بیست دقیقه سرفه کامل قطع میشه تا صبح بعد و موقع بازی کردن یا دویدن هم یک سرفه ی خشک داره که با استراحت یا نشستن قطع میشه الان هشت ماهه که این علاعم و داره لطفا راهناییم کنید خیلی نگرانم ممنون وخدا قوت

