Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دلیل دفع ماده لزج خونی جدا از مدفوع
سلام بعداز یک دوره سرماخوردگی در مدفوع دختر ۱۰ سالم ماده لزج خونی پیدا شده.یعنی جدا از مدفوع و در هنگام ادرار کوچک از مقعدش دفع میشه بدون اینکه زور خاصی بزنه.میخواستم دلیل و درمانشو بپرسم.الان سرماخوردگیش کاملا خوب شده.در دوران مریضی ترشخ بینی و پشت حلق شدید داشت که ۶ عدد سفکسیم ۲۰۰ خورد
- سلام آقای دکتر سه تا بچه دارم با سن 5،6،7، کل زمستون سرما خوردن نمیدونم چیکار کنم هر چه هم وارو میدم فایده نداره دو روز خوبن بعداز دو روز دوباره مریضن دلیلش چیه؟
- خلط زرد ادرار
با سلام دختر ۴ ماهه ای دارم که بعد ازهر دفع ادرار خلط زرد دارد ولی نشانه ی عفونت ادراری ندارد و ادرارش تیره نیست دلیلش چیست فقط امروز اینجوری شده
- تب واسهال
کودک 7 ماهه ام 2روزه علاوه بر تب ،اسهال خفیفی هم داره و غذا وشیر میخوره فقط روزا سرحاله ولی شبها بی قرار وتب میکنه؟؟؟
- غذا
سلام واحترام.پسرم ۱۹ماهشه.صبح حدود ۶یا۷بیدارمیشه ولی خواب آلو..صبحانه نمیخوره منم شیرخشک بهش میدم..ایاشیرخشک ب عنوان صبحانه حساب میشه؟
- کم وزنی
سلام خسته نباشین دخترم ۱۲ ماهشه شیر خشک میخورد چن روزیه اصلا شیر نمیخوره وزن تولدش ۳.۳۰۰ بود الانم ۸.۲۰۰ شده میشه منو راهنمایم کنین چیکار کنم شیر بخوره و وزنش بالا بره
- مصرف قرص کلیدینیوم سی
آیا کودک۹ ساله می تواند قرص کلیدینیوم سی مصرف کند؟
- قطره چکان
سلام ببخشید اقای دکتر یک سی سی یک قطره چکان میشه ؟ یعنی ۲۵قطره؟
- زینک سولفات
سلام وقت به خیر ببخشید بچم 50 روزگی بردم دکتر براش زینک شروع کرد نمیدونم چرا به نظرتون زود نیست؟ تا کی باید بهش بدم.
- سرما خوردگی کودک ۴ ماهم
سلام کودک۴ ماهه سرماخورده و آبریزش بینی و سرفه غلط دار داشت پیش متخصص اطفال بردیم واسش شربت گایافنزین هر۸ساعت ۲سی سی و سالبوترکس هر ۴ساعت ۱پاف تجویز کردن که اصلا تاثیر مطلوبی نداشت و تب هم کرد اصلا نمیتونه شیر بخوره اسپری بینی رینوسالتین هم میزنم
- زردی بدن
سلام پسر من ۷ سالشه و بدنش دست و پا .صورتش حالت زردی داره . اقای دکتر جای نگران هست وچیکار میتونیم بکنیم حالت طبیعی رنگ بدنش برگرده ممنون از شما
- اسهالی نوزاد یک ماهه از بعد تولد تا الان
اسهالی نوزاد یک ماهه ام از بعد از تولد تا الان که یک ماهشه
- احساس توده در انگشت اشاره
سلام نوزاد ۹ماهه ای دارم که ۴روز است در انگشت اشاره اش درست پایین ناخن احساس توده کوچک در زیر پوستش میکنم خیلی نگرانم کرده لطفا راهنمایی کنید
- گلودرد
سلام اقای دکترفرمودیدمشکل تیروییدیهوظاهرنمیشه ممکنه لوزه باشه؟
- سلام اقای دکتر دخترم سه ملهشه رفلاکس داره شیرشو عوض کردم ای ار قرص نکسیوم بکلوفن و بی بی کر میخوره بازم شیر نمیخوره ساعت ده صبح ک خورده الان ک ساعت دو هنوز چیزی نخورده چیکارکنم
- شیرخشک مقوی وچاق کننده
سلام آقای دکتر ببخشید من همه جور شیرخشک برای وزن دهی پسرم استفاده کردم اما دریغ از یه زره وزن گیری آزمایش انجام دادم براش مشکلی نداره میشه یه شیرخشک خوب ومقوی برای وزن دهیش معرفی کنید ممنون میشم
- سرفه
سلام پسرم ۱۵ ماهشه با وزن ۱۰.۲۰۰حدود ده روزی هست فقط دو یا سه بار در روز سرفه میکنه در حد پنج شش ثانیه هربار ، سرفه خلط دارهیچ علائم سرماخوردگی هم نداره فقط همین سرفهباید چیکار کنم ؟
- جیغ کشیدن در خواب
سلام وقت بخیر نوزاد پسر چهار ماهه دارم هفته اول تولد چکاپ بردیم پزشک اطفال نظر کولیک دادند دارو بایو کولیک دایمتوادن دادند گذشت تا سه ماهه کی دوباره چکاپ بردیم تشخیص رفلاکس دادن شربت سگا نیوز همان داروهای کولیک الان مدتی است در خواب جیغ وحشت ناگ گریه بیدار میشه وچند پزشک متخصص ویزیت کردن تمومی گفتند سالم است اگر سالمه چرا جیغ نق نق می زنه همیشه بی حاله با گریه از خواب بیدار میشهچ
- الرژی به پروتئین گاوی
سلام اقای دکتر دختر من ۶ ماهشه به پروتئین گاوی حساسیت داره و حدود ۲ ماهه که شربت کتوف روزی دوبار ۱ سی سی استفاده میکنم خودمم رژیم کامل دارم و لبنیات و اجیل و مواد الرژن نمیخورم بازم دختر من خواب خوبی تداره و اگزمای صورتش خوب نشده چیکار باید بکنم لطفا راهنماییم کنین ممنونم
- سرفه نوزاد ۸ماهه
سلام دخترم 8ماهشه سرفه های خشک داره تببش قطع ووصل میشه چه دارویی میتونم بدم

