Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر. پسر من مریض شماست. شیرمادر میخوره و به پروتئین گاو و تخم مرغ آلرژی داره. الان چهار ماه و ده روزشه. وزن تولدش ۳/۷۶۰ وزن دو ماهگی ۶ و وزن چهار ماهگیش ۶/۸۰۰ بود. بهداشت گفتن چهار ماهگی افزایش وزنش کم بوده. شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور رو به عنوان شیر کمکی دادم بهش نخورد. ببلاک HA هم نخورد. مخلوط شیرخشک و شیرمادر هم نمیخوره. غذای کمکی رو از کِی شروع کنم؟ و اول چی بهش بدم؟ لعاب برنج خوبه؟
- گرمی بعدازتب
سلام خسته نباشید پسرم 7 ماهشه سرماخورد دکتربردم آمپول ودارودادن خوب شدبعدش تا چندروزتب داشت دیروزتبش قطع شدالان صورتش وروی سینش وپشت گردنش دونه قرمززده چکارکنم؟بی قراره گریه میکنه شیرم میخاد بخوره به زور اشتهام نداره
- بهداشت تعویض پوشک
سلام بعد از تعوبض پوشک نوزاد چه پمادی رو به عنوان کاور پیشنهاد میدهید دخترم نزدیک پنج ماهشه آیا باید به واژنش هم زد؟
- طب شدید
سلام خسته نباشید پسرم 4 سالش تب شدید داره ی شیاف استفاده کردم بهتر شد اما بردمش حمام ک تبش بیاد پایین برعکس عمل کرد بدتر شد اگر دوباره شیاف استقاده کنم ضرر دار ؟؟
- نوزادم خوب شیر نمی خوره واز نافش صدای باد میاد
سلام پسرم سه ماهشه خیلی گریه میکنه موقع شیر خوردن راحت نیست و از نافش هوا میده
- تب درناحیه شکمو سینه و پشت
سلام دکتردخترم دمای زیربغل با دماسنج طبیعیع۳۶ درجه است ولی تنش شکمش پشتش داغ میشه و سرد میشه از چی میتونه باشه؟
- نفخ
سلام .نوزادم ۲۷ روزشه میشه همزمان قطره بی بی کروکولیکز رو بهش خوراند
- ریفلاکس معده
سلام خسته نباشید. من یک دختر دو سال و هشت ماهه دارم که ریفلاکس معده داره و دکتر براش رانیتیدین تجویز کرده جدیدا خبرهایی درباره حذف رانیتیدین هستش میخواستم بدونم جایگزین چی میتونیم بهش بدیم.و اینکه مشکل خواب داره و اکثرا کابوس میبینه و تو خواب زیاد گریه میکنه.ممکنه میشم راهنمایی کنید؟متشکرم.
- اسهال
سلام دخترم چهل روزه به دنیااومده ازوقتی که به دنیااومده وقتی بادازشکم اش میادبیرون یه مایه زردرنگ ازش میادبیروم ببخشیدایامشکل ازشیرمه
- شیردهی با مصرف قرص های شوگرن
سلام دکتر وقت بخیر یه مشورت میخواستم ازتون
من چند ساله تحت نظر شما هستم
جسارتا فرزند من ۶ روزه دنیا اومده. برای شیردهی دکتراطفال گفتن شما نظر بفرمایید مصرف قرص های زیر در شیردهی تاثیر داره یا خیر
میتونم شیر خودم رو به نوزادم بدم ؟؟؟
۱.هیدروکسی کلروکین ۲۰۰
۲.آزارام ۵۰
۳.پردنیزولون ۵ - گلودرد
باسلام دخترم نزدیک ۶ سالشه و ۱۸ کیلو وزنشه.دو روز تب داشت و گلودرد .الان خداروشکر تبش قطع شده ولی گلوش درد میکنه و خلط داره.حرف زدنش هم تودماغی شده. من بهش دیفن هیدرامین دادم.ولی خلطش زیاده و موقع خواب نفس کشیدنش سخته.خواستم بپرسم بهش آنتی بیوتیک بدم؟؟ممنون
- ultimateshop
Ultimateshop.to ultimateshop login ultimateshop - WELCOME ONLINE ultimateshop CCV/DUMPS/FULLS ultimateshop login SHOP - HIGH QUALITY ALWAYS!!
- اسهال سبزرنگ نوزاد سه ماه
- رفلاکس
سلام آقای دکتر پسرم سه ماه و ۲۰روزشه شیر نمیخوره فقط تو خواب اونم کم میشه قطره زیتو کید بهش بدم برای اشتهاش؟
- براش بگیرم واسه سرفه وسرماخوردگیش خوب باشه الان نزدیک به چهارروز هستش که که درست خواب نمیره وداخل خواب میخواد بالابیاره
- پسر6ساله ام همیشه دوست داره بخوابه
پسر 6ساله ما همیشه مثل اینکه کسری خواب داره همیشه سردش هست پاهاش یخه از خواب پامیشه عوض اینکه سر حال باشه خواب آلود هست و میگه خوابم میاد
- قورت دادن هسته هلو
پسرم ۶سالشه هسته هلو قورت داده بزرگ بودش چیکار کنم
- کف پای دختر شش ساله ام زرد شده.چند ماه پیش هم دست و پایش زرد شده بود بهش قرص آهن دادم بهتر شد.علتش زردی از چیه؟وآیا هر روز نصف قرص آهن میدم بهش اشکال نداره؟
- سلام مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
پسرم ۸ سالشه سینوساش عفونت داره شربت سفکسیم ۱۰۰ خریدم چه مقدار باید مصرف کنه؟
- شربت آزیترومایسین برای وزن 11 کیلو پسر 18 ماهه بدم گوش دارهدرد سرفه
شربت آزیترومایسین برای وزن 11 کیلو پسر 18 ماهه بدم گوش درد و سرفه داره تب

