Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره آد
با سلام. پسر من 2ماه و 20 روزش هست. قطره آد رو با 1.5 ماه تاخیر برای اون شروع کردیم. در مراجعه به یکی از متخصصین اطفال گفتن برای جبران این تاخیر میتونید یک کپسول ژله ایی ویتامین دی رو بریده و محتویات اون رو برای یک بار زیر زبون نوزاد بریزید. با توجه به اینکه مصرف دوز بالای این ویتامین باعث مسمومیت میشه می خواستم بدونم برای نوزاد من خطری نداره؟
- بالا بودن تعدادگلبول سفید
سلام خسته نباشید ،من پسرم ۱۹ماهشه وبعد واکسن ۱۸ ماهگیش سرماخورده شد والان دوباره ۹ روزه توبیمارستان بستریه گفتن به بیماری میس مبتلا شده وتوآزمایش اخیرش تعدادبالای گلبول سفید دیده شده خواستم بدونم ممکنه خطرناک تر باشه یعنی خدای نکرده سرطان؟؟؟
- در یخچال بوده درش رو هم باز نکرددیم هیچ چند ماه پیش میتونیم ازش استفاده کنیم دررش پلمپ بوده
پیشبوده
- سرفه خشک
سلام پسر هشت ساله ای دارم که هشت ماهه سرفه خشک داره سی تی اسکن با اسپیرومتری وعکس رادیولوژی چیزی نشون نداده.داروهای اسم والرژی و داروهای سرفه عصبی رو مصرف کرده اما بهتر نشده.الان هم موقع غذا خوردن مدام سرفه های تک تک داره.میشه راهنمایی کنید.ممنون
- شیاف استامینوفن
سلام وقت بخیر. پسرم ۴ سال و ۱۰ ماهشه. وزنش ۱۵ کیلو. تب داره. شیاف استامینوفن ۱۲۵ یکی و نصف براش کافیه؟ یا باید بیشتر باشه؟
- پا نگرفتن نوزاد 11 ماهه
سلام نوزاد دختر من 11 ماه داره خیلی سریع چندین غلت پشت سر هم میزنه میشینه پاهاش را به سمت دهانش میبره اما اصلا رو پاهاش نمی ایسته قدش 75 و وزنش 9کیلو 300 گرم هست. آیا مشکلی داره؟
- تب کم در کودک رفلاکس معده
سلام آیا این درسته که کودکانی که رفلاکس معده دارن بدنشون بعضی مواقع خیلی کم ، گرم میشود ؟
- در مورد سرماخوردگی
من چندروز پیش واکسن شیش ماهگی پسرم زدم الان صداش گرفته نگرانم چرا اینجوری شده ممنون
- اسهال نوزاد
سلام اقای دکتر نوزاد بیست وهفت روزه دارم یک روزه دچاراسهال شده چیکارکنم
- آنتی بیوتیک
سلام و خسته نباشید آقای دکتر واقعا ممنونم از راهنمایی و پاسخگوییتون.من اینجا مشکل دخترم رو گفتم،شما فرمودین شربت پلارژین و شربت فارمانتین ۶۴۳ تهیه کنم.ولی متاسفانه در داروخانه ها موجود نبود.اگر جایگزینی برای این داروها تجویز کنین ممنون میشم.شاید اونها رو داشته باشن.واقعا درمونده شدم .ممنونم ازتون.
- افتادن ناخن
سلام خسته نباشید یه سوالی دارم ناخن پاهای پسرم میوفته یعنی انگاری زیر ناخنش یکمی ناخن بلند میشه سفید هستش اون برامدگی بعدش میوفته ناخن پاهاش علتش چی میتونه باشه؟؟
- استفراغ در کودکان
باسلام دخترم ۲۲ ماهشه در یک هفته سه مرتبه استفراغ داشته بدون هیچ علامت دیگه ای و هر بار هم شب تا صبح نا آرام بوده و صبح زود استفراغ میکند نگرانم آیا لازم است به پزشک مراجعه کنم؟؟ در ضمن هنوز شیر خودم را میخورد و خودم هم تقریبا یک هفته است درگیر مشکل گوارشی هستم و استرسی زیادی هم دارم آیاممکن است از شیر من باشد؟؟؟ ممنون میشم اگه زودتر جواب بدین
- آزیترومایسین
سلام وقت بخیر برای کودک ۷ ساله با وزن ۲۶/۶۰۰ چه مقدار آزیترومایسین ۲۰۰ کافیه؟
- مقدار مصرف شربت سفكسيم ١٠٠ براى دخترم. سه سال و نيم و ١٥ كيلو و ن داره. گوش درد
- سرماخوردگی وسرفه
سلام دخترم ۹سالش هست سرفه داره الان دکتر کپسول ژلوکاف را براش تجویز کرد تو بروشور نوشته زیر دروازه سال نباید خورد الان من به دخترم ندم
- غذا دادن برای نوزاد ۴ ماهگی خوب یا خوب نیست
- غذا
با سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم چند دقیقه بعد از غذای کمکی مثلا سوپ و یا سرلاک میتونیم به کودک هفت ماهه آب بدیم تا معده اس به هم نریزه یا به اصطلاح ترش نکنه؟
- یبوست
سلام دکتر خسته نباشید بب
- سلام اقای دکتر اگه نوازادی تیرویید داشته باشه بعد از تولد مشخصه یا باید ازمایش خاصی بدی
- کنده شدن ناخن
زیرناخنش انگار هوا وارد شده وامروز در حال کنده شدن هست

