Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسنMMR
سلام آقای دکتر وقت بخیر.۲۱ دخترم واکسن MMR زده.از دیروز صورتش دونه قرمز زده.طبیعی هست؟
- ام تی سی اویل
قبلا پرسیدم که جه مقدار به کودک دوسالوتیمه بدم فرمودید از حجم کم میشه بهم توضیح بدی چند سی سی بدم و به چه طریقی بهتره اینکه در هر وعده بریزم یا در یکوعده چطکر نتیجه بهتری داره ممنون از شما دکتر مهربان
- تشنج نوزاد
سلام.خسته نباشید.نوزادماکه امروزبدنیااومده دچارحالت تهوع شده..پزشک گفته که ازآب کیسه ی مادرخورده..بچه روبردن که شستشوی معده بدن.حالاگفتن که بچه دچارتشنج میشه وبرای مطمئن شدن میخوان ازنخاع بچه آب بردارن تابفهمن عفونت داره یانه..این کاربرای بچه ضررنداره؟چون شنیدم باعث فلج شدن کودک میشه؟؟ممنون
- سرماخوردگی
سلام دکتر ببخشید پسرم یک سالشه سرما خورده تک تک سرفه خشک داره بینیشم مخاط داره مثل ابریزش نیست بنظرتون چی بهش بدم نیاز به چرک خشک کن داره؟
- لرزیدن پای کودک
سلام دکترخسته نباشین من ی پسره ۳روزه دارم هنگام گریه کردن دوتا پاش میلرزه دلیلیش چیه
- بالابودن آنزیم کبد
نوزاد ٢ماهه دارم كه سرما خورده بستري شده ازمايش داده أنزيم كبدشون بالا بودن بعضياش و پايين بودن يعني مشكل كبد دارن اقاي دكتر يا براثر داروهاي كه گرفته برا سرماخوردگي اينجور شده
- رشد نوزاد
سلام آقای دکتر بچم یازده ماهشه وزنش خیلی جالب نیست چیکار کنم
- نوزاد سه ماهه دارم خیلی گریه میکنه وبیقراره
- علاوه بر ویژگی فوق، دو کاربر میتوانند از دستگاه فشارخون OMRON استفاده کنند، طوری که هرکاربر دارای یک حافظه اختصاصی است. فشارسنج امرون محصول کشور ژاپن است که میتواند علاوه بر اندازهگیری دقیق فشار خون، نتایج حاصل را ذخیره کند. محصولات و تجهیزات ثبت فشار خون امرون امروزه در بیش از ۱۱۰ کشور دنیا به فروش میرسند. امرن ایران با بیش از 15 سال سابقه درخشان توزیع کننده برای تمام محصولات OMRON در تهران و سراسر ایران می باشد. دستگاه فشارسنج خون امرن از بهترین فشارسنج های دیجیتال موجود در بازار می باشد. در صورت نیاز از تامین کننده بخواهید که آموزش های لازم را برای استفاده ایمن ارائه دهد. برای انجام آزمایشات آزمایشگاهی از چه تجهیزات پزشکی استفاده می شود؟ دستگاه ام آر آی (MRI) یکی از تجهیزات پزشکی پیشرفته است که برای تصویربرداری دقیق از داخل بدن استفاده می شود. اولین مزیت استفاده از این نوع فشارسنج امرون، دیجیتالی بودن آن است که نیازی به فرد دوم برای گرفتن فشار خون ندارید. اولین تکنولوژی در فشارسنج OMRON که با آن آشنا میشوید، Intellisense است. این دستگاه فشار خون omron ، کوچکترین دستگاه از نوع خود می باشد که با توجه به سایز کوچکش قادر است فشار خون بالا را بسیار دقیق و مطمئن اندازه گیری نماید. Post was generated with GSA Content Generator Demoversion.
درصورتی که دور بازوی شما در حد متوسط (نهایتا 32 سانتیمتر) است، این مدل بهترین انتخاب برای شما خواهد بود و در غیر این صورت پیشنهاد تهران مدیکال، خرید فشارسنج امرون M3 خواهد بود که قادر است که برای اندازه گیری فشارخون در بازوهای بزرگ نیز محدودیتی ندارد. کارشناسان واحد تجهیزات گوشی پزشکی ریشتر هایپر صنعت فامکو شما را در جهت خرید مناسب راهنمایی می کنند. تعمیر فشار خون سنج امرون omron شامل تعمیر بخش های مختلفی می شود که از جمله ی آن ها می توان به تعمیر کاف، تعویض کیسه، تعویض ال سی دی تعویض گیج نشان دهنده ی میزان فشارخون و… فشارسنج دیجیتال بازویی امرن M3 مدل M3-new2020 با سه پارامتر فشار ماکسیمم(systolic) فشار مینیمم (diastolic) و تعداد ضربان قلب در دقیقه بادقت و حساسیت بالا مناسب برای اندام های متوسط و درشت با بازه سایز بازوهای بین ۲۲تا ٤٢سانتیمتر به همراه ١٢٠حافظه بصورت دو حافظه ٦٠ عددي براي دو يوزر و قابلیت گرفتن میانگین فشار خون در یک دوره و گارانتی تعویض ۳ ساله(باتری و کاف شامل گارانتی نمی باشد).داراي چراغ تشخيص صحيح بسته شدن كاف. لازم به ذکر است که سیسم سه فاز 220 ولت در اکثر صنایغ کاشی و سرامیک کشور مورد استفاده قرار می گیرد . This data has been written with . تلاش ما تامین و فروش کالای پزشکی برای برطرف کردن نیاز بیماران در سراسر کشور میباشد. ولی این موارد تنها 50 درصد راه برای رسیدن به دقیق ترین فشارخون شماست، 50 درصد دیگر مربوط به آگاهی و اطلاع شما درباره چگونگی استفاده صحیح از دستگاههای فشارسنج خانگی و حتی زمان مناسب برای اقدام به انجام اندازه گیری فشارخون است. فشارسنج دیجیتال بازویی (Omron) امرون M1 قابلیت اندازه گیری بسیار دقیق و مطمئن فشار خون توسط تکنولوژی هوشمند INTELLISENSE را داراست. بعد از اتمام اندازه گیری، فشار هوای درون کاف بصورت اتوماتیک خالی شده و اطلاعات مربوط به آریتمی قلب(نامنظم بودن ضربان قلب) و فشارخون بر روی صفحه فشارسنج بازویی امرن مدل M3 نمایش داده می شود. فشارسنج امرن (OMRON) مدل «M2» فشارسنج اتوماتیک و بازویی شرکت امرون ژاپن با کاف 22 تا 32 سانتیمتر و 30 حافظهی ذخیرهسازی برای یک نفر کاربر می باشد. تامین و تهیه کالا با کیفیت و به اصطلاح دست اول می تواند تاثیر بسزایی در قیمت نهایی که به مصرف کننده ارائه می گردد داشته باشد و در انتها این به نفع مصرف کننده می باشد. خمیر بدون سوزش استومی مونترال Osto-Paste : خمیر بدون الکل که با استفاده از آن پوست زخمی سوزش پیدا نمیکند و نمی سوزد . از آن برای محافظت کردن از پوست در اطراف استومی و همچنین درمان زخم ها و عارضه های پوستی اطراف استومی استفاده می شود. نکته جالب توجه که خود شما مشتری گرامی می توانید در مورد آن تحقیق کنید و به صحبت ما بسنده نفرمایید اینکه تا بحال هیچ گونه مورد خرابی و خطا در مورد این برند از فشارسنج گزارش نشده است! برخلاف تصور برخی که فکر می کنند ، CPU در تابلو برق و کنترل از اهمیت بالاتری برخوردار است باید یادآور شد که در واقع منبع تغذیه یا همان پاور ساپلای ( Switching power supply ) نقش تعیین کننده تری دارد ، زیرا اگر ولتاژ خروجی ایجاد شده در منبع تغذیه دارای نوسان یا ریپل ولتاژ( Voltage ripple) در خروجی باشد و یا اینکه به هنگام تغذیه مدارات داخل تابلو با کاهش جریان مواجه شود می تواند به قطعات گران قیمت داخل تابلو از جمله PLC آسیب جدی وارد کند. بهتر آن است اندکی از خمیر باقی بماند تا اینکه با شستن و پاک کردن تمام آن ، پوست را تحریک کنید.
- اسهال واستفراغش
سلام وخسته نباشید نوزاد ده ماهه ب اسهال و استفراغ داره ومدفوعشم سبز کم رنگ ، آقای دکتر اطفال راهنمایی کنید برا اسهال واستفراغش چه کار کنم شیر مادر میخوره
- سلام پسرم بیست روزشه شکمشکار نمیکنه همش زور میزنه و قرمز میشه چه دارویی بهش بدم
- سلام دخترم ۶ساله هستش وزن ۳۳کیلو چندروز تب داره و عفونت شدید اموکسی سیلین دادم خوب نشد حالا امروز شروع کردم ازیترومایسین۲۰۰چجور باید مصرف بشه
- تشکر
ممنونم جاب دکتر لطف کردید سلامت باشید.
- مدفوع
سلام خسته نباشید نوزاد چهار ماهو نیم پسر فاویسم دارد چند وقتی هست دانه های زیر سیاه توی مدفوع میبینم شیر خشک ببلاک ۲ رو تازگی شروع کرده بودم که خودتون گفتید اگه خوب نشد تغیر شیر خشک بده شیر خشکشو عوض کردم گیگوز دادم که اسهال گرفت دوباره ببلاک دو دادم الان دو باره دانه های سیاهو میبینم چه مارک شیر خشکی خوبه ابا خطر ناکه ؟
- سرفه
سلام وقت بخیر بچم ۱۵ کیلو داره ۴ سالشه . لوزه هم داره چندروز پیش سرماخورده امروز پنجمین روزه سرفه های خلطیش شروع شده معمولا همیشه همینطور میشه بخاطر لوزه . شربت برم هگزین و هاتی تیم و سیتریزین میدم . بنظرتون شربت آموکسی کلاو هم شروع کنم؟
- کودکم قبل آزمایش قند لواشک خورده آیا روی جواب آزمایش تاثیر داره
- غده چربی
سلام وقت بخیر نوزاد دختر دوماهه یه غده چربی بالای ابروش هست از بدو تولد بود الان بزرگتر شده آیا خودش جذب میشود یا به پزشک مراجعه کنم
- واكسن
سلام. موعد واكسن دوماهگي دخترم سه شنبه هست. آيا ميتونم دوروز بعد، پنج شنبه واكسن رو بزنم؟
- چشمان دختر 5ساله ام مواد زرد رنگ ترشح می کند قطره باکتی ماید 10براش خوب هست؟
دخترم 5سالشه چند روزه تب دارد روز تب ندارد شب که میشه تبش شروع میشه دکتر عمومی کفت گوشش قرمز شده. چشماش .جرم زرد رنگ ترشح می کنه 20کیلو هست و 5سالشه دکتر گفته هر 12ساعت 1قطره تورا به خدا حالا چکار کنم
- مدفوع
سلام مدفوع پسر ۴۶روزم زرد و شله ایا طبیعی؟؟

