Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حساسیت و جوش زدن کل بدن
باسلام.پسر۲۰ماه دارم چند روزه تب داره و لثش متورم شده.وچند روز هم هست کل بدنش قرمز شده وجوش زده حتی تو گوشش و کف پاش.چند روز پیش چیپس سرکه ای به اندازه چند تا دونه خورده.میشه حساسیت باشه یا به خاطر دندان دراوردن باشه برای تبش بهش شربت ایبوپروفن دادم میشه تبش و جوش ها بهم مربوط باشه چه دارویی باید بهش بدم
- اولین سوپ
سلام آقای دکتر ۱ماه پیش اومدم پیشتون گفتین از این ماه سوپ رو شروع کنم برای پسرم. توی سوپ سیب زمینی و هویج و لوبیاسبز با مرغ بریزم یا گوشت گوسفند باید بریزم؟ ۶ماه و دوهفته داره .
- تب
سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بپرسم پسرم ۱۴ ماهشه وزنش ۱۱ کیلو هست تب داره استامینوفن پاراکید بهش دادم تبش پایین نمیاد چکارکنم
- پاسخ بهسلام من بچم یک سالو نیمشه سرماخورده بودداروهاش شنبه تموم شد ازیترومایسین هم تا شنبه تموم شد و صبح یکشنبه و دوشنبه دیدم یه کوچولو سینه اش چرک داره اشکالی داره از امروز دباره بهش بدم
سلام آقای دکتر، خسته نباشید کودک 4ساله من دوماه پیش سرما خورده و اصلا آبریزش بینی نداشت، یعنی هیچ وقت موقع سرماخوردگی آبریزش بینی نداره، و از اون موقع تا الان بینیش کیپه و موقع خواب از دهانش کف سفید میاد بیرون، اوایل فکر میکردم دچار تشنج میشه که کف میکنه، ولی همون موقع صداش میزنم هشیاره، به نظرتون مشکل چیه، ممنون
- بیماری کوددک
با سلام و خسته نباشید ببخشید آقای دکتر پسر من 1/5 ساله هست و ختنه نشده الان زیر پوست آلتش چرک جمع شده و نگار به شکل جوش در اومده چند ماه پیش هم یک بار این طوری شد متخصص کلیه و مجاری ادراری با فشار براش بیرون آورد ولی خیلی دردناک بود میخواستم ببینم به نظر شما باید چیکارش کنیم
- ضربه به پیشانی همراه با خون از دماغ
سلام وقت بخیر دخترم با پیشانی به زمین خورد بعداز چند ثانیه خون کمی از دماغش امد ایا نیاز به دکتر دارد؟
- ميزان خواب نوزاد
باسلام من یه دختر ۴۰ روزه دارم که ۳۵ هفته بدنیا اومده الان درطول شبانه روز کلا ۳ الی ۴ ساعت بیداره،میخواستم بدونم آیا میزان خوابش طبیعیه همچنین من شیرخشکم بهنظرنوزاد میدم میخواستم بدونم ممکنه شیرخشکش واسش سنگین باشه که اینقدمیخوابه؟
- کوکان
سلام پسرم ۴سالش تب داره میخواهم بدونم از شربت دیستادین هر چند ساعت استفاده کنم
- بسته شدن چشم نوزاد
بإسلام.دخترم ١٠ماهشه.ديروز ساعت ١١صبح از پشت سر به روي فرش افتاد و پنج ديقه گريه كرد.هيچ علائمي نداشت .بازي ميكرد شيطونه ميكرد.ساعت ٨شب بهش قطره آد دادم سرفه كرد بعد يك دقيقه أنگار آروق شديد زد و از دهنش مايعه آب دهن ريخت بيرون.از اون موقع تا امروز همش چشماشو ميبنده،نميدونم سرش تير ميكشه يا معدش ترش كرده،فقط چشماشو ميبنده داخل دهنش چيزي حس نميكنم.حتي شير خوردني هم اينجوري ميشه شيرو ول ميكنه ميشه سرش تير بكشه؟يا گلو درد داره؟دخترم الرژي داره و رفلاكس
- معده
سلام آقای دکتر میبخشید من پرسیده بودم نوزادم ۷۹روزه و از روز اول بیست دقیقه بعد هربار شیر خوردن روی دستام نگهش میذاشتم و تا کی باید این کار رو ادامه بدم شما فرمودید اگر وزن گیری مناسب داشته احتمالا ریفلاکس مطرح نمی باشد پس یعنی دیگه نیاز نیست نگه داشته باشم؟یا ۵دقیقه کافیه؟
- سلام خسته نباشيد
.نوزاد من به خاطر مشکل اى يو جى ار با وزن 1600 به دنيا اومد امروز که دو ماهه شده وزنش 3 کيلو. به نظر شما تا الان خوب وزن گرفته.در ضمن با تجويز پزشک روزى 30 سى سى شير خشک نان ميدم.ميخواستم بدونم در اينده مشکلى براى اين نوزادان وجود داره
- اس
- تکرر ادرار
سلام دخترم چهار سالشه چند روز هست روزی یبار تو شلوار ادرار میکنه میگه خودش درمیاد چکار کنم بنظرتون مشکلی داره
- سلام پسرم ۴۰ روزش هست زیاد سرفه میکند اینقدر سرفه میکند که بی حال میشود سرفه خلط اورد چه داریی بهش بدم ممنون
- غلت زدن در خواب
سلام آقای دکتر دخترم 9ماهشه در خواب خیلی غلت میزنه وصورتش وبینیشو چنگ میزنه ،علتش چی میتونه باشه
- سرماخوردگی و سرفه
آقای دکتر سلام خسته نباشید پسرمن دو سال و هفت ماهشه..دو هفته پیش سرما خورده بود ولی چرکی و عفونت نبود بردمش دکتر گفتن چرک نداره گلوش احتمالا آلرژی هست.الان دوباره سرما خورده آبریزش بینی داره و سرفه های خیلی شدید.گاهی هم میگه دلم درد میکنه.شربت پلارژین و کوریزان و سیتریزین بهش میدم.میشه لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم
- قطره آهن
سلام دکتر .دختر من ۲۲ ماهشه قطره آهن لیپوزفر رو روزی چند سی سی بخوره؟ و تاکی باید قطره مولتی و آهن بخوره؟
- آمپول برای التهاب گلو
دخترم دو سال و نه ماهه نسبت به فصل سرما حساسیت نشون میده و نسبت به دارو دیر واکنش نشون میده آمپول به چه دوز و اندازه آیی مناسب هستش براش ۱۱ کیلو و ۷۰۰ گرم
- کم بودن وزن
سلام دخترم خیلی کم شیر میخوره الان ۵ ماهشه ووزنش ۵۸۰۰ گرم هست و شیر خشک میدم اسمم شیرخشک نان ۱ به نظرتون شیر خشک عوض کنم کدوم شیر خشک بهتره رفلاکس هم نداره و دکتر برای همون قطره متوکلو پرامید تجویز کردن اما الان دو ماه میدم فایده نداشته وزنش بیشتر نشده ازمایش هم دادم هیچ مشکلی نداره
- نوزاد3ماهه دارم باید پایش تورم دارم یعنی کشاله ران جلو مشکل چیست
سلام آقای دکترنوزاد3ماهه دارم وزن 5کیلو الان 10روزهست کشاله ران جلو تورم دارم یعنی ورم داره مشکل چیست باتشکر

