Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لنگیدن کودک
سلام.وقت بخیر.پسرم ۲۱ ماه داره و هر چند وقت یکبار که صبح از خواب بیدار میشه میلنگه و نمیتونه راه بره و شروع به گریه کردن میکنه و معمولا تا یکی دو روز خوب میشه.میشه بفرمایید علتش چی میتونه باشه
- قرص آموکسی کلاو فاویسم
سلام دخترم ۱۳ سالشه وفاویسم داره شربت آموکسی کلاو ۴۰۰ برای گلو دردش خوبه ؟ این شربت ضرری داره برای فرد فاویسمی؟
- باسلام ،تب کودک ۵سال ونیم،باوزن ۳۲کیلو،
میخواهم از ازیترومایسین استفاده کنم برای کودک،مقدار آن رو خواستم بدونم،هم اینکه درطول این ۴روزکه کودک تب داره وسرفه های شدید وخروسکی میکن سیفکسیم جواب نداده،،،،،داروی دیگه چی بخوره؟ کتوتیفن هم میخوره،اسپری سالبتامول هم میزنه
- کمبود وزن
سلام پسرمن ۲ سال ۵ ماهش وزن تولدش ۲۸۵۰ بود قدش ۴۶ الا وزنش ۱۰ کیلو قدش ۸۷ ازمایشم دادم فقط کم خونی داشت الان هم شربت کیندر میدم هم اهن ولی وزن نمیگیره قدش کم داره چکاربایدبکنم
- شیرخشک
سلام وخداقوت. دخترم یازده داره که بخاطر وزن پایینش که 8کیلو هستش شیر خشک بی بی لاک شماره 2 بهش میدم مدت 3روزه که دارم میدم ودر مدفوعش رگه های سفید شیر هست! بنظر شما مشکلی نداره؟ در ضمن حدود 4شماره شیر بیشتر نمیخوره. ممنون
- بیماری فاویسم
ازیترومایسین ۲۵۰ برای دخترم که فاویسم دارد ضرر دارد ممنون از شما دکتر
- سلام اقای دکتر ایا به نوزاد هشت ماهه ام میتونم الو و گلابی بدم
- عفونت چشم
سلام آقای دکتر چشم های من امروز قرمز شده بودوکثیف میشد رفتم دکتر بهم قطره استریل باکتی ماید۲۰داده حالا دختریکسال ونیمم هم استفاده کنم ممنون میشم جواب بدید
- خارش و التهاب لثه در نوزادان
سلام آقای دکتر وقت بخیر
برای درد و خارش و التهاب لثه در نوزادان چه چیزی باید به نوزاد داد آیا دادن مرتب استامینوفن ضرری براش نداره؟
برای نوزاد چهار ماهه بعد واکسن میشه از شیاف استامینوفن استفاده کرد؟ شرایط استفادهاش چطوره؟
- خمیازه کشیدن
باسلام پسر من ۴۵روزه وخیلی خمیازه میکشه ومن ازاین بابت خیلی نگرانم البته مشکل تیروید کم کار هم داره ممکنه از تیروید باشه که خمیازه میکشه لطفا راهنمایم کنید
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر مولتی دیتامین ویتاکید به پسر 18 ماهه میدم زیاد به نهار و شام اشتها نداره چه مولتی ویتامین بهتری هست و روزی چند سی سی؟
- ادرار نوزاد
با سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر نوزاد دو ماهه ای دارم که الان دو شبه ادرارش رنگ صورتی هست آزمایش ادرار هم بردمش گفت هیچ مشکلی نداره خب میتونه علتش چه چیزهای دیگری باشه؟؟؟؟
- دخترم ۷ سالشه و فقط ابریزش بینی داره چه کنم قزع بشه
دخترم ۷ سالشه و مدرسه میره فقط ابریزش بینی داره چه کنم
- کم وزنی
سلام پسر من چند روز دیگه ده ماهش تموم میشه وارد یازده ماه میشه از پایان نه ماهگی که یک دندون دراورده تا الان خیلی بد غذا شده هیچی نمی خوره به جز شیر خودم البته شیر خشک می خوره ولی وزنش اضافه نشده خواستم یک شیر خشکی معرفی کنید که باعث افزایش وزنش بشه ممنون
- کهیر کودک
سلام دکتر خسته نباشید پسر من دفعه اول که کهیر زد چرک خشک کن خورده بود ایندفعه من خودم چرک خشک کن خوردم و بچه کهیر زده چهار روزه از بین نمیره چند روز طول میشه از بین بره
- خس خس سينه
سلام آقاي دکتر دخترم 13روز پيش سرماخورد يعني اول سرفه هاي خشک داشت و بعد تب و آبريزش بيني برومش دکتر زاديتن دادن که بهتر نشد و بعداز چندروز سرفه هاش چرکي و خلط دار شديد شد خيلي اذيت شد و سينش صداي خس خس شديد ميداد دوباره بردم دکتر شربت زيترومکس خارجي دادن الان 3روز بهش ميدم شکرخدا خس خس خيلي کمتر شده اما هنوز پايداره آيا تا 5روز کامل شربت زيترومکس بدم خوب ميشه؟؟؟؟و اينکه اقاي دکتر ميتونم بچم رو حمام ببرم و سرش را بشوييم؟؟براي خس خس سينش حمام کردن و شستن موهايش و شستن تن و بدنش ايرادي ندارد؟؟
- دکتر پوست
سلام آقای دکتر لای پای پسرم قرمز شد اول دونه زد بعد الان زیادترشده احساس میکنم براش خارش هم داره بردم دکتر گفتن اگزما پوشک هستش پماد دست ساز داد گفت کم و زیاد میشه تا خوب بشه. ولی بیشتر شده میشه یه دکتر پوست خوب معرفی کنین ببرمش .یکسالشه
- سلام ببخشید دختر ۶ سالم هسته زردآلو قورت داده چکار باید بکنم؟
- سلام دخترم ۱۱ سالشه.سفکسیم ۱۰۰ چه مقدار مصرف کنه ؟؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم یازده ماهشه سرماخورده احساس میکنم گلوش هم دردمیکنه ،آقای دکتر میشه بهش سفیکسیم ۱۰۰ بدم؟؟ چند سی سی؟ ۹کیلو داره ،،،ممنونم

