Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدارمصرف شربت پیروی سايدبچه ۶سال چقدره؟
- علت کوچکی دور سر
- قطره استامینوفن یا شربت؟
سلام پسرم فردا نوبت واکسن ۱۸ ماهگیشه شربت استامینوفن بهش بدم یا قطره؟ اگه شربت باید بدم تایلوفن بهتره یا کوریزان؟
- کج لب نوزاد
سلام دخترم ی ماهشه موقع گریه وگاهی خنده لب پایین خیلی به سمت راست کج میشه خیلی نگرانم راهنمایی کنید ممنون
- سلام آقای دکتر کی مطب باز میشه
- سرفه وگرفتگی بینی نوزاد چهار ماه 23روزه
سلام اقای دکتر دخترم چهار ماه23روزشه در 35 هفته 5روز به دنیا اومد از اولم هم گرفتگی بینی داشت قطره بتامتازون پزشک اطفال تجویز کرد و الان دوروزه خیلی سرفه میکنه به قدری که استفراغ میکنه اسفراغش خلطی هست باید چیکار کنم
- کودک شش ماهه
سلام به کودک شش ماهه چه مقدار آموکسی سیلین 125 بدم خلط داره و آبریزش سبز و اسهال
- داروی فارمتین ۶۴۳
- آسیب
با سلام و عرض ادب
در کم کاری های تیروئید درمان نشده؛ هرچه میزان کم کاری بیشتر باشه احتمال آسیب بیشتره؟
مثلا اگه کودکی تی اس اچ ۲۰ داشته باشه درصورت عدم درمان آسیب بیشتری میبینه تا کودکی که تی اس اچ ۱۰ داره؟؟؟ - نوزاد
سلام خسته نباشید دختر پنج ماهه و نیم دارم که تمایل به خوردن سرلاک نداره میتونم بهش سیب زمینی پخته بدم؟
- سوال داردیی
یه بچه دو سالو هفت ماهه دارم دو روز تب و حین خواب یه مقدار غز غز داره شربت استامينوفن و دیفن هیدارامین دادیم ولی خیلی تبش نمیاد پایین الان شربت سیکسیم ۱۰۰ الان چکار کنیم ومصرف به چه صورته
- شیر خشک رژیمی
سلام روز بخیر اقای دکتر برای حساسيت به پروتئین گاوی شیر اچ ا میدم به بچم الان ۱۸ماهه اس و اچ آ ۲ گاهی هممجبوريم ۱ رو مخلوط با شیر معمولی بدیم چون پیدا نمیشه ممکنه ایجاد کمبود در بچم بکنه چون اینا برا زیر یکساله؟
- کودک
سلام خوب هستید خسته نباشید خدا قوت میخواستم بگم نوزاد من سرفه های خلط دار دارد جی کار کنم
- حذف آهن ومولتی ویتامین ودادن زینک سولفات وقطره پدی لاکت باشیرخشک
باسلام وخسته نباشید پسرم۸ ماهش است دکتر از چهار ماهگی براش زینک سولفات ۲سی سی و قطره پدی لاکت تا ۶ ماهگی دو بار در روز هربار ۵ قطره و از ۶ ماه به بعد سه بار در روز هربار ۵ قطره به علت مصرف شیر خشک آپتامیل اچ آ ۲ ببخشید می شه آهن ومولتی ویتامینش رو حذف کرد یا مقدارش رو کم کرد به خاطر مصرف شیرخشک و زینک سولفات وپدی لاکت ممنون اگر راهنماییم کنید
- در مورد یک گردی کنار گوش
سلام خسته نباشید پسرم ۸سالش یک غده کوچک منار گلو نرسیده به گوش داره درد نداره زیر پوست تکون میخوره لطفا راهنمایی کنید
- زردی دست وپا
سلام۰پسرم ۲ساله ۵ماهشه۰حال عمومی خوبه۰یه مدتیه دست وپاهاش زرد شده۰دکتر بردم سونو از کبد وکیسه صفرا سالم بود.یه سر ی ازمایش نوشته۰خیلی نگرانم۰ولی پسرم نارنگی هویج باتوم مرغ زیاد استفاده کرده۰زردیش نسبت به اوایل بهتر شده۰
- سلام دخترم چهار سال ونیم سالشه دیشب متوجه شدم سینه اش حالت غده شده ودرد میکنه اگه میشه راهنمایی کنیدآیا خطرناکه؟
- استفاده ازشربت ستادین دی سی براکودک دوسال ودوماه
- سرماخوردگی
سلام پسرم دو هفته پیش سرماخورد دکتر بهش قرص سفکسیم چهارصدو گفتن نصف کن بهش بده باز دوباره همون حالتارو داره یعنی تب و سرفه خودم قرص چهارصد سفکسیمو چهار قسمت کردم هر دوازده ساعت بهش میدم ایا مشکلی نداره پسرم 8سالشه
- غذای سفره
سلام اقای دکتر من برا پسرم ک ۷ماه و ۱۹روزس هرچی غذا میپزم نمیخوره عوضش از غذای خودمون میخوه منم دیگ نمیخام غذا جدا درس کنم چون هرچی درس میکنم همشو دور میندازم خاسم بدون اشکالی نداره بدم از غذای خودنون البته رخاطر پسرم غذای خودمونم کم نمک و کم اودویه درس میکنم

