Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع ابکی وزرد رنگ.بی اشتهایی
سلام خسته نباشید.دخترم دوماهشه الان دوروزه در حد دوسه بار مدفوع میکنه زرد رنگ و ابکیه و گاهی بویی بد میده.کمی هم بی اشتها شده به زور شیر میخوره. شیر خودمم سیرش نمیکنه گاهی شیر خشک میخوره اونم به زور.از روز اول که بدنیا اومد سرفه و عطسه داشت الان یکم بیشتر شده گاهی هم انگار یه چیزی تو دهنش مزه مزه میکنه.دکتر زیاد بردم جوابی نگرفتم ممنون میشم کمکم کنید.
- واکسن یک سالگی
- ورم لثه و کیست
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر دخترم شش سالشه چند وقت پیش بهتون پیام دادم که دخترم همش تب میکنه و هیچ علائم دیگه ای نداره به علاوه جدیدا دندونش درد میکنه .امروز دیدم لثه ش اندازه یه نخود باد کرده .دکتر دندانپزشک نبود تا شنبه نمیاد. دکتر عمومی بردم براش شربت مترونیدازول و آموکسی سیلین هر کدام هر هشت ساعت ۵ سی سی تجویز کردن . لطفا بفرمایید این داروها رو بهش بدم ؟ و دستورش درسته ؟
- قرص فولیک اسیو
سلام دخترم ۱۴ ماهشه و کم خونی مینور داره دکتر براش فولیک اسید ۱ نوشته ولی نمیدونم بش بدم یانه؟ میخوام ببینم موردی نداره؟ میشه توی آب حل کنم بش بدم یا همینطوری درسته بدم؟
- دل درد
دختر ۳ساله دارم دو هفته هست می گه دلم درد داره
- سلام پسر من چهار ماهش ، دکتر براش شربت فارمنتین ای اس ۶۴۳ داده برای اینکه گوشش درد میکرد ، زود نیست این شربت بهش بدم؟
- رشد سر کودک
من پسرم میکروسفال هست آیا برای رشد سرش درمانی وجود داره؟ الان یک ماه و نیم هست و سونو سر اختلالی نشان نداده،با تشکر
- قطره آستامینوفن
سلام دکتر دخترم دیروز واکسن دو ماهگیشو زد طبق فرمایشات شما قطره دادم شما گفته بودین تا دو روز دیروز تب خفیف داشت ولی از صبح بهتره قطره رو روز دوم هم با اینکه تب نداره ادامه بدم؟ یا قطعش کنم
- نوزاد
سلام بچه من سه ماهش نان واپتامیل دادم وزن نگرفته
- سلام اقای دکتر دخترم 1 ساله شه و شیرخشک نان پیدانکردم ازداروخانه ها میتونم شیرخشک دیگه ای بدم
- شربت اشیده معده
سلام اقای دکتر خداقوت اگه خودمون داروی اسید معده بخوریم تو دوران شیردهی، رو خوب شدن رفلاکس بچه موثره؟؟
- فاویسم
ایا به کودک یازده ماهه مولتی ویتامین ندهم
- سوال دوباره
با سلام و وقت بخیر من این سال را پرسیدم ولی هرچی نگاه میکنم جوابش رو نمیبینم لطفا دوباره جواب بدین ممنون دکتر برای بچه من که یک سالشه به علت سرماخوردگی شربت سرماخوردگی کودکان تجویز کرده اما اطرافیان میگن این شربت را بهش نده میخواستم نظر شما را بدونم
- سرما خوردگی کودک ۴ ماهم
سلام کودک۴ ماهه سرماخورده و آبریزش بینی و سرفه غلط دار داشت پیش متخصص اطفال بردیم واسش شربت گایافنزین هر۸ساعت ۲سی سی و سالبوترکس هر ۴ساعت ۱پاف تجویز کردن که اصلا تاثیر مطلوبی نداشت و تب هم کرد اصلا نمیتونه شیر بخوره اسپری بینی رینوسالتین هم میزنم
- تب مداوم
باسلام پسر يازده ماهه اي دارم ك دوشب است تب مداوم ٣٨تا٣٨/٥دارد هر٦ساعت به او استامينوفن دادم قطع شد و بعد از هر ٦ساعت مجدد تب دارد لطفا راهنمايي بفرماييد چه كنم
- کاهش اشتها
سلام دخترم شش ماهشه مدتیه به شیرخشک کم اشتها شده خیلی کم شیرمیخوره هردوساعت 60 میل میخوره نمیدونم چرا
- یبوست
پسرم 40 روزشه الان حدود 12 روزه که شکمش کار نکرده بارون زیتون و کرچک هم ماساژ دارم ولی تا ثیر نداشته به نظرتون باید چیکار کنم؟
- دندان
سلام دخترم 15ماه دارد ولی هنوز دندان در نیاورده ایا مشکل خاصی دارد
- کم خونی و وزن ثابت
سلام و خسته نباشید ممنونم که به والدینی مثل من که تو شرایط خوبی نیستن کمک میکنین پسر من دو سالشه و الان نزدیک پنج ماهه که وزنش روی ده کیلو مونده و قدشم رسد چندانی نداشته امروز جواب آزمایشش و گرفتم و به دکتر نشون دادم میگه این شرایطش به دلیل کم خونی و نداشتن ویتامین دی و چند ویتامین دیگس که نوشت و براش گرفتم اما خیلی برام مهمه که یه دکتر دیگه هم این آزمایش و ببینه نظر شما چیه فکر میکنین ربطی داشته باشه؟ممنون نیشم جواب سوالم و بدین بازم ممنونم ازتون
- علت زردی کف دست وپاهای پسر ۷ ساله ام چیه
صورتش زرد شده با کف پاهاش البته بسیار مرکبات قبلا استفاده کرده بود ولی چند هفته هست قطع کردم ولی خب هنوز هستش واقعا نگرانم

