Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
از کجا بفهمیم نوزاد مشکل پیش فعالی داره دخترم خیلی تحرک داره
- نوزاد
بی قرار ی شب وففط شیر مادر می خورد اشتها به غذا ی دیگر ی ندارد یک ساله
- مدفوع نوزاد
دخترم ۴ ماهش چند روز تموم شده صبح تا ساعت ۷ عروب مدفوعش کم بعد ساعت ۷ مدفوعش زیاد میشه علت چیه
- سرماخوردگی نوزاد
سلام آقای دکتر . برای نوزاد دوماه و پنج روزه که علائم سرماخوردگی (بی قراری و تغییر صدا )دارد باید چه کاری انجام داد؟
- تعداد دفعات ادرار و مدفوع نوزاد
باعرض سلام دختر من ۵ماه و ۱۲روزه هس،روزی ۶بار مدفوع میکند، غذای کمکی هم میدم از ۴ ماهگی شروع کردم، خواهش میکنم راهنمایی کنین تعداد دفعات زیاده، بی زحمت راهکارش رو هم بگین
- لرزش پای بچه
دخترم ۳ماهو ۱۵ روزش بعَضی وقتا در خواب پا راست میلرزه علت چیه
- آزمایش مدفوع نوزاد
سلام. اقای دکتر.نوزاد50روزه من wbc. ازمایش اول 20تا 25شده.میشه راهننایی کنید.2سهروز میشه شربت اهورا نی نی و پدی لاکت بهش نیدیم
- رفلاکس معده د
نوزادهفت ماهه ای دارم ک ازدوماهگی بیقراری شدیدی دارد وازشیر خوردن ب شدت اجتناب میکنه چند بار دکتر بردمش گفتن رفلاکس داره اما هیچکدوم ازعلائم رفلاکس رو نداره فقط موقع شیرخوردن سرش رو ب عقب میبره درضمن رانیتیدین پدی لاکت و آمپرازول استفاده کرداما اثری نداشت کلا انگار کلافه است
- برای پسر ۹ ماهم
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم ۹ ماهه منم فقط قطره ی مولتی ویتامین پد یابست دادم ایا باید قطره ی اهنم بهش بدم یا نه
- وزن نوزاد ۶ ماهه
با سلام دخترم ۶ ماهش رو تموم کرده.وزن تولدش ۳/۴۰۰بود الان هم ۷/۵۰۰هس ایا وزنش خوبه.
- خلط وپنیرک
با سلام نوزاد۳ماهه دارم که خلط سینه داره وخس خس میکنه پنیرک همراباخلط بالامیاره بعداروغ زدن
- غذای کمکی نوزاد
سلام اقای دکتر ی پسر ۶ ماهه دارم ک یکی دو هفته ای هست براش غذای کمکی شروع کردم اما اصلا علاقه ای به خوردن نداره دهنشو باز نمیکنه چیکارش کنم وقتی هم ک با کلک بازی دهنشو باز میکنه میزارم دهنش همش اوقش میگیره یاهم تف میکنه از فرنی نشاسته، بیسکویت مادر و پوره ی سیب و موز بهش دادم، چیکار کنم ک یکم غذا بخوره؟؟؟ ایا بزرگتر ک بشه خوب میشه یان؟؟؟؟ ممنون از پاسخگویی شما
- شیر خوردن
سلام .ببخشید نوزادمن چون وزن گیری خوبی نداشت بهش شیر خشک کمکی داده ام .الان که دوماه ونیم دارد دیگر سینه ام را نمی گیرد وفقط می خواهد باشیشه شیر بخورد چکارش کنم که دوباره با سینه شیر بخورد ؟؟
- ریفلاکس
سلام اقای دکتر آیا برای تشخیص ریفلاکس حتما باید سونوگرافی انجام بشه اخه پسر هفت ماهه ام رو از سه ماهگی میبرم دکتر اینکارو انجام نمیدن یکی میگه ریفلاکس داره یکی میگه مشکلی نداره یکیم میگه اصن کاری باهاش نداشته باش خودش خوب میشه دکتر آخری ک بردم بهش کولیف(سایمتیکون) و بی بی سد داده تاثیری نداره علایمش هم ییقراری شدید امتناع از شیر خوردن هنگام شیر خوردن هم شکمش صدا میده وزنگیریش هم خوبه هفت ماهشه وزنش هفت ونهصد هست خواهش میکنم کمکم کنید
- نوزادشیرخوار
باسلام وقت بخیر،نوزادهفت ماهه است مشکلی هم نداردسه ماهی هست که روی زبانش مایل به سبز بده میشودایامشکل براثرشیرخوردن هست یاواقعامشکل جدی هست ازراهنمایتان سپاسگذاریم
- تلوزیون نگاه کردن شیرخوار
سلام اقای دکتر پسر من ۴ ماهو نیمشه خیلی علاقه به تلوزیون داره بزارمش جلو تلوزیون یک ساعت هم باشه قشنگ با دقت نگاه میکنه برای خودش، میخواستم بدونم ایرادی نداره ممکنه برای چشاش ضرر داشته باشه و ضعیف بشه؟ دیگه نزارمش جلو تلوزیون،؟؟؟؟
- خس خس یینه نوزاد
سلام اقای دکتر ببخشید پسرم هشت ماهشه سینش خس خس میکنه صداش گرفته از چه دارویی استفاده کنم میشه لطفا راهنمابیم کنید ممنونم
- نوزاد
نوزاد۴ماهه ام خیلی سرفه میکنه دکترسیتریزین وآزیترومایسین داده.آیامیتونم خودم شربت گیاهی آیورامی بدم.
- سرما خوردگی نوزاد ۶ماهه
با ارض سلام دخترم سرما خورده، بینی اش خس خس میکنه و عطسه داره، سرما خوردگی و استامینوفن میدم براش، از چشم چپش هم اب میاد، اونم از سرما خوردگی یا ن؟
- مدفوع نکردن نوزاد۲۰روزه
نوزادم۲۰روزش هست و مدفوع نمیکنه و همش زور میزنه و قرمز میشه. و باد معده اش بد بو هست.اما ادرار میکنه و شیرش هم میخوره شیر مادر. نگران باشم بخاطر عدم دفع مدفوع یا طبیعی هست.

