Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ بدم به کودک شش ساله
چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ بدم به کودک شش ساله ؟
- ناتوانی راه رفتن
سلام دخترم یکسال و یک ماهشه ، اصلا هیچ تقلایی برای راه رفتن نمیکنه این فرم خانه ی بهداشت هم دادن در حیطه ی حرکات درشت هیچ کدوم را نمیتونه انجام بدهد لطفا راهنمایی کنید
- بالا بودن انزیم های کبد در نوزاد
نوزادی دوماه ونیمه دارم که انزیم کبدش بالاست ۸۴ دلیلش چیست ایا خطرناک است لطفا راهنمایی کنید
- سرفه شدید کودک ۴ ساله
دختر ۴ ساله .دوماهه سرما خورده فارمتین دادم فقط سرفه هاش مونده .هیچ مشکلی نداره .دکتر گفته سینوزیت دو طرفه داره .بعد از گرفتن گرافی .الان سرفه های وحشتناک .شب تا صبح .دکتر دوباره بردم نئو تادین داده میگه حساسیته.چه کنم آقای دکتر
- خوردن ویتامین
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم 26 ماهشه بردمش خانه بهداشت بهم گفتن ویتامین نده دیگه ویتامین احتیاجی ندارد.....ویتامین بهش ندم مشکلی نداره چون قطره اهن هم نمیدم ..اگه بدم چه ویتامینی بهش بدم .ممنونم
- سرماخوردگی
وقت بخیر دخترم ۲ونیم سالشه ب شدت سینش خس خس میکنه و سرفه خشک خروسی داره همین چیکارکنم؟
- سرماخوردگی کودک
سلام دکتر جان خداقوت ببخشید من خودم سرما خوردم دیشب سرم زدم امروز صبح پسرم که ۱۴ماه هست تب داره سرفه خشک میکنه لج داره دستور شما چیه نیاز به مراجعه هست؟؟
- دختر من حدود ۷ سالشه و عفونت ریه داشت و بهش آنتیزبیوتیک دادم الان باز’میبینم خس خس’میکنه موقع خواب
- خوردن انگشت
با سلام نوزاد ۳/۵ ماهه ای دارم که الان چند وقت هست که انگشت شست خودشو میخوره از وقتی انگشت میخوره شیر منو خیلی کم میخوره شیرخشک امتحان کردم اونم خوب نمیخوره فقط دلش میخواد انگشتشو بخوره میترسم وزنش کم بشه چیکار کنم؟
- مدفوع
سلام دختر من تا چند هفته پیش خوب مدفوع میکرد ولی الان 3 روزه که نکرده و میگه که ندارم. به نظر خودم میترسه شیاف هم زدیم ولی نکرد لطفا بگید چکار کنم😭
- سرفه نوزاد سه ماه ویک هفته
سلام من پسرم الان یه هفته که سرفه میکنه دکتر براش شربت ازیتر ماسین به قطره سالین نوشت دارم بهش میدم ولی باز هم سرفهکردنش خوب نشده چکار باید بکنم
- ریسورس جونیور
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من 19 ماهست رفلاکس داره و غذا وشیر خشک کم میخوره دکتر برا ش ریسورس جونیور نوشته. بهش شیر خشک گیگوز میدم آیا باید شیر خشک و قطع کنم واینو بدم یا هر دو رو باهم بدم لطفا راهنماییم کنید. ممنونم از این که به سوالاتم جواب میدید
- افتادن از رو مبل
بچه ۵ ماهه از روی مبل رو فرش افتاد ارتفاع تقریبی ۵۰ یا ۶۰ سانتی متر
- شقاق مقعد
سلام دخترم دچار شقاق مقعد شده دکتر بهش پودر پیدرولاکس داده تا سقاقش خوب بشه این دارو عوارضی واسه آینده ندارم.ممنون
- سلام خسته نباشید برای سرفه پسرم سه ماه سالبوتامول داده بدم بخوره
سلام دکتر پسرم ۸ سالشه اماه پیش سرما خورد دکتر بردیمش خوب شد الان سرفهای شروع شده وخلط داره خیلی سرفه میزنه خودشم خسته شده دکتر الرژی ببرمش یا دکتر اطفال ممنون
- تست ویتامین دی۳
سلام
ببخشید مصرف قرص ویتامین دی۳ با دوز ۵۰۰۰ هر روز برای دختر ده ساله مناسب هست یا خیر؟
باتوجه به اینکه تست ویتامین دی ۳.۲۵ بوده.
- یبوست
سلام خسته نباشید دخترم ۴ماهشه یبوست داره دکتر هم بردیم تاثیر نداشته میشه راهنمایی کنید
- سلام بچه من 17 ماه هس وزن ده فاویسم هس تب و گوش درد داره من قطره استامینوفن پارکید دوسی سی میدم خشک کن آزیترومایسین خارجی داره میخوره دکتر گفته 1.5 سیسی بهش بده هنوز تبش قطع نشده دوروزه. استامینوفن شربتش و ایبو بروفن میتونم استفاده کنم باتوجه به فاویسم بودنش یا نه فقط قطره
- سلام خسته نباشی پسرم ده ماهش فقط صدا گرفت تب نداره زیاد سرفه هم نمیکنم بی حال هم نیست بازی میکنه میشه راهنمایم کنید
- الت کودک
سلام .اقای دکتر .پسرم دو سالشه .چند روزه یباره التش رو میگیره میگه سفت شده فشارش میده که درتش کنه وقتی میبینم سفت و بزرگ شده مشکلی هس؟

