Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اندازه سر دخترم
سلام اندازه دور سر دخترم ۳۳ بوده وقتی ب دنیا اومده الان که ۲ ماه و ۲۷ روزشه ۳۷ شده کمه؟؟ چون ماه پیش بهداشت بردم نیم سانت اضاف شده بود خیلی نگرانم باید چقد هرماه اضاف بشه وزنش ۲۶۰۰ بوده الان ۵ شده
- بیماری نوزاد
سلام اقای دکتر من دخترم یکماهشه زیاد شکمش باد داره و بوی خیلی بدی هم داره وقتی باد شکمش خالی میشه خیلی گریه میکنه و زور میزنه و خودشه رو جمع میکنه مشکلش چیه
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم
پسرم ۴ سال و نیمه هست و ۲۰ کیلو وزنشه عفونت شدید گلو داره یه دوره فارمنتین ۴۵۷ دادم الان یه هفته ست قطع کردم خوب نشده الان سفیکسیم گرفتم نمیدونم چقدر بهش بدم لطفا راهنمایی کنین
- برای نوزاد ۴ماهه چه مقدار شربت آموکسی سیلین استفاده کنم
با سلام و خسته نباشید ، برای نوزاد ۴ماهه که عفونت گوش داره چرک زرد رنگ ازگوشش ترشح میشه چه مقداری شربت استفاده بشه خوبه
- واکنش نوزاد
سلام نوزادم 6 ماهو 18 روزشه تا الان رو زمین میغلطه، میتونه بشینه، سینه خیز میره، برای گرفتن اسباب بازیاش تلاش میکنه، ارتباط چشمی داره، تازگیا به یه سری صداها یا کلمات یا حتی صدای آشناها حساس شده بشنوه به طرفشون برمیگرده، به طرف صداهای مختلف برمیگرده، اگه وسیله ای که دستشه بگیری گریه میکنه، به آهنگها هم گوش میده دو دوسشون داره، ولی وقتی اسمشو صدا میزنم برنمیگرده، یا اگه خیلی سرگرم بازی بشه هر حرفی که بزنم برنمیگرده. به نظر شما مشکل خاصیه و باید پیگیری بشه!
- تغذیه
سلام دکتر وقتتون بخیرباشه من تو دوران بارداری گوشت قرمز زیاد استفاده میکردم و تو ظرف یکبار مصرف هم زیاد غذا میخوردم پسرم الان دو سالشه من خیلی نگران سلامتی هستم به نظر شما مشکلی پیش نمیاره واسه سلامتیش؟شده یه وسواس واسم نگرانم
- سرفه نوزاد ۳۰ روزه
سلام نوزاد ۳۰ روزه دارم و الان ۵ روز است سرفه میکنه هر روز هم شدید تر میشه سه بار دکتر بردمش بهش دارو نداده ولی یه اسپری بینی داده گفتن چند بار در روز داخل بینیش بریزم این سرفه برای نوزاد بد نیست نیاز به دارو دیگه نداره
- الرژی
سلام پسر دو ماهم الرژی به پروتیین گاوی داره ایا به مرور زمان و با مصرف دارو خوب میشه یا دیگه نمیتونه وسایل گاوی بخوره ؟
- عوارض قرص کتوتیفن
با سلام دختر من 6 سال دارد سرما خورده بود بردیمش دکتر قرص کتوتیفن داد. یک قرص که بهش دادم بعد از تقریبا 5 ساعت گفت : مامان همه چیز رو دو تا می بینم. دیگه قرص رو بهش ندادم اما از اون روز یک هفته میگذره میگه چشمام درد میکنه ، لامپ و خاموش کن چشمام درد میگیره آخه تا قبل از مصرف قرص هیچ مشکلی نداشت. من شنیدم این قرص خیلی عوارض بدی دارد درسته؟ حالا چه کنم؟ یعنی چشمان دخترم مشکل پیدا کرده است؟
- شربت
سلام واحترام. شربت فارمنتین ک واموکسی کلاو228 بی دی برای بچم دکترتجویزکردن دادم علائم نداشت.. یک ساعت بعد زمان خوردن شربت استامینوفن بود دادم بهش خورد به محض خوردن استامینوفن بالا آورد وبعد ازاون هرچی غذا یا چیزی دادم بالا آورد. دیگه آموکسی روندادم بهش آیا از این شربت بوده؟ یا بدم بهش.. یک سال وسه ماهشه.. وزنش 9ونیم
- آنزیم کبدی
با سلام و احترام انزیم کبدی دختر سه ماه ast 78 و alt ۶۷ هست ؟؟ خیلی نگران هستیم ...
- چشم
سلام آقای دکتر قبل از همه چیز باید از شما تشکر کنم از شما بخاطر دلسوزیتان دختر ۷ ساله ای دارم از دیروز چشمش چرک میزند و امروز قرمز و متورم هم شده است چه باید بکنم ممنون از راهنمایتان
- شیرخشک
سلام .من بچم ۴ماهو۲۰روزشه ازدوماهگی شیرخشک اپتامیل میدادم اماالان یه ماهی هست اب ازدهنش میادبینیشم گیپ میشه بهم گفتن اپتامیل پپتی بدم امانمیخوره پپتی رو وزن گیریشم متوسط هسته چ شیرخشک دیگه ای میتونم بدم ک وزن گیریش خوب باشه واب اومدن ازهنش قطع بشه
- کار کردن شکم نوزاد پسرم
پسرم چند وقته حدود دوهفته هر چند روز یه بار روزی شش هفت بار شکمش کار میکنه هم سفت هم شل یه زره هم که میمونه سریع قرمز و ماتهب میشه پسرم هشت ماهشه و یک ماه بهش شیر خشک ببلاک اچ ا میدم ایا این طبیعیه
- ایا فلج ارب قابا درمان است
- سرفه
سلام دخترم ۵۰روزشه سرفه میکنه و گرفتگی بینی داره دکتر بهش ازیترومایسین داده روزی ۱و نیم سیسی ۱هفتس خورده ولی باز سرفه داره
- کمک
سلام کودکی۲۲ ماهه دارم چند وقتی متوجه شدم پاهایش کمی پرانتزی است آیا باید درمان شود؟
- اسهال نوزاد هفت ماهه
سلام پسرم نزدیک ده روز هست که اسهال داره شیرخشک مصرف میکنه هروقت شیر میخوره مدفوع شل وآبی داره ،درصورتی که قبلا روزی دوبار مدفوع میکرد،دارو صد اسهال بهش دادم یه نوبت دلپبچه گرفت ووقتی مدفوع کرد دیگه ساکت شد چه دارویی بهش بدم آیا برای سیرخشکش هست؟
- سلام دکتر بهم گفته لبنیات نخورم چون دخترم به پروتئین گاوی حساسیت داره تا چن وقت باید رعایت کنم
- سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهشه ازمایش تیرویید و مدفوع و و ادرار دکتر براش نوشته انجام دادم تیرویید باید نرمالش چن باشه و ویتامین دی باید چقد باشه نرمالش

