Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استخوان
سلام پسری ده ساله دارم خیلی لاغر که استخوان هاش همه مشخصه ۲۷ کیلو قد ۱۴۰ . یکی از دستاش زیر کتف استخوانی داره که اون یکی دستش نیست. اذیتش نمیکنه از بچگی هم بوده. خواستم بدونم باید عکس بگیرم تا مشخص بشه یا به خاطر لاغری زیادشه که اینطوری هستش؟
- باد فتق
سلام من نوزادم ۴۲ روزشه و دچار باد فتق شده است به نظر شما باید عمل کنیم یا بعد از یکسالگی عملش انجام شود و نوزاد من داعما زور میزند در حدی که صورتش کبود میشود بعد از عمل این حالت رفع میشود
- دوز مصرفی آزیترومایسین یرای کودک ۹ ساله ۲۵ کیلو.ممنون
- مصرف شربت ازیترومایسین پسر۶ساله
- تی اس اچ
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم تی اس اچ 7 برای کودک چهار ماه و نیمه خوبه یا بالاست و نیاز به درمان داره؟ با تشکر
- آزمایش مدفوع
سلام آقای دکتر خسته نباشید گفتین نتیجه آزمایش رو بنویسم مدفوع که داده دکترگف معده مثبته واسش شربت مترانیدازول صب شب ۳ سی سی و اموکسی سیلین صب شب ۳ سی سی وپودر امپرازول صب یه ساشه شب یه ساشه و خانم دکتر نگرانم کردن با حرفشون که گفتن نباید مثبت میشد شما از نگرانی دربیارید آقای دکتر مشکلی هست واینکه امکان داره موقع جمع آوری مدفوع درظرف نمونه درمنزل آلوده شده باشه ممنون میشم پاسخ بدید
- احتقان بینی
سلام اقای دکتر بچم ۱۱ماهشه و آبریزش و احتقان بینی داره شبا ۱و نیم سیسی سیتریزین میدم بهتره ولی گرفتگی بینی روزها اذیتش میکنه قطره میریزم هر ۶ساعت نمیدونم اسپری خوبه یا قطره؟البته مقاومت میکنه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- بیماریهای کودکان
سلام اقای دکتر دختر من دو سالو چهار ماهشه ملاج جلوی سرش هنز بازه نبض داره ازمایش کلی دادم سالم بود از لحاظ ظاهریم سالمه به نظرتون مشکل چیه
- آفت دهان
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالشه پشت لب پایینش افت زده چیکارباید بکنم قطره ای هست که بدم
- سرما خوردگی
سلام من دخترم یک سال و دوماهشه دوهفته بیش سرما خورد الان خوب شده سرفه نمیکنه تب هم ندارد فقط بینی چرکی شده وابریزش زرد رنگ داره آیا آموکسی سیلین،۱۲۵ بدم خوبه
- شربت ستادین دی
باسلام لطف راهنماییم کنیدمقداراستفاده ازشربت ستادین دی،برای کودک 1سال ۳ماه چندسی سی هست؟ باتشکر
- سرماخوردگی
سلام دکتر ببخشید اکثرا سرماخوردگی دو.کودک ام با ابریزش بینی شروع و به مرور عفونی و ترشحات سبز رنگ می شود،سفکسیم 100برا وزن 15کیلو،و سفکسیم 200برا وزن 25،چقدر بدم؟ ایا سفکسیم مناسب است؟
- سلام علیکم
دکتر به دختر۱۱ماهم علاوه بر آموکسی سیلین و پلارژین و دوتا آمپول هیدروکورتیزون و یه قرص ۴قسمت کردیم روزی یک چهارم،اسپری سالباتامولم دادن داروهاشم دادم تموم شده چند روزیه ولی سرفه داره که سینه اش صدامیده سرفه خشک نیست چی بدم بهش؟
- عوض کردن شیرخشک
سلام عذر میخوام فرزند یک سال و نیمه من به خاطر اگزمای شدید به تشخیص دکتر شیر آپتامیل پپتی جونیور میخوره که الان اصلا گیر نمیاد میشه لطف بفرمایید راهنمایی کنید چی رو جایگزین کنم ،مرسی
- انفولانزا
سلام و درود ببخشید پسرم علایم انفولانزا داره و دکتر بردمش اموزشی کلام داده از دیشب اسهال شده از وقتی دارو خورده بنظرتون چکار باید بکنم ؟ ممنون
- زبنک
درود، پسرم ۴ سالشه با وزن ۱۵ کیلو شنا فرمودین زبنک سولفات بهش بدم ، چند سی سی و هر روز بهش بدم، ممنون
- سلام خسته نباشید از دیشب برای پسرم قطره باکتی ماید وپماد ازیترومایسین استفاده میکنم صبح که از خواب بیدار شده چشمش ورم کرده به نظر شما طبیعی هستش
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام آقای دکتر پسرم امروز واکسن ۱۸ ماهگی داشته بعد بهداشت جفت واکسنو توی بازوش زد اشکالی نداره؟ نباید حتما توی پا برنن؟
- اسهال
سلام خسته نباشید بنده یک دختر یک سال و دوماهه دارم الان دوهفته هست که اسهال گرفته مراجعه کردم به پزشک متخصص کودکان شربت بهش داد خوب نمیشه چکارکنم راهنمایی ام کن باتشکر سعیدعیدزاده شماره تماس 09172883643
- دوره سفکسیم
سلام آقای دکتر خسته نباشید. مصرف سفکسیم برای کودک 21 ماهه با۱۱کیلو تاچندروز است .ممنونم

