Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فرم سر نوزاد
شکل سر نوزادم کشیده شده ایا درست میشود الان ۸۰ روزشه.ایا استفاده از بالشت های فرم دهی که در سیسمونی فروشی ها است تاثیری داره.نوزاد من به پشت سر اصلا نمیخوابه تا الان هم از بالشت نرم براش استفاده کردم ولی دو شبه .که کتاب وسط پارچه گذاشتم و سرش را روش میزارم و به پشت .(طاق باز )میخوابونمش ایا اثر داره با تشکر
- تست نوار گوش
نوزاد۴ماهه ی ما به دلیل ناشنوا بودن پدرو مادر برای بار سوم در پایان ۴ماهگی باید سنجش شنوایی برود.مراجعه حضوری خدمت شماهم داشتیم.مرکز شنوایی گفتند که باید ۲ساعت خواب عمیق باشه نوزاد برای انجام سنجش.چه دارویی مجاز برای مصرف هست که خواب برود؟
- نفخ و شیر خشک
سلام آقای دکتر. نوزاد ۲ ماه ای دارم که شیر خودم رو میخورد و داخل مدفوعش رگه های خون بود که با تغییر رژیمم مشکل حل نشد، به توصیه شما چند روزیه که شیر خشک HA میدم. مشکل خون حل شده اما به شدت نفخ پیدا کرده، ممکنه این هم از علائم آلرژی به شیر خشک باشه؟ باید شیر خشکش رو عوض کنم؟ شما چه شیری پیشنهاد میدین؟
- سلام دکتر سوالم درباره قده لفاوین
پسرم ۸ماهو نیم هست تو خواب شب همش بدنشو کش میده دسشو میاره پیشش گوشش و کمرو پاهاشو قوس میده رفلاکس داره وزنش ۱۰ونیم هست وزن تولد۴کیلو از شیر خودم میخوره از ابتدای تولد این کارو میکرد تو ۶ماه نشست ولی اصلا چهاردسو پا نرفت و نمیره زود گردن گرفت و چندبار فقط خودشو ب پهلو انداخت هربارم رو شکم میذارمش بعد چند دیقه گریه میکنه برش دارم خیلی استرس دارم ارتباط چشمی خوبی داره سریع میخنده صداهارو زود دنبال میکنه ب اسمش سریع واکنش نشون میده منو پدرشو کاملا میشناسه دس میزنه و چندکلمه حرف میزنه مث ماما بابا عمو من از اوتیسم و نرمی استخوان میترسم استرسم برای این بیماریاس توروخدا منو راهنمایی کنید
- بیقراری و ولع خوردن شیر در نوزاد
سلام. نوزاد ۲ ماهه ای دارم. بعضی از شبها بیقراری میکنه که دکتر براش دایمتیکون و دومتیدون تجویز کرده. الان به نسبت قبل بهتر شده ولی بعضی شبها بیقراری بیشتری داره و ولع خوردن شیر داره یه جورایی با حرص شیر میخوره. میخواستم بدونم نیازه دوباره ببرمش دکتر یا بخاطر کولیک بعضی وقتها اینجوری میشه؟ممنون از شما
- پا کوبیدن نوزاد تو خواب
سلام داداشم وخانمش ویه پسر۸ساله اش کروناگرفتندیه نوزاد۸ماهه دارندکه توخواب پاهاشوبه زمین میکوبدآیامبتلاشده
- لاغری نوزاد
سلام اقای دکتر وقت بخیر نوزاد۵ماه و بیست روزه ای دارم ک فقط از شیر مادر تغذیه میشه الان۲هفته هست تا یک قطره شیرمو میخوره جیغ میزنه و سینه نمیگیره شیر خشک خریدیم ب هیچ عنوان لب نمیزنه خیلی لاغر شده توی ایندو هفته تورو خدا راهنمایم کنید اقای دکتر
- کم اشتهایی
سلام وقت بخیر. ببخشید دکتر دخترم ۵روز پیش واکسن ۶ماهگی زده.از اون موقع خیلی کم اشتها شده اصلا غذا نمیخوره شیر میخوره ولی دهنشو برا غذا باز نمیکنه گریه میکنه.حتی آبم خیلی کم میخوره.دلیلش چی میتونه باشه؟
- خوراندن آب به نوزاد دوماهه
سلام خسته نباشید من دیشب سهوا به فرزند دوماه خودم آب دادم میخواستم بدونم مشکلی پیش میاد
- ریزش مو
نوزاد چهار ماه و بیست روز دارد فقط روی بالشت میخوابانم روی بالش مو است آیا ریزش مو در این سن عادی است
- گردن
با سلام دختر من ۱ ساله است از ۳ ماهگی احساس کردم گردنش را کج میگیره چند تا متخصص بردم هرکدام یه نظر دادن که متفاوت بود در ۹ ماهگی پیش فوق تخصص ارتوپدی کودکان آقای دکتر تحریریان در اصفهان بردم ایشون معاینه کردند و گفتند مشکلی نداره ولی مداوم میبینم که دوست داره به سمت راست گردنش را کج بگیره اما گاهی صاف و گاهی به سمت چپ میگیره که خیلی این شکل کم اتفاق می افته می خواستم بدونم آیا ممکن عادت به کج گرفتن پیدا کرده باشه . با تشکر از شما
- فشار و زور زدن بیش از حد نوزاد.. چرا نوزاد یک ماهه من بیش از حد زور میزند و رنگ صورت آن قرمز میشود؟
- کم شدن ادرار و بی اشتهایی
سلام دکتر دخترم دو ماه و نیمه س کم تر شیر میخوره و ادرارش هم کم شده میشه لطفا بگید اصلا باید هر چند ساعت چند سی سی بخوره چون بهم میگن زیاد میدادی الان طبیعی هستش
- وزن نوزاد
با سلام. نوزاد دختر یک ماهه ای دارم که با وزن ۳۴۰۰ به دنیا امد ولی در پایان یک ماهگی فقط ۶۰۰ گرم وزن گرفته . چکار کنم که بیشتر وزن بگیرد با تشکر
- سلام خسته نباشید پسرم هشت ماه و نیمشه سرما خورده و براش ازیترو200 تجویز کرد
- حساسیت
سلام آقای دکتر پسرم حساسیت به پروتیین گاوی داره صورتش اگزما شدید داشت به توصیه شما بهش پپتی جونیور میدم به نظرم اگزما صورتش همونطور مثل قبل بهتر نشده و به نظر میاد بیشتر هم شده البته دوروز پپتی جونیور بهش میدم آیا همچنان این شیرو بهش بدم یا قطع کنم
- مشکل نوزاد
در نوزادان دمای بدن چند باشه تب
- پسرم ۸ماهشه تب داره میخواستم بدونم ایرادی نداره از شیاف و قطره آستامینوفن همزمان استفاده کرد
- واکسن دوماهکی نوزادم را یک روز زود زدیم البته پرسنل بهداشت گفت مشکلی نداره بعدش نگران شدم دکتر لطفا حواب بدید
- چشم
سلام اقای دکتر پسرم یازده ماهه ش هست که هردو چشمش قرمز شده و قی میبنده پماد ازیتروماسین و قطره باکتی ماید ۱۰ هر هشت ساعت استفاذه کردم ضرر نداره ؟

