Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت اشتها اور خارجی برای بچه چهار سال و نیم
سلام یه شربت اشتها اور خارجی برای بچه چهار سال و نیم معرفی میکنید شربت زینک و اپتایزر دادم فایده ای نداشت ممنوم
- ابله مرغان
دوقلودارم چهارماهه خودم ۵روز آبله مرعان گرفتم ممکنه ایناهم بگیرن ماسک دوتا میزنم دستها رو هم مرتب مبشویم
- مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین
مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۶ ساله ؟
- شیرنخوردن کودک
آقای دکتر کودک ۸ ماهه دارم۲۰ روزی هست شیر نمیخوره توی بیداری غذا خوب میخوره علتشچی میتونه باشه ممنونم
- اااسهال
سلام دكتردخترم اسهاله شديده ك سوخته هربلافاصله بعد شير خوردنش اسهال ميشه چيزيم ندادم بهش فقط داروهاي سرفش از ديروز ك دارو دادم اسهالشم شروع شده داروهاش دكسترومترفان چرك خشك كن و زاتيدن قبلش به مدت ٣هفته اسهال بود ٥روز ميشد ك بهتر شده بود ديشب نان ال اف قطع كردم شيرsmaدادم امروز صب اسهالش شديدترشد
- مقدار مصرف دارو
سلام خسته نباشین. امروز پسرم رو بردم دکتر گفتن گلوش چرک کرده شربت زاکسیم ۱۰۰ دادن ولی نگفتن چقدر باید بدم پسرم سه ماه و بیست و هشت روزشه و وزنش پنج کیلو و نیم هست
- دخترم ۱سالشه گردن شکم وپشتش خیلی تب دارد ولی پاهاش سرده بی قراری میکنه
- ازمایش ادرار
سلام ببخشید ازمایش ادرار کودک یک سال ونیم Appears : semi clear WBC 0-1 RBC0-1 کریستال caox:few موکوس هم few جواب ازمایش ادرار خوبه
- سرماخوردگی کودک
بچه من دوونیم سالشه. سرماخوردگی شدید داره عطسه سرفه آبریزش بینی داره چشمشم فک کنم عفونت کرده. استامینوفن و دیفن هدرامین دارم بش میدم هر 8ساعت برا عفونتش میتونم از قرص مترونیدازول استفاده کنم؟
- دلیل بالا اوردن
سلام من یک دختر 3سال ونیمه دارم دیشب توپارک روتاب بازی میکرد بالا اورد بعد ساعت های 2شب دوباره توخواب بالا اورد تاصبح سه باردیگه تکرار شد دلیلش چیه ممنون
- سوختگی انگشت کودک
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم چند روز پیش دستش خورد به شیشه بخاری سوخت تاول زد بعد ترکید الان قرمزه خیلی بده همش میگه میسوزه دوسالشه چه پمادی میتونم بزنم براش
- سرماخوردگی
سلامپسرم ۲سال و ۵ ماهشه.یه روز تب خفیف داشت از روز بعدش سرفه های شدید میکنهو صداش گرفتهابریزش بینی کمی هم داره.برای سرفه های صدا دارش که همراه با خلطه چی بهش بدم؟ ممنونم
- سلام من داداشم مریز شده
سلام داداش من بدن درد داره و هرچی میخوره استفراغ میکنه و دل پیچه داره و تب بالا داره میشه بگید باید چکار کنیم
- ممنون
آقایی دکتر ببخشید دوباره میپرسم شربت پی ای جی برای رفلاکس مضره؟ چون بچم با شربت لاکتولوز اسید معده ش بیشتر میشد
- دور سر
سلام اقای دکتر پسرم دور سرش بزرگه دکتر زنجان براش د۳ میداد برای چی بود اون اندازه دور سر چیکار میکرد
- حرف زدن کودک
سلام وقت بخیر بچه ام دو سالشه فقط تاب تاب عباسی، نه و تاتی میگه. صدای حیوانات رو هم در میاره. اما حرف نمیزنه بقیه چیزها رو همه رو با اشاره بهم میفهمونه و هر چی بهش بگم کاملا متوجه میشه طبیعیه؟
- افتادن ناخن در پسر ۲نیم ساله پسر
- تورم گردن
سلام پسرم 4سالشه و زیر هردوتا گوشش یعنی گردنش تورم کرده خیلی هم درد داره اذیته چیکارکنم بنظرتون ممنون
- سلام آقای دکتر چند. روز کف پا و کف دستش زرد شده دلیل ش چیه میشه راهنمایی کنید چکار کنم
سلام آقای دکتر چند روز کف دست کف پا دخترم زرد شده دخترم 7سالش است میشه راهنمایی کنید
- بادام
سلام ببخشید دخترم ده ماهشه و به شیر حساسیت داره میشه بگید بادام رو با چی مخلوط کنم بهش بدم؟؟

