Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره اهن و مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر، خسته نباشید شما برای پسرم آدزیر نوشتید اما نمیخوره. براش مولتی ویتامین پدیابست گرفتم روزانه ۱ سی سی میدم قطره آهن هم لیپوزوفر فورت یک سی سی. این ها رو میخوره. مقدارش درسته آقای دکتر؟ مشکلی نداره؟ اگر لیپوزوفر معمولی هم بدم همین یک سی سی باید باشه؟ بچه ۹ ماهه است
- سلام وقت بخیرپسر۴ ساله دارم تب کرده فابیسم هست اش میگم شربت پروفین بدم مشکلی نداره.استتامینوفن تب پایین نمیاره
- عفونت چرکی گلو
سلام وقت لخیر پسر7 ساله دارم الان 7 روزه درد گلو تب داشت که گلودرد چزکی روی لوزه هاش سفیدی زده دکتر بهش امپول پنی سیلین داد با کو اموکسی کلاو 325 ولی هیچ تغیر نکرده فقط تبش خوب شده بینی پسرم کلا گرفته قطره سدیم کلراید هم زده اثرنداده فنیل افرین و تسپری بینی مومتازون هم زده اثر نداده چط
- مسمومیت دارویی
سلام من امشب اشتباهی دوبار شربت سفکسیم به دخترم سه سالشه دادم بعداز یه ساعت دوباره شربت دادم چکارکنم
- آفت دهان
سلام آقای دکتر پسرم 2/5ساله است سه روزه آبریزش بینی و دهان داره آزیترومایسین دادم روزی یک بار اما الان متوجه شدم روی زبونش زخم شده وارد خوردن غذا میترسه چسب هم بدخواب شده وساعتی بیدار میشه بهونه میگیره ولی خوابه برازبانش قطره بنفش زدم چکار کنم
- گلودرد
سلام دخترم ۸سالشه و ۴۶ کیلو اه،سفیکسیم ۲۰۰ رو روزی چندتا باید بخوره
- مطب
سلام یه هفته است زنگ میزنم مطب جواب نمیده آقای دکتر کی مطب باز میشه؟ اگه شما نیستین پیش کدوم دکتر بریم ؟ ممنون
- سرماخوردگی
پسرم ۱۵ماهشه شربت آزیترومایسین ۲۰۰چن سی سی بدم
- سلام دخترم 7و4ماهشه زود به زود مریض میشه حتی شاید بعد از درمان سه روز طول بکشه شربت سفیکسیم 100براش تجویز کردن روزی یک بار 10سی سی بعد از ناهار دارو بیشتر کنم آخه خوب نشوده
- شربت مولتی ویتامین مسترویت
سلام دخترم به شدت بی اشتها س میتونم ازشربت مولتی ویتامین مسترویت بدم وچه اندازه بدم دخترم هیجده ماهه اس
- خر خر کردن سینه و عفونت
بچه من سرما خورد تا سه روز تب داشت بعد کم کم خوب شد ولیدخس خس سینه رو داشت تا بعد یک هفته دوباره تب کرد که آموکسی کلاو بهش دادم تا هفت روز دوباره تب کرد و همچنان خس خس سینه رو داره
- حساسیت و عفونت چشم
سلام وقت بخیر.من تازه فهمیدم که پسرم۲۲ماهه ام به البالو و زرد الو حساسیت داره-الان بدن و صورتش به صورت لکه های قرمز حساسیت در اومده-یکی از این لکه ها پست پلکش هست که کمی متورم شده و قرمز و شربت فکسوفنادین کودکان دو سی سی بهش دادم نیاز هست ببرم دکتر وچه اقدامی دیگری باید انجام بدم ممنونم
- برای کودک پنج سال با هفده کیلو وزن چقدر باید خشککننده ایراموکس ۱۲۵ بدهیم
- سلام کودک ۲ ساله برای عفونت ادراری چه دوز سیفکسیم مصرف کند
- سلام پسرم ۴سال و ۴ماهشه بهداز سرماخوردگی هنوز سرفهاش مانده چی بهش بدم زودتر خوب بشه س
سلام پسرم ۴سال و ۴ماهشه سرما خورده بود خوب شد ولی سرفهاش هنوز مانده چی بهش بدم زودتر خوب بشه سرفه. خلط دار داره
- شربت سفکسیم چه مقدار بدم به بچه ۸سالشه
سلام پسر من ۸سالشه باوزن ۶۰کیلو دکتر برای عفونت گلو ولوزه وگوشش سفکسیم ۱۰۰داده هر ۱۲ساعت ۵سی سی ایا درسته مصرفش ؟؟
- پودر کیدی لاکت
سلام دکتر عزیز برای تقویت سیستم ایمنی دختر پنج سالم؛ میتونم به مدت یکماه یک روز در میان کیدی لاکت استفاده کنم؟ سپاس فراوان
- کلدیوم سی
با سلام . پسر من ۱۲ ساله هست قرص کلیدیوم سی چه تعداد میتونه بخوره؟
- برای پسر7 ساله باوزن 28 کیلو شربت آزیترومایسین 200هر چند ساعت و چند سیسی در روز باید داده شود.
- سرفه و سیموسپان
سلام. پسرم ۵ سال و ۵ ماه داره و ۱۸ کیلو هست. از یکشنبه غروب تب کرده ۳۸ تب داره. بعضی وقتا میگفت سرم درد میکنه و سرفه هم میکنه. شیاف استامینوفن میذارم تبش تا ۴ ۵ ساعت میاد پایین بعد دوباره تب میکنه همون ۳۸ یا ۳۸ و یک. بردم ۱۷ شهریور دکتر فخیمی بودن به ایشون نشون دادم براش کلاریترومایسین، کوریزان، ایروکاست، سالبوتامول و استانینوفن نوشتن. یک بار دارو ها رو دیروز استفاده کردیم. ولی فعلا اصلا بهتر نشده. برای سرفه شربت سیموسپان میتونم بدم؟ کلاریترومایسین برای گلوش خوبه؟

