Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
نوزاد دوماهه که شیرمادر میخوره، گاهی شیرم خیلی کم میشه و نوزادم گرسنه می مونه. با توجه به اینکه نفخ و دلپبچه داره و مدفوع مخاطی و گاهی شیر بالا میاره، چه شیرخشکی براش مناسبه؟ ببلاک یک دادم یبوست شد و نفخ شدید
- پریدن اب دهان
ایا قرص کواموکسی کلاو375 برای کودک پنج ساله با وزن 20 مناسب است؟
- شربت نئوزینک گلوگونات
سلام اقای دکتر پسرم یک سال وهفت ماهشه چند روزی به علت سرماخوردگی بب اشتها شده میتوانم شربت نئوزینک بهش بدم میشه بااب قاطی کرد وزنشم ۱۱ کیلو چند سیسی بدم ممنون ازشما
- سوال قبل
ببخشید درتکمیل سوال قبل وزنش 9کیلو600
- شربت ستادین دی آیاکودکان۳.۵ساله می توانند استفاده کنن
شربت ستادین دی آیاکودکان ۳.۵ساله می توانند استفاده کنن
- تب واسهال
کودک 7 ماهه ام 2روزه علاوه بر تب ،اسهال خفیفی هم داره و غذا وشیر میخوره فقط روزا سرحاله ولی شبها بی قرار وتب میکنه؟؟؟
- قطع شیرشب
سلام ممنون ازوقتی که میذارید دخترم تقریباهفت ماهشه شباساعت۸:۳۰الی۹ میخوابه ساعت۶صبحم بیدارمیشه منم سلعت۷بهش غذامیدم موقع خوابم شیرمیدم سوالم اینکه زباتوجه به اینکه زودغذای شبشومیخوره میخوابه میتونم شیردهی نصف شبشوقط کنم یانه؟
- تشک نوزاد
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم اگه تشک کودک پنج ماهه پنبه ای و نرم باشه باعث آسیب به ستون فقراتش میشه؟؟
- شربت اشتهاآور
سلام. پسر ۱۸ ماهه بعد از یک دوره مریضی بسیار بی اشتها و کم وزن شده. شربت اشتها اور معرفی میکنید؟ و مقدا مصرف آن. و اینکه با مولتی ویتامینی ک بهداشت میده تداخلی نداره؟
- شربت هیدروکسی زین
سلام. شربت هیدروکسی زین را به بچه ۳ سال و ۳ ماهه با وزن ۱۳/۸۰۰ روزی چندبار و چقدر بدهیم؟
- زخم شدن نوک سینه ها و ورم هردو سینه
الان چند روزه سینه های پسرم 4سال و نیم داره ورم کرده و نوکش رفته داخل و زخم شده خاستم بپریم که این مشکلخاصی داره باید چکار کنم
- سفیکسیم 100
سلام من پسرم 17ماهه استت و گلو چرک کرده سفکسیم هر چند ساعت باید مصرف بشه؟
- سیخ کردن پاها
دخترم 2 سالش هست، بعضی وقتا پاهاش رو سفت میکنه و به صورت سیخ شدنی میشه
یه جوری که رون های پاهاش رو به هم میچسبونه و نوک پاهاش رو به بیرون میده
در حالت دراز کشیده و سیخ
برای چی میتونه باشه ؟ خیلی روی اعصاب ما رفته این موضوع
هیچ علائمی هم روی پاها و حتی در محل ادرار و مدفوعش نیست
چطوری میشه برطرفش کرد یا از سرش انداخت این موضوع رو ؟
آیا نیاز به مصرف دارویی چیزی هست ؟ - تب
سلام بچه چهار سال و پنج ماه با وزن ۲۷ کیلو در زمان تب چند سی سی پروفن و چند ساعت یک بار باید داد؟ سوال دوم شیاف استامینفون بزرگسال می توان استفاده کرد
- سلام دختر ۴ ساله دارم وزنش ۱۴ کیلو چقدر بهش ازیترومایسین ۲۰۰ بدم
سلام دختر ۴ ساله دارم وزنش ۱۴ کیلو ازیترومایسین ۲۰۰ چقدر بدم
- تداخل دارو
سلام آقای دکتر. دخترم ۴ ساله هست صبحها اموزل میخوره وبه دلیل سوزش ادرار شربت مترونیدازول میخواستم از حضورتون سوال کنم که میتونم برای ماشین گرفتگی بهش قرص دیمن هیدرنات بدهم ؟ممنون از شما
- سلام دکتر ببخشید من پسرم ۱۶کیلو هست و ۴سال و نیم از دیروز سرما خورده میگه گلوم درد میکنه شربت پلارژن کید با دیفن هیدرامین میدم ۱بار هم ازیترومایسین ۲۰۰دادم مدفوعش قهوهای تیره شده برا داروهاهستش و اینکه ازیترومایسین بدم یا نه
- قرص جوشان ویتامین سی برای فاویسم
سلام . آیا کودکی که فاویسم دارد می تواند از قرص جوشان ویتامین سی 1000 استفاده کند؟
- زردی کف پا ودست دختر ۱۶ ماهه
دخترم ۱۶ ماهه هست کف پا ودستش یک دفعه زرد شده کم خونی وعفونت اداری داشته بود ولی خوب شد .اما الان اینجوری شده باید چیکار کنم ممنونم از شما؟
- اسهال استفراغ
سلام پسرم چن روز پیش اسهال و استفراغ شدید داشت بعد چن روز تب کرد و دوباره اسهال و استفراغ داشت الان دو روز گذشته تبش قطع شده ولی دوباره بالا اورده چکار کنم؟

