Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خونابه خشک دور دهان
سلام دکتر وقت بخیر دخترم ۷ ساله س دوروز صبح خونابه دور دهنش خشک هست آزمایش داده انعقعاد خون ۱۵ شده بجای ۱۳ علت چی میتونه باشه کمک کنید
- سلام پسرم یکسال وهشت ماه ست وتب وسرفه خشک داره چه داروی براش خوبه
- کمبود اهن
هر سه تا شربت رو بهش بدم یا اینکه یکیش رو تهیه کنم .ریزش مو هم داره میتونه از کمبود اهن باشه طبق ازمایشی ک فرستادم براتون و اینکه دخترم الان سه سالشه
- اسهال نوزاد
باسلام نوزاد ده ماهه م چندروزه اسهال داره و همش میخوابه چکارکنم
- خواب
سلام و خسته نباشید دختر دو سال و نیم با قد و وزن طبیعی نسبت به قبل فعالیت و جنب و جوشش کمتر شده و خیلی بیشتر می خوابه هر وقت از خواب بیدار میشه سر حال نیست و باز هم میگه که خوابش میاد ممکن است از کمبود ویتامین ها باشد؟نیاز به مصرف ویتامین مکمل دارد؟ از پاسخ شما قدردانی می کنم
- تب
خسته نباشین پسرم چند روز پیش سرماخورده بود ولی اصلا تب نداشت ولی الان دو روزه ک تب داره و کمی سرفه دکتر بهش ازیترومایسین ۲۰۰ داد بعد دوز مصرفیش یادم رفت وزنش ۱۲ کیلو و ۳سالو ۶ ماهشه
- شیر کوسفند
با سلام وخسته نباشید من پسرم تازه رفته داخل دوازده ماه خواستم بدونم که میتونم شیر گوسفند بهش بدم ممنونم از شما
- کم وزنی ودرنیاوردندندان
سلام من دوقلوی 13ماهه دارم یکیشون دوتا دندان درآورده ولی اون یکی هم وزنش کمه هم دندان درنیاورده هر دو وزنه کمی دارن
- علائم کمخونی در نوزاد
سلام دکتر علائم نوزاد ۶ماهه چ چیزایی هست
- سلام کودک ۲ونیم ساله من شربت زینک استفاده کردیم وزنگیری خوبی داشته شربت تموم شده میتونم بازم بخرم وادامه بدم
- حنجره
سلام اقای دکتر پسرم 8سالشه صداش گرفته هیدرو. کورتیزون و هیستادیک امپولشونو زد دو بسته سفکسیم 200خورد همچنان صداش گرفته چیکارش کنم، دیفن هیدرامین هم خورده ولی صداش باز نشد
- زیادی مصرف کردن قطره اد
سلام،به مدت ۱۵ روز اشتباهی به پسر سه ماهه ام چندبرابر قطره آ د دادم مشکلی براش پیش میاد ،نیاز به چکاپ خاصی داره یا آزمایش خاصی؟حال عمومی خوبه فقط یه کم کسل شده خوابالو شده
- علت نخوردن غذا بچه 11 ماهه
سلام اقا دکتر چرا هر موقع بچم میخواد دندونی دربیاره کلا دوس نداره غذا بخوره؟یا اب میخوره یا شیر
- غذای کمکی
سلام اقای دکتر میشه بر نوزاد نه ماه تموم کرده با چرخ کرده گوسفندی ک چربی هم داره کوفته قلقلی داد
- سرماخوردگی
باسلام دخترم یک ساله ست آبریزش بینی داره باسرفه کمی هم خلط داره چی میتونم بهش بدم
- خواب
سلام خسته نباشيد شربت هيدرو برا خواب طرز داره
- رفلاکس در۸ماهگی
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر پسرم رفلاکس داشت بعدشیشه شیر دکتر براون بهش داد الان ک ۸ماهشه میتونم شیشه شیرشوعوض کنم؟
- شربت سفیکسیم 100
سلام ا.دکتر دخترم ۲ سال اش هست چند روزی صبح گاهی سرفه می کند دکتر گایافیزن با نوتادین نوشته فرقی نکرده ایا از این شربت استفاده کنیم اثر بخش هست با تشکر
- یبوست نوزاد
- سلام اقای دکتر پسر من ۳۹روزشه .همش به خودش میپیچه زور میزنه قرمز میشه نفس تند میکشه .با اینکه در روز یک بار شکمش کار میکند بازم زور میزند.بعضی موقعه ها استفراع هم دارد

