Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دکتر پسرم گوش چپ عفونت کرده سفیکسیم 100دکترداده هر12ساعت 3سی سی ولی تاثیری نداره هر12ساعت 5سی سی بدم ایرادی نداره باتشکر
- نوزاد مبتلا به الرژی حساسیت به شیرگاو
سلام دخترم نزدیک به دوسالشه شیرمادرمیخوره به شیرگاوحساسیت داره تمام بدنش کهیرمیزنه الان میخام کم کم ازشیربگیرمش وزنشم خیلی کمه نمیدونم جایگزین چی بهش بدم یبارشیرخشک ببلاک بهش دادم هم حساس بودفاویسم هم هست لطفاراهنماییم کنید
- از شیر گرفتن کودک به همراه مدفوع زیاد
با سلام وخسته نباشید خدمت شما پسرم 19ماهشه ازشیر گرفتمش خیلی شکمش کار میکنه روزی ۵ دفعه بیرون روی داره ایا طبیعی هست؟ و اینکه خیلی برنده است، بااینکه تند تند عوضش میکنم بازهم باسنش خیلی سوخته لطفا کمکم کنید، ممنونم ازشما🌹
- واکسن
سلام و عرض ادب آقای دکتر جناب دکتر ،دخترم 3سال و نیمه و حدود 14کیلو وزنشه.آیا تزریق واکسن آنفولانزا رو شما توصیه میکنید؟ آیا از وقت تزریق نگذشته؟سوال دیگه اینکه میتونم به دخترم شربت آلوورا باریج بدم؟ضرری نداره این شربت!دکتر قبلا بهش زینک سولفات داده بود ،بنظرتون کدومشون موثرتر هست! شرمنده وقتتون روگرفتم.ممنون بابت حضورتون
- امپول
با سلام ،بچه دو ساله ام شدید سرما خورده بهش انتی بیوتیک دادن شربت نمیخوره،میتونم آمپول بزنم؟
- اسهال خلط دار
- غده سرکودک
سلام امروز متوجه شدم پشت سر دخترم پایینتراز گوشش.یکم بالاتراز گردنش یه غده کوچیک اندازه یه نخود در اومده.این چیه؟نگرانم
- ميزان دوز سفكسيم
سلام خسته نباشيد پسرم ٣ سال و ١٠ماهشه و وزنش ١٤/٩٠٠ كيلو ميزان دوز سفكسيم چند سي سي هر ١٢ ساعت هست؟
- پستان
سلام ضمن عرض تشکر خدمت شما که در این روزهای سخت با وقت گذاشتن وبا حوصله باعث میشوید مادرها از نگرانی درببایند میخواستم بپرسم برجسته بودن پستان دختر9ماهه طبیعی است؟
- گردن درد وگوش درد کودک 6ساله همراه با تب
سلام پسرم 6ساله هست چند روز تب شدید داره به همراه گوش درد وگردن درد علت چی میتونه باشه گاهی هم گلو درد داره نبش پایین میاد دوباره میره بالا اما گردن درد داره هنوز
- سرماخوردگى
پسرم ١٠ ماهه هستش وزنش ٩ كيلو هستش الان دسترسي به دكترش ندارم از صبح سرفه ميكنه شربت كوريزان بديم؟؟؟؟
- گریع
سلام اقای دکتر دخترم ۱۹ ماهشه اصلا شبا نمیخابه گریه میکنه نفخ شکم داره ببخشید زیاد باد میده بیرون و ی چیز دیگ لبنیات ک میخوره مدفوعش مخاط خونی میشه ب نظرم ب بیشتر چیزا نفخ میکنه مثل خرما تخم مرغ موز و پشت گردنش هم همیشه جوش ریز میزنه و زیر پوشکش علتش چیه چیکارم کنم؟؟
- ریسورس جونیور
آیا از ۳ قوطی بیشتر نباید برای کودک یکساله استفاده کرد ضرر داره ؟
- يبوست کودک ۲۶ماهه ؟
سلام کودک ۲۶ماهه ام چن روزه دچار یبوست و شکم درد شده دکتر براش زینک داده نمی دونم از اونه یا چی ! چه پربیوتیکی بدم بهش ؟
- سرماخوردگی و سرفه شدید
دخترم ده روزه سرما خورده گاهی تب میکرد تبش قطع شد. سرفه شدید داره جوری که باعث میشه خلط بالابیاره باغذا.
برای مریضیش چه پیشنهادی دارین؟ شربت انتی بیوتیک و۶۴۳اموکسی واسپری ابی ونارنجی وتئفلین جی مصرف کرده
- شب ادراری و تکرر ادرار
دختر دو سال نیم هستش وشب ادراری وتکر ادر دارد یعنی ادرار خود را به چهار یا پنچ بار انجام میدهد کلن نمیگه که ادرار دار انگار حس نمیکنه یهوی خودش خیس میکنه
- گرفتگی صدا
سلام فرزند من ۱۶ ماهشه و امروز از صبح صداش گرفته تب نداره ابریزش بینی هم نداره گرفتگی صدا خطرناکه؟
- کمبود وزن
سلام اقای دکتر دخترم 9سالشه 21کیلو وزنشه قد 128 خیلی لاغره اشتهاشم زیاده از مایشم داده گفتن مشکلی نداره چیکار کنم وزن بگیره
- کودکان
باسلام پسرم ۶سالشه لوزه هاش بشدت ورم کرده وقرمزه وچرکتی سفیدداره تب واستفراغم داشت دبشب دکتر سرم وامپول زد وسفیکسیم ۱۰۰ گفته روزی 3بار 5سی سی دستور سفیکسیم درست هست؟یا بایدهر۱۲ساعت باشه؟ممنون میشم راهنماییم کنید
- حمام بعداز واکسن
سلام من امروز دخترم و واکسن یکسالگیشو زدم میتونم امروز ببرمش حمام؟

