Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ریفلاکس وقطره سایمتیگون
سلام وقت بخیر پسرسه ماهه دارم کولیک دارد احساس میکنم غروبایی که قطره سایمتیکون روبه بچه میدم شب بیقراریش خیلی بیشتر میشه ایا این قطره برای بچه ای که ریفلاکس داره بداست بعداز شیرخوردن همه رابالا میاره گاهی زیر سینه بالا میاره بادگلو زیاد میزنه سکسکه های طولانی بعد از شیربالا اوردن سرفه کم میکند وبعدش گریه دست وپایش راتکان میده وشیر میاد بالا باز قورت میده گاهی هم میخاد خفه بشه شبیه این میمونه که توحموم یه دفعه اب سرد بریزی بعد شیر خوردن دهنش رو اینطوری باز ونفس میکشه سرش روهم تکان میدهد تشکر از دکتر مهربان درپناه امام زمان لطفا برای ریفلاکس یک داروی خوب اگر میشه معرفی بفرمایید
- گوش دردنوزاد ۲ماهه
سلام نوزاد ۲ماهه دارم که چندروزه گوش درد داره دکتر بردم گفتن یه کم التهاب داره گوشش وشربت نئوتادین روزی ۲سی سی دادن میترسم شربت براش عوارض داشته باشه شربت رو به بچه بدم یانه؟
- اسهال ۵ ماه
- وزن کم کردن نوزاد
سلام دکتر نوزاد من ۲۳ روزش است . وزنش ۲۹۰۰ بوده وه الان ۲۸۰۰ است . چکار باید کنم ؟
- با سلام خدمت دکتر نوزاد ۳ماهه دارم ازدیشب آبریزش بینی داره الانم سرفه میکنه چندتا دماغش هم کیپ شده چه دارویی بهش بدم
باسلام خدمت دکتر نوزا
- قطره پدي لاكت
سلام آقاي دكتر براي كار كردن شكم دخترم كه سه روزه مدفوع نكرده قطره پدي لاكت تاثير داره ؟شما چي پيشنهاد ميكنيد ٥ ماهه هستش از وقتي غذاي كمكي شروع كردم اينطور شده شما فرموديد يه چند روز قطع كنيد الان دو روزه غذا نميدم ولي همچنان بي فايدست
- اسهال نوزاد ۲ماهه
سلام. وقت بخیر. پسرم ۲ماه و۵ روزت با۲و۶۰۰وزن.الان سه روزه که هرچی پوشکش را عوض میکنم.دفع داشته.دیروز بردم دکتر بهش پدیلاکت داده ۱۲ساعت ۵قطره وکپسول لانزوپرازول.که گفتن هر۱۲ساعت نصف کپسول بده بهش.اما کپسول هرکاری میکنم نمیخوره کوبیدیمشم.وحلش کردیم .اما همین که میریزمش دهنش حالت تهوع میگیره وهرچه خورده بالا میاره.چه دارویی جایگزین کپسول بهش بدیم.بعد اسهالشم هنوز کم نشده .تاحالا زرد بود اما الان کمی سبز هم شده.نمیدونیم چیکارش کنیم .میتونم اوآراس هم بهش بدیم؟؟بعدهنوز واکسن ۲ماهگی براش نزدیم.اشکال نداره باوجود اسهال فردابراش واکسن بزنیم؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید.اجرتون با آقا امام حسین.
- یبوست نوزاد ۳ ماهه
- نوزاد ۳۶ هفته
سلام آقای دکتر
نوزاد ۳۶ هفته به دنیا آوردم که مشکلی تنفسی دارد. خیلی نگرانم الان داخل دستگاه هستش میگن که تنفس هاش خوب نیست آیا امکان خوب شدنش هست؟
تو رو خدا جواب بدید خیلی حالم بده
- بی قراری نوزاد چهل روزه
سلام کودک من همش بی قراره ومن نمیدونم مشکلش چیه
نوزاد من چهل روز داره همش بی قراری میکنه ومدام ی پاشو ب حالت تشنج تکون میده روز 8 برام شکمش کار میکنه و من نمیدونم مشکلش چیه
- اسپاسم شیر خواران تشنج
پسر چهار ماهه دارم که دچار یک بیماری مغزی اسپاسم شیر خواران شده هشت روز ارومیه بودیم دکتر نوار مغزو ام ارا خواست گفت که این یک نوع تشنج هست اسپاسم شیر خواران هست گفت که مغزش یکم پیچیده هست رشت نکرده خوب
- برای درمان گرفتگی بینی و خلط پشت گلو نوزاد چه کار کنم
سلام دختر من ۶ ماهشه چند وقت شبها گرفتگی بینی داره خیلی شدید با اسپری هم خوب نمیشه ،بخاطر گرفتگی بینی همش از خواب بیدار میشه گریه میکنه ، دیروز بردم دکتر گفت خلط پشت گلو داره بهش ایروکاست ، پلارژین ،سیتریزین ،سفکسیم داده بنظرم زیاد دارو داده میترسم عوارض بده لطفا میشه راهنمایی کنید؟؟؟
- فرنی
سلام آقای دکترخسته نباشی فرنی روزی چن وعده برانوزادپنج ماهه بدم واینکه بهداشت گفته روزی یه قاشق بده ولی سیرنمیشه دوقاشق میدم ضررداره؟واینکه باآب درس میکنم فرنی آردبرنجواصلاشیرنمیزنم ضررداره؟
- سلام نوازد من دختر هست از بدو تولد داخل نهایه تناسلی فکر کنم اسمش مبهل هست رنگش خیلی تیره هست الان آخرهای چهار ماه هستش
از بدو تولد مبهل تیره دهشه
- شیر
نوزاد ۴ ماهه هر چندساعت باید شیر بخورد؟نوزاد گاهی اوقات تا ۴ ساعت شیر نمیخورد
- رفلاکس
باسلام وتشکرازوقتی که میزارین نوزاد سه ماهه ای دارم که از چهل روزگی شیر بیرون میکرد گاهی پنیری گاهی خام دو بارم از دماغ ودهنش بود البته همش بخاطر پرخوری هم بود از بدو تولد زیاد شیر میخورد میخورد یعنی فقط شیر میخورد وگرنه گریه میکردم آروم نمیگرفت فک کنم دل دردم داشت شصت روزگی بخاطر خس خس وآب دهان زیاد بردیم دکتر سونو نوشت ودرسونو نوشته بود هر پنج دقیقه دوبار رفلاکس داره دکتر رانیتیدین داد یک ماه استفاده میکنم الان دربیداری خیلی بهتره ومدت زمان شیردهیم تغییر دادم وبعداز سیرخوردن آروغشو میگیرم،خیلی عمودی نگهش میدارم وراه میبرم وخودم در اینترنت جستجو کردم ورزیم غذایی گرفتم مشکلم الان اینه که بالا آوردنش خیلی کم شده البته وزنگیریش همیشه از متوسط به بالا بوده مشکلی نداشته فقط مسله من اینه که هنوز تو خواب ملچ ملوچ میکنه ،آب دهانش زیاد باعث سرفش میشه ،سکسه میکنه،واینکه روی زمین نمیخابه فقط تو آغوش ما میخابه ساعتها اما حداکثر زمانی که روی زمین میخابه نیم ساعت سریع دستاش میپره وبا ترس بیدار میشه با توجه به اینکه سه ماهه وداره سنگینتر میشه آیا این بخاطر رفلاکسشه که اذیتش میکنه یا عادت شده سطح شیب دار میخابونمش ،باید دارومو عوض کنم؟کی رفلاکس خوب میشه ببخشید طولانی شد
- پلک زدن نوزاد
سلام پسرم پنج ماه داره حدود یکماه هست که متوجه شدم گاهی اوقات یک چشمش چند بار پلک میزنه بعضی اوقات چشم چپ بعضی اوقات چشم راست ولی بیشتر چشم راست را دیدم که گاهی چند بار پشت سر هم میبنده و باز میکنه همیشه که چشم هاش را میمالد خیلی نگرانم راهنمایی کنید ممنون
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. بچه ای که به پروتئین گاوی آلرژی داره بعد از یکسالگی بازهم باید شیرخشک آلرژیک بدیم بهش؟ فعلا آپتامیل پپتی میخوره. شماره ۲
- شربت سفیکسیم برا نوازد یک سال ۲ماهگی چقدر باید داد
- سرما
سلام خداقوت پسرم ۸ ماهه هستش ازوقتی واکسن دوماهگی زدم تاامروز همش سرماخورده هستش یکی میگه مال دندوناش یکی میگه واسه آب وهوا تادکترش میبرم داروکه میخوره خوب میشه همین که داروش تموم میشه دوباره برمیگرده خیلی خرخر میکنه غذایاهرچیز دیگه میدمش بخوره بالا میاره تاازدماغش هم بالا میاره ممنون میشم جواب سوالم رابدین یک کیلو کمبودوزن داره

