Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شير نوزاد
سلام.اقاي دكتر بهم گفتين شيرخشك ببلاك شماره دو بدم به دخترم يعني ديگه نيازي نيست من قطره آهن با مولتي ويتامين بدم بهش؟ بهداشت كه ميدونه تغذيه دخترم با شيرخشكه چرا تاكيد ميكنه كه قطره هارو هميشه بدم اگه قطره هارو ندم مشكلي پيش نمياد واسش؟
- بیقراری در خواب
سلام اقای دکتر. نوزاد هشت ماهه دارم با الرژی گاوی ورفلاکس پنهان داره تحت درمان. سیرخشک اپتامیل پپتی میخوره. الان یک ماه هست که شبها تو خواب بیدار میشه و گریه میکنه و تا صبح باید تکون بدم بخوابه. یک لحظه که تکون نمیدم بیدار میشه و گریه میکنه. در طول شب هم فقط یک بار اونم مقدار کم شیر میخوره دو الی سه پیمانه.علتش چیه به نظرتون چون واقعا تا صبح بیدار می مونم کم آوردم
- عفونت ریه
خسته نباشین در رابطه با نوزاد ۴۵روزم سوال پرسیده بودم ک سرفه میکنه و بعد از مصرف س روزه ی ازیترومایسین خوب نشده و بعد از گریه بابت کولیکش،بیشتر سرفه میکنه،فرمودین ک مصرف ازیترومایسین رو ادامه بدم خواستم بدونم خدایس نکرده اگر عفونت ریه بود با معاینه توسط پزشک مشخص میشد؟چونکه دو بار توسط پزشک معاینه شد ولی چیزی نگفتن و اینکه تشخیص رفلاکس هم دادن ک میخاستم ببینم علت تشدید سرفه ها میتونه رفلاکس هم باشه؟ ممنون بابت پاسختون
- سلام .پسرمن سه ماهشه تازه ختنه شده دکتربهش سفالکسین 250دادههر6ساعت یک سی سی پسرم داروی تشنج میخوره میخواستم بدونم براش ضررنداره
سلام پسرم سه ماهشه داروی تشنج میخوره ختنه کردم دکتر سفالکسین 250براش نوشته آیا براش ضررداره؟
- لکهای سفید
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسرم نزدیک ۴ماهشه از دوماهگی لکهای سفید روی کمرش زد الان این لکها بزرگ شده و زیاد تر روی کمر وباسن روی لپش هم زده دوطرف میخواستم بدونم اینا چیه وایا خطرناکه باید به چه دکتری مراجعه کنم خیلی نگرانم
- سوختگی دست
سلام دست دخترم سوخته دوتاانگشتاش پمادبتامتازن خوبه بزنم جای زخم هم جوش ریزقرمزدراورده لطفاکمکم کنید
- شیر خشک آپتامیل بچه ام ۶ماهشه هرجا میرم آپتامیل جونیور نیست چی بهش بدم
نوزادم ۶ماه دارم شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور میخوره اما نیست جایگزین چی بهش بدم
- نوزادان
سلام نوزاد۴۰روزه ای دارم هفته ی دوبارمدفوع میکندشیرمادرمیخوردقبلایبوست ونفخ داشت بهششربت میکسچرمیدیم ویک روزدرمیان فلوس سه قطره اینابهش میدیم بعددستشویی میکنه کمی سفت واخردراخراسهال میکنه ایامشکلی داره دیربه دیربعدازخوردن فلوس دستشویی میکنه؟ وزورمیزنه قرمزمیشه دستشویی میکندایامشکلی داره فلوس واسه نوزادضررداره ؟بایدچیکارکنیم راحت دستشویی کنه
- زورزدن
سلامآقایدکترمننوزادمچهلروزشهیکروزهکمدفوعنکردهخیلیبخودشمیپیچهوگریهمیکنهایامشکلخاصیداره؟
- کمکاریتیروئید
با سلام و تبریک سال نو.ایا نوزادانی که از یک ماهگی بعلت کم کاری خفیف تیروئید که تی اس اچ ۹ بوده قرص لووتیروکسین مصرف کنند باید تا آخر سه سالگی قرص بخورند یا ممکنه بعد از چندماه درصورت نرمال شدن قرص قطع شود؟ممنون
- تغذیه کودکان
با سلام من پسری ۹ ماهه دارم . خیلی بد غذاس انواع راها رو برای اینکه غذاش تنوعه داشته باشه رفتم ولی نمیخوره دهنشو میبنده گریه میکنه حتی شیرم نمیخوره . وزنش خیلی کمه ۶ کیلوعه یه ماهه اصلا هم تغییری نکرده دکتر براش شطر خشک تجویز کرد ولی چون الرژی داره شیر خشک آپتامیل پپتی تجویز کرد اما میخوره رفلاکس شدیدی میگیره .. و اینکه شیر خشک هم که میخوره یبوست میگیره موندم چکار کنم 😔 اگه امکان داره یه شیر خشک بهم معرفی کنید که برای آلرژی خوب باشه و وزن گیریشم خوب بشه و یوبس نشه .. ممنونم
- گوشه لب
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر گوشه لب پسر یکساله من حالت اگزما شده شبیه تبخال نیست چه پمادی تجویز میکنید ممنون
- شیرخشک
سلام اقای دکتر. نوزاد دو ماهه ی من به خاطر حساسیت به پروتیینگاوی شیرخشک آپتامیل پپتی یک میخوره . جدیدا این شیر رو خریداری کردیم داروخانه گفت آپتامیل پپتی سینئو( syneo) یک به جای آپتامیل پپتی یک میاد. خواستم بپرسم آپتامیل پپتی سینئو یک همون آپتامیل پپتی یک هست؟ یا این دوتا فرق میکنن باهم ؟
- شیرخشک نان کمکی ی پسرم میدم دوماهه هستش الان توی شهرمون موجود نیست میشه بیومیل پلاس بدم چون شیرمکمه باید بخوره مخصوصا اخرشبا
- وزن نامناسب
سلام خسته نباشید دختر من ۵ ماه و ۱۱ روزش هست وزن موقع تولدش ۳۷۵۰ بود الان وزنش ۶۷۰۰ باید تا الان دوبرابر میشد ولی زیر نموداره فقط شیرمادر میخوره چیکار کنم وزنش بیاد بالا
- معده
سلام آقای دکتر میبخشید من پرسیده بودم نوزادم ۷۹روزه و از روز اول بیست دقیقه بعد هربار شیر خوردن روی دستام نگهش میذاشتم و تا کی باید این کار رو ادامه بدم شما فرمودید اگر وزن گیری مناسب داشته احتمالا ریفلاکس مطرح نمی باشد پس یعنی دیگه نیاز نیست نگه داشته باشم؟یا ۵دقیقه کافیه؟
- ترشح واژن
سلام اقای دکتر دخترم ۴ ماهشه از روز تولد ترشح داره طبیعی هست یا به خاطر عفونته؟؟
- فاویسم
سلام نوزادی دارم که فاویسم داره میخواستم بدونم چه مواردی رو باید رعایت کنم. درضمن زردیش هم طولانی شد ایا به خاطر فاویسمش هست؟
- خواب نوزاد سه ماهه
نوزاد سه ماهه دارم که نارس بوده ودر هفته 32 به دنیا امده بیشتر از 19 ساعت میخوابد ووقتی که بیدار است فقط گریه میکند .با بغل کردن وهرکار دیگری گریه اش اروم نمیشه چکارباید بکنم
- سلام دخترم تقریبا یک سالشه چند روز دیگه میشه یکساله وزنش کمه لاغره میتونم شیر خشک بدم غذام درست نمیخوره چ شیرخشکی بدم
دخترم ۱ماهه هست شیرخشک بیومیل۱بهش میدم دوباردرروزمدفوع میکنه ولی سفت وسبزرنگ هستن بوی بدی هم میده چه کاری بایدانجام بدم

