Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ازیترو
سلام دکتر من مقدار اب جوشیدهرسردشده رو داخل پودر چرک خشک کن حدود یک یا یک و نیم سیسی بیشتر ریختم ایا دیگه تاثیر نداره؟
- من دخترم ۶ سالش ۱۶ کیلو هست چقدر باید ازشربت سیفکسیم بدم
- نوزاد
سلام دخترم دوروز بود به دنیا اومده بود برای نافش گفتن پماد بتامتازون بزن تا اذیت نشه منم زدم بعد از چند روز دیدم خشک نمیشه دیگه نزدم الآن 26روزشه نافش خشک شده ولی هنوز نیافتاده میشه کمکم کنین آیا چیزی هست که بزنم ونافش بی افته
- اسهال نوزاد
دخترم اسهال عفونی داره شربت مترونیدازول هم بهش دادم الان دو روزه بازم خوب نشده
- ملچ ملوچ در خواب
سلام خانم دکتر ببخشید دختره من ۱۳ سال هستش چند ساله که در خواب ملچ ملوچ می کنه طوری که فرد فک می کنه چیزی در دهنش هست و داره اون رومی جوده بعد خواستم بگم این اتفاق مشکلی نداره
- دخترم هفت ماهشه
سلام نوزاد 7 ماه دارم خیلی کم اشتا شده چند روزه فقط تمایل ب شیر خشک داره سلاک ک بهش میدم دوست داره ولی باعث یبوست شدید میشه در کل دخترم بیشتر موقعه ها دچار یبوست میشه چکار کنم
- قدو وزن کودک
سلام اقای دکتر دختر من هجده ماهشو تموم کرده وزن حدود یازده ونیم وقدش هفتادو هشت ونیم خواستم ببینم ایا نرمال هست یا نه ممنون میشم پاسخ بدید
- استفراغ
سلام خسته نباشید کودک ما قبلاً غذا خوردنش خوب بود ولی یه یک هفته میشه که هر چیزی میخوره بلافاصله بالا میاره بعد استفراغ هم حالش خوبه کمی هم بی قراری میکنه
- تب ودرآوردن جوشهای ریز روی گونه وگوشهاش
سلام علت درآوردن جوش روی صورت وگوشهاش وقرمز بودنش همزمان بادوروز پیاپی تب برخوردم استامینوفن 325 ده سالشه
- جواب ازمایش
پسرم یک سالشه جواب AST SGoT که مربوط به کبد است بالا هست ۳۹ هستش دوتا بالاس ایا خطرناکه و اینکه چرا انزیم کبدیش بالا هست
- جیغ زدن وبیقراری نوزاد 5ماهه
سلام من پسرم الان 5ماهشو تموم کرده همش بیقراره گریه میکنه نیم ساعت میکشه بخوابونمش بعد نیم ساعت بیدا میشه 5دقیقه بازی میکنه خودش بعدش شروع میکنه به گ یه که حتی با بغل کردن هم خوب نمیشه جیغ هاش شبیه ناله هست انگار داره زجرمیکشه وقتی بیدا ه اصلا حوصله نداره مدام ناله میکنه باید حواسشو پرت کنم به چیزی تاناله نکنه که اونم یکی دوبارکارسازه خیلی سخت شیرمیخوره بردم متخصص بهش قطره کولیک داد ولی اصلا تاثیری نداشت خودم گریپ میکسچر و پدی لاکت هم گرفتم تأثیری نداشت استامینوفن هم تاثیر نمیزاره قبل ازاینا تو یه ماهگی گریه های وحشتناک میکرد بردمش دکتر گفت کولیک داره دی سیکل مین و دایمتکون داد خیلی خیلی آرومش کرد بعد که سه ماهش شد من شربتارو قطع کردم چون میگفتن کولیک سه ماهگی خوب میشه خودش بعدش باز اذیت میکرد تااینکه دوفته هست جیغ میکشه و اصلا غیرقابل تحمله یعنی من خودم به خاطر اینکه بچم زج میکشه وکاری از ستم ب نمیاد دیوونه میشم توروخدا کمک کنید
- ريفلاكس
با سلام، دختري دارم به سن دو ماه و ٢٥ روز با وزن ٥/٦٠٠ و قد ٦٤ شير خودم رو ميخوره و به اصرار پزشك بعضي از روزها يك يا دو وعده ٦٠ ميلي آپتاميل پپتي چون به ساده حساسيت داره، از يك ماهگي بچه رفلاكس داره و صبح و شب رانيتيدين ميدم، بهتر شده اما پپتي رو هنوزم بالا مياره، ميخواستم بدونم آيا وزنش كمه؟ بايد چيكار كنم؟
- بی خوابی
سلام صبح بخیر آقای دکتر دختر سه سال و ۲۲ روزه ای دارم که خیلی بد خواب است مثلا در طول روز کلا نمی خوابد ولی شب ساعت دوازده تا یک خواب می رود بعد ساعت سه صبح مجدد بیدار می شود تا صبح و صبح زود اگر خواب برود دوباره زود بیدار میشود باید چکار کنم خوابش تنظیم شود آیا برای سلامتی اش مضر نیست این همه بی خوابی و راستی تحرک زیادی دارد ولی تغذیه خوبی ندارد یعنی اصلا تمایل به خوردن نشان نمی دهد و باید با اصرار و بازی کردن به او غذا بدهیم شرمنده از طولانی شدن پیام و ممنون از صبوری و حوصله شما در پاسخگویی
- بیماری پادرد کودک یکساله
سلام
ی کودک ۱ ساله داریم
هراز گاهی روزی چند بار میشه ک با اشاره ب پاش ناحیه مچ وکف گریه و بی تابی میکنه
هر چی هم نگا میکنم چیزی نیس فرو رفته باشه
لطفا جواب بدید - طریقه استفاده
- کمبود وزن
- مدفوع سبز
سلام اقاي دكتر دختر مدفوعش سبز شد هم شير خودمو ميخوره هم شير خشك اول اپتاميل بعد نان كامفورت الانم گيگوز ٣ ماه ٢٠ روزشه ازمايش مدفوعم دادم فقط كلپروتكتين ٤٠٠ هست ايا مشكليه اين مدفوع سبز
- استفراغ
سلام دکتر عزیزپسرم سه سال و سه ماهشه استفراغ وتهوع داشت بردم دکتر متخصص گفت که سرم و آمپول اندانسترون که ریختن توسرم وزدن.ودیگه بالا نیاوردبعدازاون.امانگرانم کرد گفتم ک گاهی اوقات میگه مامان دلم درد میکنه گفت خانم اگه استفراغ ادامه داشت بیاریدبستری بشه ممکنه روده اش پیچ خورده باشه.علائم خاصی داره این پیچ خوردگی و آیا ممکنه.؟وخواستم بگم خدای هستی بهتون خیربده بابت این سایت که راه انداختین
- کاهش اشتها
سلام دخترم شش ماهشه مدتیه به شیرخشک کم اشتها شده خیلی کم شیرمیخوره هردوساعت 60 میل میخوره نمیدونم چرا
- یبوست
سلام خسته نباشید پسر م 6سالش 4سال که یبوست داره پودر پیدرولاکس بهش میدم یه هفته پیش رفتیم شهرستان اونجا کلا برنج میخورد نتونست دستشویی بکنه خونه خودمون که اومدیم بهش صبح تاشب پیدرولاکس دادم با شربت سناگل الان که دستشویی کرده سبزرنگ هستش میشه راهنمایی کنید

