Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- منع مصرف
من نوزاد پسرم ۲۴ روزش هست سرماخورده و سرفه و گرفتگی شدید بینی و عطسه و نمیتونه درست شیر بخوره دکتر براش اموکسی سیلین ۱۲۵ نوشته به نظرتون اشکال نداره نوزاد به این کوچیکی این رو بخوره؟
- درد گوش
پسر ۶ماههم بخاطر گوشدرد بجای دادن هر ۲۴ساعت اشتباه هر دوازده ساعت ۱/۵سیسیدادم ازیترو۲۰۰
- شربت گریپ میکسچر
نوزاد۲ماهه دارم که ریفلاکس دار آیاشربت گریپ میکسچرمیتونم بهش بدم اشکال نداره؟
- گرمی
سلام آقای دکتر دختر 10ماهه ای دارم که هروقت گرمش میشه یا عرق میکنه بخصوص که به پشت خوابیده باشه ،پشتش گرمی میزنه بعدکه حمومش میکنم خوب میشه،چیکار کنم که تکرار نشه؟
- شربت کيدي کر
سلام آقاي دکتر بچم يک سالشه اگر شربت کيدي کر بهش بدهم ديگر نيازي به دادن قطره آهن جداگلنه و قطره آد جداگانه نيست؟؟مقدار آهن و آد شربت کيدي کر کافيه؟؟
- مبندازول
سلام وقت بخیر پسر ۵ ساله دارم . کمی مقعدش میخارید قرص مبندازول ۱۰۰ خریدم نحوه استفاده اش هر ده روز یک عدده ؟
- اسهال
سلام دخترمن شش ماه ونیم داره ، دندون در آورده الان هفت روزه اسهال داره خلطی گاهی آبکی،دکترپودر کیدی لاک ،شربت سیکلومین ،اندوسترون بهش داده ولی خوب نشده،چ دارویی بهش بدم
- یبوست
باسلام آقای دکتر دخترم چندروز یه بار دستشویی میکنه دکترم بردم شربت پارافین و پودرپدیرلاکس داده وقتی میدم فرداش مدفوع میکنه بعدش باز دستشویی نمیکنه به خودش میپچه دلش دردمیکنه همش زور میده ولی نمیتونه اجابت مزاج کنه ممنون میشم جواب بدید
- در آوردن دو دندان در فک پایین تا سیزده ماهگی
باسلام وخسته نباشید پسرم ۱۳ماهش هست تا حالا دودندان از فک پایین درآورده مشکلی ایجاد می کنه لطفا راهنماییم کنید ممنون از شما
- گرفتگی بینی
عرض ادب و خسته نباشید دخترم ۴سالشه و تازگی و از وقتی کولر روشن کردیم دماغش زیاد میگیره.اصلا آشغال و چیزی توی دماغش نیس و خالیه ولی همش اذیت میشه. باید برای بهترشدنش چیکار کنم.فقط قطره بینی بریزم کافیه؟ باتشکر
- دخترم
سلام آقای دکتر خداقوت بهتون دخترم ۴سالشه دوروزه که بهونه گیری میکنه گاهی اوقات تب میکنه سرفه هم داره عطسه هم گاهی میزنه آبریزش بینی هم داره
- غذا خوردن کودک
با سلام و احترام پسرم هفت ماهشه، تقریباً دو ماهه که غذا میخوره اما الآن سه روزه که اصلاً غذا نمیخوره و دهنش و سفت میبنده و حالت تهوع میگیره قبل از این خوب غذا میخورد
- اسهال نوزاد ۲ماهه
سلام. وقت بخیر. پسرم ۲ماه و۵ روزت با۲و۶۰۰وزن.الان سه روزه که هرچی پوشکش را عوض میکنم.دفع داشته.دیروز بردم دکتر بهش پدیلاکت داده ۱۲ساعت ۵قطره وکپسول لانزوپرازول.که گفتن هر۱۲ساعت نصف کپسول بده بهش.اما کپسول هرکاری میکنم نمیخوره کوبیدیمشم.وحلش کردیم .اما همین که میریزمش دهنش حالت تهوع میگیره وهرچه خورده بالا میاره.چه دارویی جایگزین کپسول بهش بدیم.بعد اسهالشم هنوز کم نشده .تاحالا زرد بود اما الان کمی سبز هم شده.نمیدونیم چیکارش کنیم .میتونم اوآراس هم بهش بدیم؟؟بعدهنوز واکسن ۲ماهگی براش نزدیم.اشکال نداره باوجود اسهال فردابراش واکسن بزنیم؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید.اجرتون با آقا امام حسین.
- دفع زیاد نوزاد
سلام پسرم من نزدیک سه ساله خیلی دفع داره البته میوه زیاد میخوره خوراکش خوبه وزش ۱۳کیلوست
- روغن کرچک
سلام آقاي دکتر دخترم يک سالشه موهاش يه کم کم پشته و موهاي پشت سرش نازک تر از جلوي سرشه به همين دليل فر ميخوره ميخواستم بپرسم براي تقويت و پرپشت شدن موهاش ميشه هفته اي يک يا دوبار روغن کرچک به موهاش بزنم و صبح ببرم حمام بشورم؟؟؟مشکلي ندارد؟؟روغن کرچک بهتر است يا روغن بادام شيرين يا تلخ؟؟کدام بهتر است؟
- دو روزه دخترم استفراغ و تب داره
سلام خسته نباشید دخترم ۲۱ ماهشه از دیروز ۴صبح استفراغ داره دیشب تبش زیاد شد دارو رو بالا میاورد بردیمش درمونگاه یه آمپول اندانسترون زدن شربت سفیکسیم ۱۰۰ هر۲۴ساعت ۴سی سی استامینوفن هر۸ساعت ۳ سی سی قطره متوکلوپرامید ۸ساعت ۱۰ قطره قطره پدی لاکت ۱۲ ساعت ۵قطره تجویز کردن تبش روی ۳۷ یا ۳۷ونیمه ولی استفراغش خوب نشده چیکار کنم؟ همون شامی که پریشب خورده بود تا الان دو روزه هیچی نخورده. با اینکه شربت اندانسترون دادم بازم تا یچیزی میدم قورتش نداده بالا میاره لازمه دوباره ببرم دکتر؟ یا داروهاشو بدم خوب میشه؟ دوز و ساعت داروهاش درسته؟ هیچی نخوره از گرسنگی طوریش نمیشه؟ برای تهوع شربت اندانسترون بهتره یا قطره متوکلوپرامید؟
- سرفه دختر 6ساله امروزخیلی سرفه کرده الان خوابه تند تند نفس میکشه چکار کنم
- سینوزیت
سلام پسر ده ساله ای دارم که با کوچکترین سرما بینیش میگیره وعفونی میشه،عکس انداختم گفتن سینوزیت داره طرف چپ بیشتر وبد نفس میکشه موقعه خواب طوری که از صدای خروپف بد نفس کشیدنش کسی نمیتونه بخوابه یک دوره ۴۰ تایی اموکسی کولا خورد ولی دوهفته نشد دوباره مریض شد چی کنم من خسته شده پسرم از ابن وضعیت
- استفراغ کودک
کودکم از صبح استفراغ میکند هیچی نمیخورد فقط شیره خودمو میخوره بالا میاره
- سرفه شدید شبانه
سلام ببخشید من ی دختر ۳ ساله دارم ک یک ماه کلا سرفه داره چن بارم بستری شد دکتر گفتن ریه درگیر شده ازمایشات بالا بودن گلوبول سفید نشان میدن قبلا خسته نمیشد ولی الان ی مدت زود ب زود خسته میشه هنگام بازی و خواب سرفش بیشتر

