Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست نوزاد چهارماهه
الان دوتا پنج روز هست که شکم نوزادم کار نمیکنه هم روغن زیتون شکمشو ماساژ میدم هم مقعدشو با گوش پاکن آغشته به روغن تحریک میکنم حتما باید یا این کار انجام بدم یا یه دونه شیاف گلیسرین بزارم تاکار بکنه غیر این کار نمیکنه علتش چیه؟
- سوال
سلام آقای دکتر سوال در مورد شیر را من پرسیدم خواهشا اگر نیاز به ویزیت دارد خواهشا کمکم کنید کرمان دکتر خوب نوزادان چه کسی را معرفی میکنید ممنون از راهنمایی شما
- سلام پسر من تازه شش ماه رفته سرفه خلط دار داره میخواستم بدونم سفکسیم خوبه بهش بدم
- سلام دکتر جان دختردوماهه دارم کلا شب تا صب بیداره شبا تا صب بیداره چن دکتر نشونش دادم میگن کولیک داره اینهمه دارو دادن اثر نداشته خاهش میکنم بهم بگین چکار کنم خوب بشه میگن ی چن ماهی طول میکشه حداقل ی شربت آرام بخشی یا دارویی ک دردش رو کم کنه ممنون میشم
- سرماخوردگی کودک ۱ساله
پسرم یک سال و دوماهه سه شب پیش تب داشت بردم متخصص اطفال گفت گلوش داره عفونت میکنه اموکسی کلاو و تب بر و ستریزین داد. الان دوروزه سرفه خشک داره گلوشم بسته است اصلانمیتونه اب دهنشو قورت بده میریزه بیرون. دکتر میگه مایعات بهش بده صبوری کن خوب میشه بچه داره از حال میره چیکار کنم
- دانه های قرمز
سلام. نوزاد ۵ ماهه دارم. گردنشو با دستمال مرطوب پاک کردم. بعد یکی دو روز متوجه شدم دانه های ریز قرمز کمرنگ و برجسته زده رو گردنش. یعنی به دستمال مرطوب آلرژی داشته؟ الان چکار کنم خوب شه؟
- شیرخشک
من دخترم ۸ماهس شیرخشک آپتامیل مصرف میکنه ایرانیش .آیااپتامیل خارجی باایرانی فرق داره یامیتونم همین ایرانی روباشیرپاستوریزه به نوزادم بدم چون وزنش کمهد۷ کیلیو
- سلام اقای دکتر پسرم ۴۵روزب دنیااومده نافش زده بیرون وقرمزه عفونت نداره چکار کنم پیش چندتا دکتر بردم اما جواب نگرفتم مچکرم
فتق ناف
- خواب نوزاد سه ماهه
نوزاد سه ماهه دارم که نارس بوده ودر هفته 32 به دنیا امده بیشتر از 19 ساعت میخوابد ووقتی که بیدار است فقط گریه میکند .با بغل کردن وهرکار دیگری گریه اش اروم نمیشه چکارباید بکنم
- بالا اوردن شير به رنگ زرد
سلام شبتون بخير من پسرم ٢٧روز به دنيا اومده امروز شير خورد يك دفعه شير بصورت پنيري به رنگ زرد بالا اورد خطر داره
- اسهال
سلام. پسر یازده ماهه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیرخشک آپتامیل پپتی۲ میخوره. دو تا دندون پایین داره. لثه ی بالاش ورم کرده. معمولا روزی ۲ تا ۳ بار مدفوع میکنه. الان دو روزه بعضی اوقات مدفوعش خیلی شله. یعنی یبار خوبه یبار شله. ممکنه آلرژی شده باشه؟ یا چیز آلوده برده باشه دهنش؟ الان دو شب هست که پدی لاکت شبی ده قطره میدم. تب هم نداره. علتش چیه؟ دارو دیگه چی بدم؟
- ضربه به سر
سلام وقت بخیر ببخشید من نوزاد ۶۷ روزه دارم که دیشب روی پاهام خوابوندمش و زمانی که خوابید اومدم بذارمش پایین با بالشت بلندش کردم ناگهان از بالشت از فاصله ی حدود ۲۰سانت یا یه کم بیشتر از بالشت سر خورد سرش افتاد روی تشک و صدا داد و ترسید و از خواب بیدار شد یعنی چشماشو باز کرد کمی هم می خواست گریه کنه انگار اما تکون دادم بالشت رو دوباره خوب خوابید می خواستم بدونم جای نگرانی وجود داره با این ضربه به پشت سرش؟؟؟دارم از نگرانی دیوونه میشم تا به حال همچین نمیشد خیلی نگرانم که نکنه روی رشد مغز و هوشش تاثیر بذاره
- حساسیت
سلام خدمت دکتر گرامی به خاطر نداشتن شیر کافی به پسرم شیر خشک کمکی میدادم که صورتش اگزما میزد و خارش داشت دکتر مراجعه کردم که گفتن که حساسیت به پروتئین گاوی داره و باید شیرشو عوض کنی و. بهش پپتی جونیور بدی الان طعمشو دوست نداره دکتر گفتش که یکم بهش نبات آب شده اضافه کن که بخوره بعدش نبات رو حذف کن به نظرتون نبات اضافه کنم برا بچه خطر نداره؟و اینکه میگن این شیر خشک به بچه وزن نمیده چقد درسته ؟؟اخه پسر من وزن تولدش ۳۴۵۰بود والان که دوماه و بیست و سه روزشه ۵۷۰۰ شده به نظرتون وزن گیریش کم بوده نظرتون در مورد شیر خشک پپتی جونیور چیه همینو بهش بدم ممنون میشم راهنمایی کنین
- اگزما
سلام آقای دکتر یک ساعت پیش در مورد اگزمای صورت نوزاد سوال پرسیدم نوشته که پاسخ داده شده ولی هیچ پاسخی نشون نمیده. خواهش میکنم راهنماییم کنید به خاطر کرونا نمیتونم ببرمش دکتر. آتوپیکس ایروکس و زینک و کالاندولا زدم بی فایده هست
- اسهال و استفراغ 9ماهه
- قطره اهن
سلام دختر هفت ماهه ام به پروتیئن گاوی حساسیت داره الان یه قطره آهن گرفتم لیپوزوفر با طعم تافی شیری آیا بهش بدم چون به شیر حساسیت داره اشکال نداره بهش بدم
- سلام خانم دکتر نوزاد دوماه ونیم شربت زیتروماکس دکتر بهش داده
سلام خانم دکتر نوزاد دوماه ونیمه که باقلای هست دکتر بهش زیترو ماکس بهش داده بخاطر باقلای بودن مصرفش اشکال نداره ?سرما خورده سرفه شدید داره
- سلام
سلام نوزاددختر ۶ماهه ای دارم .امروز وقتی پوشکش راعوض کردم کمی لکه خون که ازواژن امده بود دیدم علت چیه .ممنون اگه پاسخ بدید.
- قطره ی مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر . میگن نوزادی که با شیرخشک تغذیه میشه نیازی به قطره ی مولتی ویتامین نداره و ضرره براش. درسته؟
- تنفس
سلام من یک پسر ۴۰ روزه دارم متخصص اطفال گفته سرما خورده و تنفسش بعضی مواقع تند میشه تقریبا ۶۰ تا ۶۵ بغضی مواقع هم خوبه ۴۵ تا ۵۰ این طبیعیه یا نه

