Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دردشکمی
سلام دختر ۶ساله ام شکمدرد داره اسهال میره کیدی لاکت میدم اصلا خوب نمیشه چیکار کنم
- گوش درد کودک
سلام خدا قوت. مدتی هستش دخترم بیشتراوقات شبها موقع خواب گوشش رو میخارونه ودستش رو گوشش میزاره وهروقت انگشت میزارم روی قسمت خارجی گوشش! واکنش نشون میده وسرش رو تو خواب برمیگردونه! امروز بردم دکتر! دو تا شربت داد کو_اموکسی کلاو داده و ایبوپروفن
- سرفه
سلام اقای دکتر پسرم سرفه میکنه خلط دار .سینه اش خلط داره چیکار کنیم
- پستان
سلام ضمن عرض تشکر خدمت شما که در این روزهای سخت با وقت گذاشتن وبا حوصله باعث میشوید مادرها از نگرانی درببایند میخواستم بپرسم برجسته بودن پستان دختر9ماهه طبیعی است؟
- بیماری
سلام بچه ما ۶ ساله است و کف دست و پاش زرده نشانه چیست
- تب بالا
دخترم بعد از واکسن ۱۸ماهگی تب شدید داره الان ۳روز هست پایین نیومده تب ۴۰درجه هم داشت ک آپوتل زدم الآنم بروفن دارم هر ۴ساعت میدم ولی پایین نمیاد
- اسهال درکودکان
دختره من ۱۷ماهشه هنو دندون نداره یک هفته هست که اسهاله امروز از صبح پای چپشو رو زمین نمی زاره وانگار درد داره خطرناکه؟
- مقدار دوز مصرفی ازیترومایسین ۲۰۰
دخترم ۷سالشه ۳۵کیلو وزنشه گلودرد از تاریخ ۳۰اردیبهشت فعلا به دارویی حساسیت نداشته شدت بیماری فقط درحد گلودرد و گرفتگی بینی می باشد
- دخترم ۹سالشه فاویسمه تب کرده و اینکه اینترنت دیدم استامینوفن۳۲۵ برا فاویسم ضرر داره
- عدم راه رفتن کودک ۱۷ ماهه
فرزندم در ۱۷ماهگی است و دستش را به همه جامیگیرد و راه میرود و بسیار هم پرتحرک است ولی نمیتواند به تنهایی راه برود احساس میکنم خیلی میترسد .وگرنه حتی وقتی به دیوار تکیه اش میدهم یه انگشت مرا میگیرد و بدون اینکه فشاری وارد کند راه میرود ولی از تنها راه رفتن واهمه دارد چه کنم .نگرانم کمکم کنید.
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر دخترم ۲۸ماهست شمادکترش هستید ممنون میشم برای سرماخوردگی داروی بگین وزنش ۱۳کیلوهست چه داروی خوبه بگیرم شماکه نیستین بیارم پیش شما ممنون
- تپش قلب در شیردهی
با سلام و وقت بخیر پسرم ۱۸ ماهشه و فقط یه وعده شیر مادر در خواب میخوره آیا مصرف پروپرنوول مجار است؟ تپش قلب بخاطر استرس دارم
- مقدارمصرف سفاکسیم برابچه هشت سال
بچه بیست سه کیلوهست تب بدن درد داره
- سرفه خشک
سلام پسر من یک ساله و یک ماه هست۔۔ الان تویه یک شب دچار سرفه های خشک شده از چه دارویی استفاده کنیم لطفا کمک کنید
- مقدار دوز مصرف شربت آزیترومایسبن ۲۰۰
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر.. من پسرم دوسال ونیمشه و۱۲کیلو وزن داره خواستم مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ رو براش بدونم که چقدر باید بهش بدم.. با تشکر
- دوز مصرف سیفیکسیم برای کودک ۶ ساله
پسرم ۶سالش هس ودکتر شربت سیفیکسیم ۱۰۰تجویز کرده روزی دو بار میخاستم ببینم هربار چند سی سی بهش بدم
- قورت دادن هسته زردآلو
سلام پسرم یک سالش تازه تموم شده هسته زردآلو خورده مشکلی پیش نمیاد ؟
- واکسن انفولانزا
سلام دکتر دخترم ۸سال و نیم داره تا حالا براش واکسن آنفولانزا نزدم امسال برای اولین بار میخوام براش بزنم آیا یک نوبت واکسن براش بزنیم کافیه یا ۲نوبت باید واکسن دریافت کنه؟؟
- سرماخوردگی کودک
سلام پسرم چهار سالشه ،هفده کیلو هم وزنشه،یک روز کامل تب داشت بعد هم سرفه هاش شروع شد، سرفه هاش خلط داره،صداش هم گرفته اما دیگه دو روزه تب نداره ،میتونم بهش شربت سفکسیم ۱۰۰رو بدم؟ چند سیسی سپاسگذارم
- پوشک
سلام اقای دکتر پسرم 20 ماهشه میخوام بپرسم از چند سالگی میتونم اموزش از پوشک گرفتن رو بهش بدم ؟

