Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زینکسولفات.ریحانی
سلامآقایدکترگفتینروزییکسیسیبدهمشربتزینکسولفاتبهپسرم.اینکهچندروزواینکهقطرهیآهنومولتیویتامینشمبدمتداخلباشربتندارنممنونازلطفتون
- ابریزش بینی
آقای دکتر دختر چهارسالم هرموقع آشپزی میکنم ابریزش بینی پیدامیکنه، کلا هر بویی که باشه چه عطر چه دود چه غذا، چی باید بهش بدم؟
- خواب نوزاد
نوزاد سه ماهه من خیلی می خوابد وفقط برای شیر خوردن بیدار است در حدود30 بیداراست ایا طبیعی است.
- کم خوابی نوزاد
سلام و وقت بخیر دخترم شش ماهه است و از حدود یک ماهگی بسیار بسیار کم میخوابه. در طول روز دو تا سه بار میخوابه ولی در حد نیم.ساعت. گفتن بخاطر شیرمه که خوب سیر نمیکنه. الان دو هفتهاست که بهش غذا میدم ولی هیچ تغییری نکرده
- طریقه مصرف اموکسیسیلین
پسرمن متولد مهر ۹۸ هست و یه دوره ازیتروماسین مصرف کرد ولی هنوز خوب نشده بود گوش درد گرفت و دوباره تب دکتر این شربت را داد ولی روی جعبش نوشته هر ۸ ساعت۱ قاشق مرباخوری یعنی دریته؟نباید ۱۲ ساعتی باشه؟
- سرفه خلط دار و ابله
سلام. پسرم اتیسم هست و۲۱ سالشه ،ابله مرغان گرفته و موقع خواب سرفه های شدید خلط دار داره، ایا انتی بیوتیک خطر داره یا لطفا نظر خودتان را بفرمایید ممنونم
- دادن نان
آیا دادن موز یا نان تست ب مقدار کم باعث یبوست میشه ؟ نوزاد نه ماه
- یا حسین
با سلام من پسرم سه ماهشه عفونت داشت هفت روز بستری بود کم خون ام یود ت بیمارستا ن بهش خون تزریق کردن اومد بالا حالا بعد دو هفته دوباره اومده پاین ممنون میشم راهنمایی کنه بعد میتونه گلبولش سفیدشچبالتست به خاطر عفونت ادار باشه
- ابریزش بینی
سلام آقای دکتر فرزندم بیست ماهه است و مهدکودک میرود، مدتی است روزها همیشه ابریزش بینی شفاف و غلیظ داره، وقتی آشپزی کنم و بوی غذا بیاد میزان آبریزشش بیشترمیشه، آیا نیاز هست دارویی بهش بدم؟ اگر دارو ندم عوارضی در بلندمدت خواهد داشت؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که چه کنم
- خارش پشت سر نوازدوقرمزی
سلام بچه من پنج ماهشه مدام پشت سرشو میخارونه.قرمز میشه مشکلش چیه آقای دکتر ممنون
- مدفوع کودک
سلام آقای دکتر کودک نه ماهم از بدو تولد همیشه موقع دفع زور میزد طوری که کسی اتاق دیگه باشه میشنوه هنوزم آنطوری شیرخشک میخوره وقتی روغن گلیسرین به مقعدش میریزم با زور اوایلش تیکه تیکه بعد روان میشه ولی بدون روغن زور میزنه شاید یک تیکه بندازه چکار کنم میترسم استفاده مداوم گلیسرین رودشور تنبل از طرفی زور زدنش ناراحتم میکنه غذاهای برا رفع یبوست آب میدم تو کل روز حرکتشم زیاده
- درمورد سرماخوردگی نوزادان
دختر پانزده روزه ام سرماخورده و چشم سمت چپش عفونت کرده چیکار باید بکنم
- شیر نوزاد
سلام،یه سوال داشتم اگه وزن گیری نوزاد باشیر مادرخوبه،میشه بازم براش شیر کمکی گرفت؟براوقتایی که مادر بیرونه،کارداره پیش بچه نیست؟دوشیدن هممیدوشمامابرای تایمای کم، منظور من الان تایمای بیشتره مثلا چندساعت نباشم
- سلام آقای دکتر شربت پیروی ساید دکتر گف دو روز بخوره و هفته بعد هم دو روز روزی یک بار ولی الان ب هفته نرسیده پسرم خارش شدید داره ت مقعد چکار کنم بازم بش بدم ازش؟؟؟؟؟؟
- ویروس
سلام دختر هیجده ماهشه چن روز پیش واکسنشو زدم تب دخترم پایین نمیومد بالای ۳۹میرفت بعداینکه تبش قطع شد دستش پاهاش وباسنش مثل تاول زد ه چیکارکنم رود خوب بشه هیچی نمیتونه بخوره
- آیا امپول دگزا برای کودکان هفت سال ضرر دارد
- مشکل درد شکم پسر ۷ ساله
باسلام،
پسری دارم الان 7 سالشه وقتی یه ماهش بود اسهال شدید گرفت بعد از شاید صد ازمایش دکتر گفت رودش صافه، باید بزرگ بشه تا خوب بشه، تا 6 سالگی هردوماه یک بار شکم درد شدید میگرفت ولی اسهال نداشت. دوبار اندسکوپی کرد یه بارم کلونوسکپی کرد که دکتر گفت رودش خوب شده دردی نداشت تا الان که 7 سالشه، الان یه دفعه شکم درد عجیبی گرفته ولی اسهال واستفراغ نداره فقط میگه دور نافم و بالاتر درد میکنه، البته اشتهاش هم کامل کورشده. میگه یه چیزی تو شکمم پیچ میکنه یه دقیقه خوب میشه ده دقیقه بدمیشه. دکتربردیم گفت ورم معده داره. دارو داد بعد از 4 روز خوب شد ولی دوباره همونطوری شده. از بس بردمش دکتر و هر کدومش یه چیز گفتن ناامید شدم از خوب شدنش. شما رو به قران هرکسی میتونه کمکم کنه و بگید چکار کنم.
- واکسن ب ث ژ
با سلام من یک پسر ۱۱ سال دارم که در ایران منولد شده و واکسن ب ث ژ ایران زده. جای واکسن روی بازوش هست ولی اخیرا متوجه شدم که قطر دایره جای زخم بزرگتر شده. یک دایره کوچک بود ولی الان دایره اش بزرگتر شده ،آیا چیز خطرناکیه و من باید نگران باشم؟؟؟ و البته بگویم که پیسرم وقتی یکسالش بود ما به آمریکا مهاجرت کردیم.
- سرفه
سلام و خسته نباشید. پسرم نزدیک شیش سالشه وزنش ۱۶/۸۰۰. تو این روزهای تعطیل تب و سر درد و یکم گلو درد داشت بردم ۱۷ شهریور بهش استامینوفن و پلارژین دادن. گفتن عفونت نداره ویروسیه. الان تب و سر دردش خوب شده اما خیلی سرفه میکنه. سرفه هاش هم خشک هست. لازمه آنتی بیوتیک بدیم؟ وزن پسرم خوب هست یا کمه؟
- بیماری نوزاد
سلام آقای دکتر بچه ام دو روز دیگر یک سال میشه الان سرما خورده آبریزش بینی داره شفاف چه داروی به ان بدهم تب هم ندارد

