Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بخور اکالیپتوس
پسرم 4ماهشه میتونم از بخور اکالیتوس استفاده کنم
- سلام بچم زردی داره ۴۰ روزش قرص فنوباربیتال براش عیبی که ندار ه وبعدازخوردنش میتونم داروی دیگه ای بهش بدم دکتربراش تجویزکرده
با سلام. آقای دکتر دخترم چهار ماهشه سرما خورده از بینیش چرک میاد. خوش کننده چی بدم بهتره؟ با تشکر
- کارنکردن شکم
- سلام پسرم ۶ماهشه سرش خیلی خارش داره علت چیه البته صورتشم خارش داشت بردیم دکتراونم تاوقتی پمادهای دکترمیزنیم خوبه دوباره قرمزمیشه وخارش داره الان ریخته روسرش نمیدونم چیکارش کنم؟
- مصرف زیاد ویتامین آ.د
سلام اشتباهی به مدت 20 روز به نوزاد80 روزم قطره مولتی ویتامین وقطره آ.د رو باهم دادم مدتیه که بیقرار شده ایا مشکلی براش پیش میاد وخطرناکه باید چکار کنم؟
- رفلاکس نوزاد
باسلام.دخترم تازه ۳ ماهش تموم شده.شباتوخواب خیلی تکون میخورد.سرشومیده عقب توخواب.روصورتش دونه میزدوسرفه میکنه وسکسکه ومقعدش زخم شده.پیش متخصص اطفال بردمش که ایشون تشخیص رفلاکس دادن وآلرژی.به منم رژیم دادن که لبنیات.سویا.ماهی.آجیل.شیرینی وشکلات نخورم تاآلرژی ایجادنشه برای دخترم.به کوچولومم رانیتیدین دادن.خواستم نظرشمادکترمحترموبدونم.باتشکر.
- قطره اینفاکول
سلام اینفاکول که از سیسمونی فروشی تهیه شده و اصل هست میشه استفاده کرد برای نوزاد؟
- سلام اقای دکتر نوزاد ۳ ماهه ای دارم که آترزی مری داشته و عمل کردیم و ااز همون اول نفس هاش با خس خس همراه بود دکتر گفت به مرور بهتر میشه و باید بگم که توی بیمارستان گفتن کل بدنش دچار عفونت شدیده و الان خس خس هایی که موقع شیر خوردن داشت رو نداره اما دوروزی هست که سرفه های شدید میکنه چند باری هم در بیمارستان بستری شده طی همین ماه میشه راهنمایی کنید الان من چیکار کنم دکتر بردم ازتروماسین و اسپری داده و یک شربت برای سرفه که خلط اور نیز هست میشه راهنمایی کنید
- لرزش پا
با سلام بچه ی من دوماهشه چند روزی یکبار پای سمت چپش یه چند لحظه مبارزه علت چیست؟
- واکسن
سلا م پسرم به خاطر اسهال شربت کوتریموکسازول می خوره و فردا واکسن ۱۸ ماهگی داره .آیا میشه واکسن زد یا خیر ؟
- استفراغ نوزاد۵ ماهه
نوزاد ۵ ماهه ام از دیشب هر چه شیر میخورد استفراغ میکنه و گریه و بیقراری هم میکنه تب نداشت ولی الان یه مختصر تب هم داره
- آلرژی
سلام آقای دکتر خسته نباشید،ببخشید میخواستم بپرسم شربت سیتریزین واسه آلرژی شیرخوار ۷ماهه با عطسه و آبریزش و گرفتگی بینی قابل استفاده هستش واینکه چند cc؟؟؟؟
- کک
سلام کار به دادم برس بچه ام یک سالشه اومدم روستا کک نیشش زده جاشون قرمز شده و متورم شده میاره وچی بدم بهش یا چی بزنم که خارش نکنه و جاش ورم نکنه پماد قبل و بعد نیش حشرات زدم فایده نداره کلا بدنش رو دارن میخورن راهی نیست نیشش نزنن
- نوزاد ما 18 روزش بند نافش نیفتاده ایا ایرادی دارع
- پرت کردن به هوا
سلام وقت بخیر پسرم سه ماهش زیاد به هوا پرتش کردن الان هم کم اشتها شده کم داخل روز کم میخوابه بهسختی شیر میخور بنظر شما باید چکار کنم خلی نگرانش هستم لطفا کمکم کنید
- اسهال و استفراغ
سلام آقای دکتر. پسر من 11 ماهه است و از بیماران شماست. حساسیت به پروتئین شیر و لاکتوز داره و پپتی جونیور مصرف میکنه. الان دو روزه اسهال و استفراغ داره. بیمارستان بردیم و نتیجه تست خون و مدفوع مشکلی نداشت. کمی بهتر شده منتهی هنوز اسهاله و شیر زیادی نمیتونه بخوره و غذا که میدیم بالا میاره. خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید. 09145755728
- اسهال سبز نوزاد
سلام من نوزاد دوماهه ونیم دارم بهش دوروز مولتی ویتامین دادم اسهال گرفت دیگه قطره رو بهش ندادم الان یک هفته است اسهال قطع نشده بیشتر ابکی هم شده البته خودم هم پودر ملین برای یبوست استفاده میکنم
- ادرار نکردن نوزاد
پسرم شب ها ادرار نمیتواند و شب اصلا خواب نمی کنی
- رشته
سلام آقای دکتر از چندماه میتونم داخل سوپ رشته و جوانه گندم بریزم ؟
- خلط بینی
سلام پسرمن ده روز خلط بینی گلو داره سرفه خلط دار می کنه دکتر شربت کیتوتیفن شربت سرفه داده هنوز قطع نشده چی کار کنم

