Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام یک میخ زنگ زده تو پای رفته رفته باید چکار کنم
- شربت مولتی
سلام خسته نباشید دخترم ۲۳ ماهش هست ویروس گرفته ۳روز فقط تب کرد و استفراغ حالت تهوع متوکلوپرامید میدم بند اومد الان خیلی سرفه داره میتونم بهش مولتی و اهن و اد بدم بهش یانه ؟؟
- وزن کودک
سلام دخترم 40 روز زود ب دنیا اومد الان 17 ماه و نیمشه 8700 وزنشع وزن تولدش 2200 گرم بود به هیچ عنوان غذا ب جز شیر خشک نمیخوره
- شربت اکسپورانت
سلام آقای دکتر پسرم 5سالشه چند روز ویروس گرفته حالا سرفه خیلی میکنه شربت اکسپکتورانت کدئین برایش ضرر ندارد از اینکه کدیین داره بهش بدم ممنون
- کودکان
سلام دکتر دخترم 5روزه استفراغ داره شیر رو هم میخوره بالا میاره چکارکنم
- مدفوع چرب کودک 3ساله
با سلام .دختره 3ساله ی من تب داش با شربت استامینوفن و شیاف تبش رو قط کردم.متوجه شدم ک مدفوعش چرب هست.ولی ن زیاد.شل یا اسهالی هم نیس.رنگش هم روشن نشده .مدفوعش معمولی هس..و ترشح چرب داره.علتش چی میتونه باشه? میخوام توی خونه درمونش کنم.
- وزن
سلام و خسته نباشید. پسر ۴ ساله با وزن ۱۴.۵ وزن مناسبی دارد؟ یا وزنش کم است؟
- ضربه و خون امدن از سر کودک
سلام.خواهرم سرش محکم خورد به لبه تیز اپن اشپزخونمون بعد یه لایه ی کوچک اما ضخیم از پوستش کنده شد حالا هم خون اومده از سرش چه کنیم
- دون قرمز
سلام پسرم دوسال ودوماهشه دوسه روز روی شکمش دون دون قرمز ریزبود حالا قرمیزیش رفته ولی دون دون ها هستن روی پوست انگارتوگوشت باشه دست بزنی حس میشه ازحساسیت یاچیزدیگه
- گلو درد
سلام آقای دکتر. دیفن هیدرامین درمان قرمزی گلو کودک ۳ ساله هست؟
- خس خس
سلام اقای دگتر دوهفته پیش پسر 18ماهه ام سرماخورد شربت ازینرومایسین . گایافنزین خورد . الان چهارروزه شربت گایافنزین رو قطع کردم سینش خلط داره و خس خس میکنه بعصی مواقع چه دارویی بدم بابت رفع خس خس؟
- آفت دهان
با سلام دلایل آفت مکرر چیه؟12سالشه
- سلام نوزادم سه ماهشه سرماخورده بردم دکتر میگه گلوش قرمزه. ولی دارو اصلا بهش نداد فقط استامنیفون وقطره بینی. خیلی گریه میکنه چکار کنم. دارو چی بهش بدم
سلام دخترم 8روز دیگه وارد چهار ماه میشه سرما خورده بردم دکتر گفت گلوش قرمزه ولی دارو اصلا بهش نداد فقط استا منیفون و قطره بینی داده. اصلا اروم نمیگیره از بس گریه میکنه. چکارش کنم باز ببرم دکتر
- برای کودکی ک سرفه های خشک دارد چ دارویی و ب چه میزان مصرف کند؟
برای کودکی ک سرفه های خشک دارد چ دارویی و ب چه میزان مصرف کند؟
- عفونت ادراری دختر شش ساله
سلام دخترم شش سالشه متاسفانه به هیچ طریقی شربت نمیخوره گرفتار شدم گفتم ببینم به جای شربت جایگزینش قرص نیست که بهش بدم بخوره
- دوز سفکسیم برای نوازد ۲ ماهه
برای نوازد ۲ ماهه چند ساعته و به چه میزان شربت سفکسیم باید بدیم
- تفسیر آزمایش خون نوزاد
سلام آقای دکتر لطفا ازمایش خون دخترم رو تفسیر کنید خیلی نگرانم ۱۵ماهشه میدونم کمخونی داره ولی سرماخوردگی گرفته این ازمایش برا وقتیه که داروهاشو نمیخورد الان که میخوره قوای جسمانیش خیلی بهتره و اصلا گریه نمیکنه فقط مقداری بیحوصلست WBC نوتروفیل ۶۱٪ و لمفوسیت ۳۹٪ RBC ۴.۶۹ HB ۸.۶ HCT ۳۱.۰ MCH ۱۸۰۳ MCV ۶۶.۱ MCHC ۲۷۰۷ PIT COUNT ۴۸۷ RDW-CV ۲۰.۸ ESR ۳۴ CRPکیفی negative
- آلرژی ب گلوتن
سلام اقای دکتر بچه من ۱۴ماه س تازه فهمیدم وقتی ماکارونی بلغور و حلیم و ...میخوره اسهال میشه میگن این یعنی آلرژی به گلوتون.خیلی گریه کردم آقای دکتر این آلرژی تا کی باهاش هستش؟ممنون ک وقت گذاشتید
- شیر نخوردن کودک 5 ماهه
سلام کودک 5 ماهه دارم که تمایلی به شیر خوردن ندارد. در ضمن نوزاد 6 ماه بدنیا اومده لطفا راهنمایی کنید.
- نخوردن آب
کودک ۱۳ ماهه ام کم آب میخورد، شیر پاستوریزه و شیر خشک میخورد، چه راهی برای خوردن آب دارید یا از چه راهی جبران کم آبی بدن انجام شود. باتشکر

