Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام نیوزینگ یاهمان زینگ پلاس یکی میباشند یافرق دارند
- آزمایش و بالا بودن چندفاکتور خونی
سلام دکتر طبق دستورتون رفتم دکتر و برای دخترم آزمایش نوشت مشکلش سر درد و سرگیجه بود والبته به خاطر حساسیت پوستیش شربت هیدروکسی زین مصرف میکنه دو شب در میان ۵ سی سی. لطفا بفرمایید تفسیر آزمایشش چطوره و چه دکتری ببرمش ؟ LYMPH 52.3 SGOT 38 ALP 721 Vitamin D 29 آقای دکتر خیلی نگرانشم همیشه هم میگه سمت چپ شکمش درد میکنه .
- مدفوع سبز
سلام دکتر عزیز شبتون بخیر ببخشید دخترم هفت ماه و نیم هست و مدفوعش سبز سبز رو به تیرگی شده و حس میکنم دل پیچه داره و بعضی مواقع زور میزنه و نا آروم هست خوابش هم بسیار سبک و کوتاه شده. امکان. اره حساسیت داشته باشه؟ جدیدا سرلاک گندم میدیم بهش و حس میکنم از این باشه
- سوزش گلو
با سلام دخترم ۹سالشه حدود یه هفته ده روزه سوزش گلو داره هیچ علائم دیگه ای نداره دو هفته است تو خونه هستیم و با کسی ارتباط نداریم تو خونه همه سالمن البته کلا مدلش این طوری هست که صبح ها سوزش داشته باشه خصوصا وقتی هوا سرده اما یه کم طولانی شده دهنش بو میده ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرماخوردگی
سلام وقت به خیر نوزاد ۳ ماهه ای دارم که دچار آبریزش بینی وحرفه های خلط دار است درمان چیست ؟
- کمبود وزن
سلام خسته نباشید دختر ۲ ساله دارم خیلی کمبود وزن دارد هر شربت مولتی ویتامین باهر مارکی دادم ولی هیچ اثری ندیدم غذا کم. میخورد ممنون
- فتق کودک
باسلام خدمت آقای دکترخسته نباشیدخداقوت سپاس ازشمابزرگواربابت خدماتی که دراختیارماگذاشتید. کودکم ازوقتی که به دنیااومدیک ضایعه گوشتی سفت و قرمزرنگ ازداخل نافش زده بودبیرون بردمش دکترگفتن تایکسالگی خوب میشه صبرکن. الان یکسال ونیم داره هنوزخوب نشده بایدچکارکنم ؟آیابرایش خطردارد؟آیافتق است؟ لطفا کمک وراهنماییم کنید...ممنونم
- موز
سلام من نوزاد هشت ماهه دارم بهش موز و سیب گلابی میدم اشکالی نداره ممنون از شما
- برآمدگی پشت سر
سلام آقای دکتر.پسر من ده ماه است و دوماه قبل ایستاده افتاد بعد چند وقت از دماغش خون می آمد هر دکتر بیمارستان بردم میگفت چیزی نیست الان پشت سرش یه برآمدگی درست شده از تخمه مرغ کوچیکتره دکترا میگن چیزی نیست .لطافت بگین چیکار کنم
- یبوست کودک
سلام وقت بخیر آقای دکتر ایا کودک دوسال نیم باید هر روز دفع داشته باشه؟ یک روز در میان یبوست هست؟
- زائده گوشتی
سلام اقای دکتر. نوزاد دو ماه و نیم دارم. یه زائده ی کوشتی خیلی خیلی کوچیک تو اطراف مقعدش ایجاد شده. اصلا هم سابقه ی یبوست نداره. فقط زیاد نفخ داره و باد شکم زیاد دفع میکنه .این زائده یهویی ایجاد شد. دلیلش چی هست؟
- گردن گرفتن کودکان
سلام آقای دکتر خسته نباشید ببخشید پسر من سه ماه وبیستویک روزست ولی هنوز گردنش ثابت نیست.بنظرشما چه کارایی لازمه انجام بدم؟هیچ جورجای نگرانی هم تو اعمال ورفتاراش نمیبینم.به شکم میچرخه پامیزنه همه چیش عادیه منتهی روبه شکم هم سرش رو بلند نمیکنه...ممنون میشم راهنماییم کنین
- تغذیه نوزاد
سلام من دخترم نوه ماهشه گفتن تخمه بلدرچین بده سفیدشم میدادم بعد فهمیدم باید زردشو بدم دخترم کامل میخورد میخواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد
- مدفوع سبزو خلطی نوزاد پنج ماهه
با سلام، دختر من پنج ماهشه سه هفتس مدفوع سبزو خلطی دفعات زیاد ولی مقدار کم داره حتی شبا تو خوابم مدفوع میکنه قبلا روزی دوبار نهایتا سه بار در روز مدفوع ب رنگ زرد داشته و فقط شیر مادر میخوره ب دو پزشک مراجعه کردم شربت دی سیکلومین دادن تاثیری نداشت و ب متخصص دیگ ای مراجعه کردم قطره را منو فلور دادن ولی تاثیری نداش از مایش مدفوع نوشتن انجام دادیم گفتن خوبه و مشکلی نیس چندتا پودر کدی لاکت دادن ولی بازم فرقی نکرده دلیلش چی میتونه باشه؟ وزن دخترم یکم پایینه باید غذای کمکیشو شروع کنم ولی گفتن صبر کنم تا خوب شه؟ خیلی نگران و زنشم میترسم پایین ترم بیاد وزنش؟؟؟
- سلام آقای دکتر بچه من ۱۱ماهگی دست واکسن زیر بغل غده دارد
- واکسن
سلام.خسته نباشید اقای دکتر.واکسن یکسالگی نهایتا تادچند روز میشه به تاخیر انداخت؟
- زردی پای کودک
دختری ۶ ساله دارم نزدیک یک ماه همش سرما خورده است دکتر بردم نیگه ویروس خیلی سرفه می کنه تا دیشب دیدم پاهاش بیش از حد زرد شده دلیلش چیه ؟
- حریره
سلام آقای دکتر پسرم ۶ماهشه شیرمادر ميخوره حریره بادام رو با آب درست کنم یا شیر پاستوریزه ؟
- سلام خسته نباشید دختر من دوماهو نیم هستند میخواستم بپرسم قطره استامینوفن ضررندارد شبها بدم برای دل پیچش آرام میشود
- دخترم ۷ساله و ۴۰کیلو وزن داره،دکتر برای عفونت گوش بهش سفکسبم ۲۰۰داده،بعد از استفاده ی ۲تا از کپسول سغکسیم متوجه سدم زیرچشمش بنفش شده ویک لکه قرمز هم زیرچشمش هست،ایا دارو رو قطع کنم،؟؟چه دارویی میتونم جایگزین کنم؟

