Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قارچ
سلام آقای دکترببخشیددخترم درناحیه تناسلی ومقعدش قارچ داره ازمقعدش بادسمال پاک کردم خون اومدآیامشکلی پیش میاد واینکه اگه قارچ توپوستش بمونه چیزی میشه منظورنبرمش دکتریاببرمش خودم میتونم پمادتریاماسولون ان ان بزنم یادسکاری نکنم خیلی عذرمیخوام واینکه پنج ماهشه
- واکسن یکسالگی
ببخشید برای واکسن یکسالگی هم نیم ساعت قبل تزریق استامینوفن بدیم و بعد هر ۶ ساعت؟ بعد تا چند روز باید بدیم؟
- گرفتگی صدای نوزاد
نوزاد ۵۰روزه ام هیچ یک از علایم سرماخوردگی راندارد نه عطسه نه سرفه نه آبریزش بینیونه تب ولی صداش گرفته تلت چیست؟
- مسکن
سلام خدمت دکترمحترم من بچم چون ازشیرگرفتم وشبها نمیخوابه شربت ستریزین بهش میدم تاهرشب بخوابه وکمترازیت کنه ایا ظررنداره بهش عادت نمیکنه اشکانداره بهش بدم هرشب اگه نخوره نمیخوابه یعنی چندباردرشب بیدارمیشه ریه میکنهویک سالش هست
- گلودرد کودک ۹ماهه
سلام آقای دکتر کودکم ۹ ماه داره آبریزش بینی و گرفتگی صدا مثل خروسک داره آب که بهش میدم تو گلوش نگه میداره خس خس سینه رو داره امروز اینطوری شده نیازی هست که تو این شرایط بطور حضوری ببرمش پیش متخصص اطفال یا دارو و راه حل خونگی داره برای بهبودش؟ ممنون میشم سریعتر پاسخ بدید چون خیلی نگرانم گلوش عفونت کرده باشه
- قطره باکتی ماید رابرای نوزاد۲۰ روزه تجویز کردندایا خطری برای چشماش نداره؟
- مدفوع
سلام . پسر دو ماهه مدفوعش شل و زرده آیا طبیعیه
- دل دردنوزاد
باسلام.
تشکرازشما. نوزاد ما 34 روزه ست. زمان تولد وزنش 2/800 والان وزنش دوروبر 3/300. بیشتر وقت ها شیرمیخوره از گوشه دهنش یه کم میاد بیرون. یا بالا میاره. شب ها ساعت ۸ به بعد گریه میکنه، دل درد داره. میخواستم بپرسم چیکار باید کنیم؟ - سلام پسرم ۶ماهه گفتن شربت دیفن هیدارمین و اموکسی سلین بده خطرناک نیست
- اشتباه دادن دارو به نوزاد
به نوزاد سه ماهم اشتباه لاکسی ژل دادم حالا چیکار کنم؟؟؟
- شربت ستادین
میتونم به نوزاد ام که ۸۰ روزش هست و ۶ کیلو شربت ستادین بدم؟
- قارچ
سلام تقای دکتر دخترم ۲۳ماهشه از نوزادی تاالان چندین بار این اتفاق براش افتاده اینکه اندام تناسلیش دونه دونه قرمز زده عفونت قارچیه اولش یدونه دونه قرمز بود الان چندتا شدهو کلا قرمزه شهرستانم دسترسی به دکتر ندارم چه پماد یا قطره تی بهش بدم
- خون در ادرار
سلام دکترجان وقت بخیرپسرم پنج ماهشه جدیدا چندلکه خون داخل ادرارپسرم میبینم ولی ن بوی ادرارش بده نه تب داره نه موقع ادرار کردن درد داره دیگه نمیدونم چه دلیلی غیر از عفونت واینا میتونه داشته باشه دوروز یه دفعه هم اتفاق می افته
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۴ ماهشه و به دلیل سرماخوردگی شدید بهش ۶ روز آنتی بیوتیک دادم از وقتی آنتی بیوتیک رو شروع کردم اسهال گرفت و الان یک هفته هست که آنتی بیوتیک رو قطع کردم اما اسهالش خوب نشده با وجود اینکه بهش پدی لاکت هم میدم. چند روز بعد از مصرف آنتی بیوتیک باید اسهالش خوب بشه؟
- پماد چشمي
سلام آقاي دكتر ممنون بابت پاسخگويي به موقع ،فرموديد درصورت بهبودي از پماد چشمي شبها استفاده كنم ولي زماني كه پماد رو ميزنم يكي دوساعت بعد چشمهاشو با دستاش ميماله انگار كه چشمهاش خارش داشته باشه بعد همون دستاشو ميزنه ب دهنش تمام مدت دستش رو ميخوره آيا مشكلي نداره من ب اين خاطر پماد استفاده نميكنم
- قطره استامینوفن پاراکید
سلام آقای دکتر قطره استامینوفن پاراکید تا چه مدت بعد از باز شدن تاریخ انقضا دارد؟؟چون روی جعبه اش مانند جعبه قطره آد نوشته شده نیست که تا یک ماه مصرف شود.
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر دختر هشت ماهه ای دارم که تقریبا دو هفته است از آبریزش و گرفتگی بینی رنج میبرد دکتر بردم ولی گفتن عفونت ندارد فقط ترشحات پشت حلقش زیاد است بهش آموکسی سیلین ۲۰۰ و شربت سرماخوردگی بمدت ۷ روز دادند اما هنوز آبریزش و گرفتگی بینی دارد چکار باید بکنم واقعا بچه اذیت است ممنون از راهنمایتان
- سلام آقای دکتر .پسرم ۱۹ روزه به دنیا اومده خیلی خودش کش و قوس میده ممنونم جواب بدید
- هیدروکسی زین
سلام خسته نباشید، دخترم یه ماهو ۲۳ روزه هست نفخ شدید داره، سرفه و عطسه میزنه گلوش هم خور خور میکنه تب نداره،دکتر برای نفخ کولیک ایز ، کولیف و رتفلور نوشت هر هشت ساعت از هرکدام ۱۰ قطره و برای عطسه و سرفه هیدروکسی زین نوشت هر هشت ساعت پنج میل اس امپرازول و شیر خشک ببلاک ای آر هم تجویز کرد که یبوست بی حد شدید گرفت وزن دخترم ۴.۶۵۰
- تعریق کف دست و پا نوزاد
با سلام من نوزاد ۳ ماهه دارم.چند روزه تعریق کف دست و پا داره.علتش چیه؟

