Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آب دهن
سلام دکتر پسرم یک ماه زوددنیااومد ونارس بود اما مشکلی نداشت الان 22ماهشه بچه فعال باهوشی است در حدسی کلمه میگه جمله کوتاه هم گاهی ادا میکنه خوردوخوراکش خوبه واصلا توگلوش گیرنمیکنهخودش غذا واب میخوره ولی آب دهنش میاد میریزه بیرون رولباسش بیشتر ساعات دکتر برایش امپرازول تجویز کرده شروع نکردم فعلا آیا این بچه مشکلی داره که آب دهنش قورت نمیده البته بیشتر مواقع آب بینی چرکی داره
- غذا
سلام خسته نباشید، پسرم یکساله و پنج ماهشه،، میتونم بهش ماهی بدم؟؟؟ مرسي از لطفتان
- سفیدی سینه کودک ۵ ساله
سلام خواهر من حدودا ۱ سال و نیمه که یکی از سینه هاش سفیده و این سفیدی از بین نمیره اخیرا متوجه یکم متورم بودن همون سینه شدیم ،اکثر مواقع از درد پا رنج میبره ،و همچنین یک هفته ای میشه که پاهاش دونه های میزنه که شبیه به تاول هستن و اطرافشون میخاره آیا این علائم ممکنه به هم مربوط باشن و نشونه ی چه بیماری ممکنه باشن ؟ ممنون میشم پاسخ بدید
- سینوزیت
سلام دکترجان خداقوت ببخشید دخترم ۱۲سال هست سابقه سینوزیت داره الان چند روز صداش تغییر کرده و یک سمت بینیش گرفته چه دارویی مصرف کنه؟متشکرم
- مقدارمصرف اموکسی ۱۲۵برای کودک۹ماهه
- خمیازه کشیدن
سلام دکتر پسر من درطول روز چند روزی است که زیاد خمیازه میکشه چیکارکنم البته چند سال پیش عمل قلب داشته الان به نظرم غیر طبیعی است البته ازنظر غذایی گوشت ومرغ نمیخوره
- قطره میم
سلام.دخترم ۶ماه و ۲۰ روزشه.اگه بخوام قطره میم بهش بدم آیا لازمه که ویتامین آد و قطره اهن جداگانه بهش بدم؟و اینکه موز میتونم بدم بخوره؟
- سلام بچه ام ۱۵ماهه سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی بدم ۱۰کیلو وزنشه
- استفراغ
سلام آقای دکتر بچه ۵ ساله دارم از اواسط شب دوبار حالش بهم خورد و میگه معده و دلش درد میکنه چه دارویی بدم؟ بعد چندروز عد بهبود باید ببرم دکتر؟
- دل درد گاهی اوقات
سلام دخترم ۵سالشه گاهی اوقات میگه دلم درد میکنه بعضی وقتا بامدفوع برطرف میشه بعضی مواقع هم نه میگه دسشویی ندارم ازپارسال هم زیاد وزن اضافه نکرده لاغرشده تا همین چندماه پیش همیشه صبح فقط شیرمیخورد الانم بعضی وقتا میگه دلم دردمیکنه حدود۱۰دقیقه ای بعدمیگه خوب شد لطفا جواب این سوال بدین ممنون
- فارمنتین ای اس ۶۴۳
پسرم ۳ سالشه دکتر گفته هر ۱۲ ساعت یه قاشق
- بیقراری کودک
سلام دکترپسرمن دوماه مونده یک و نیم سالگیش تموم کنه اکثر اوقات بیقراره چیکارکنم بنظرتون مکملی هست که به بیقراریش تاثیربزاره بنظرتون ازکمبود آهن میشه بیقرارباشه اینم بگم که خیلی باهوشوه و همه توانایی های سنش رو داره
- بوی بدادراردخترم
باسلام دخترشانزده ماهه ای دارم که چندروزه متوجه شدم ادرارش خییلی بوی تندواسیدی داره حدودیک ماه پیش هم آزمایش ادراردادکه سالم بود به نظرشماعلتش چی میتونه باشه
- سلام .پسر۸ ساله ام . اسهال تهوع و دلپیچه دارد.سفکسیم مناسب با چه دوزی. ب خواهر ۶ سالش دکتر ۲۰۰ رو هر روز یکباره تجویز کردن
- کپسول سفکسیم 200
برای سرفه دخترم هذ9 سالشه سفکسیم 200 روزی چند بار
- شیرخشک نئوکیت
سلام آقای دکتر میشه توی شیرخشک نئوکیت قند انداخت؟برای بچه۶ماهه.
- خوردن دست
سلام . آقای دکتر بچه دوماه و دهروزه دارم تازگیا دستش رو خیلی میخوره اشکال نداره؟
- ذ
سلام ، آقای دکتر نیازه که هر روز یک پاف قطره بینی کلداماریس برای بچه ۵ ساله استفاده کنیم ضرر نداره ؟ گفتن برای جلوگیری از سرما خوردگی هست درسته ؟
- رانیتیدین
سلام مصرف شربت رانیتیدین تا چه مدت برای کودکان زیر یکسال مجازه؟دختر من 9 ماهشه و به علت تعداد دفعات زیاد مدفوع در روز دکتر براش نوشته ولی نمیدونم تا کی بهش بدم
- سرماخوردگی گوش درد
میزان مصرف ازیترومایسین ۲۰۰ در کودک ۲ساله باوزن ۱۳ونیم کیلو

