Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گریه اطفال
سلام دکتر وقت بخیر پسرم دو سال و دوماهشه چند ماهه خیلی گریه میکنه به گوشی وابسته است همش میگه با گوشی زنگ بزنم گوشی هم میدم دستش زنگ میزنه اما بازم گریه میکنه همش بهونه میگیره و گریه میکنه از سرش سی تی گرفتم خدا و شکر سالم بود چکار کنم اذیت میکنه خدا خیرتون بده راهنماییم کنید لطفا
- تداخل شیر خشک بادارو
سلام میشه شربت سرماخوردگی کودکان وآبریزش بینی با شیر خشک قاطی کنم وبه بچه یکسال ونیمه بدم؟
- میزان مصرف قطره های تقویتی
با سلام دختر من 2 سالشه . میخواستم بدونم بعد از دو سالگی مصرف قطره مولتی و تامین و آهن تغییر می کنه یا نه . الان از هر کدوم یک سی سی بهش میدم. با تشکر
- تب بالای 38 درجه
فرزندم سه ساله است و کلیه منفرد و آنهم برگشت ادرار دارد . از بدو تولد آنتی بیوتیک مصرف میکند . هم اکنون سفالکسین 250 ، سه سی سی هر شب مصرف دارد . وزن 11.750 است . از دو شب پیش تب بالا ( 38 درجه ) دارد . کلینیک بردم پزشک آزمایش ادرار نوشت . گزارش اولیه ادرا ر نمایانگر آنست که Blood/Hgb = Trace و کتون مثبت است . بقیه آیتم ها منفی و Color=yellow /Appearance=clear و گراویتی 1030 و PH=3 حال با توجه به تعطیلات کرونایی و وجود خون در ادرار و کتون بالا ، دستور چیست ؟ پیش دکتر کلینیک بردم میگه مشکلی نیست ؟؟؟؟؟؟؟چه کار باید انجام بدم؟
- تب اسهال
ببخشید دخترم ۲بار بردم دکتر اما خوب نشده تب داره و اسهال هست و تبشم اثلا پایین نمیاد فک کنم بدای دندوناشهاخه لثه هاش خیلی میخاره لطفا بگین برای تبش چیکار کنم رضمن دخترم۱ساله هست
- غذا
سلام اقای دکتر بچم ۱۴ماهشه، خیلی خوب غذا میخورد الان چند روزه نمیخوره، گشنه میمونه بعدش یا شیرخشک میخواد یا خودم مجبور میشم شیرخشک بدم.ممنون میشم راهنمایی کنید یلدا پیشاپیش مبارک امیدوارم
- اشتباهی دارو دادم
سلام پسرم شش سال سه ماهشه بردمش دکتر بهش ناپروکسن 250 داد 12 ساعتی یک عدد بهش دادم بعد چهار ساعت حواسم نبود دوباره بهش دادم حتی وقت یکی دیگه از قرصهاش هم بود اونم خورد آیا مشکلی پیش میاد
- راه نرفتن
سلام جناب دکتر.راه نرفتن بچه دوساله 😭😭😭😭😭
- اسهال و استفراغ
سلام وقت بخیر پسر من ۴ سالش هست ۸مرداد دچار استفراغ و اسهال شدید شد سرم و آمپول ضد تهوع گرفت خوب شد ۷ و ۸ روز خوب هست دوباره تکرار میشه بعضی روزها هم میگه زیر ناف ام و دلم درد میکنه هیچ علایم تب درد گلو درد هم نداره ازمایش مدفوع ا خوب بود ولی ازمایش خونش گلبول های سفید ش ۱۴.۴ بود.
- تهوع
سلام خسته نباشید پسرم ۵سالشه صبح که از خواب بیدار میشه حالت تهوع داره میگن از رفلاکسه میشه از اون باشه پنچسالست اکثر وقتا هم بینیش مگیره سرفه میکنه ممنونم
- گریه شبانه کودک
سلام بچه ی من پنج سالشه هنگام تولد تا الان شبا بدون هیچ مشکلی از خواب می پره و گریه میکند ازشم ازمایش همه چی گرفتیم مشکلی ندارد فقط یکم کم خون هست ایا مشکل چیه ممنون میشم جواب بدید
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام پسر۹ماهم شبها یک ساعت گریه میکنه تابخوابه دارویی معرفی کنید لطفا تا کمتربی قراری کنه.
- کودک
آیا برای کودک چهار ساله نیاز هست که مولتی ویتامین یا آهن داد؟
- ق
سلام یه قاشق چایخوری چند سی سی هست ؟ ممنون .
- بلعيدن جسم
پسرم ١١سالش هست پايه ساعت كه فلزي كوچيك بود بلعيد ايامشكلي بوجود مياره چيكاربايد بكنم
- استفراغ
باسلام دکترجان.پسرم دوسال سه ماهشه دوشبه تمام طول روز کاراشو انجام میده میاد میره بازی میکنه ولی نصفه شب فقط یکبار بالا میاره و بعد راحت میخوابه قبلشچندددقیقه تو خواب خیلی بیقراری میکنه ولی بالا ک اورد میخوابه معده اش مشکل دارر شده جکار کنم
- اموکسیسیلین
سلاموقتبخیر شربتآموکسیسیلینبراپسرم20ماهههستوزنش10کیلو چقدربایدبدم
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام آقای دکتر پسرم امروز واکسن ۱۸ ماهگی داشته بعد بهداشت جفت واکسنو توی بازوش زد اشکالی نداره؟ نباید حتما توی پا برنن؟
- تب ولرز
با سلام دخترم ۵ ساله هست بردمش دکتر دچار بی حالی و تب و لرز شدید شد. دکتر آموکسی کلاف نوشت ۱۰ روز دادمش اما با گذشت ۵ روز دوباره تب و لرز شدیدی کرد نمیدونم آیا آنتی بیوتیک دوباره باید مصرف کنه یا نه احتمال ویروس هست یا ممکنه عفونت ادراری باشه. چندجا دکتر بردم یا آموکسی کلاف دادن یا آموکسی سیلین دوره مصرف تموم شد چرا دوباره تب و لرز گرفت الا درست یک ماهه با فاصله هی مریض میشه لطفاً شما راهنمایی کنین چیکار کنم بازم آنتی بیوتیک یانه
- سلام خسته نباشید آقای دکترپسرمن ۵ماهش یکم سرماخورده مشکل معده داره ولی خیلی دست به چشماش میزنه گریه میکنه

