Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شماره شیرخشک
سلام پسرم ۶ ماهشه ووزن ۸ کیلو داره کی میتونم شماره شیرخشک ببلاک ۲ بگیرم الان ببلاک ۱ استفاده میکنه مرسی
- تغذیه
سلام خسته نباشید میتوانم شیر خشگ ببلاک کامفورت را با ببلاک ra مخلوط کنم
- سرفه های خلط دار
با سلام پسرم چهارماه وبیست روزشه سرفه شدید خلطدار داره آبریزش بینی هم داره صداش هم گرفته گاهی انقدرشدید سرفه میکنه کم میمونه خفه شه بردمش دکتر ،شربت سیتریزن وانستین4ونئوزینک داده به نظرتون زود خوب میشه ،شربتا ضررندارن
- ادرار کم
سلام نوزاد پسر ۶ماهه ای دارم باوزن ۸.۵۰۰کیلو وقد ۶۸سانت ودورسر ۴۳ به تازگی شروع به دادن غذای کمکی کردم ازنظر فعالیت و تغذیه مشکلی نداره و خوابشم خوبه ولی مدتیه احساس میکنم ادرارش کم شده طوریکه توطول روز ۳یا ۴بار پوشکشو عوض میکنم درضمن التش فرورفتگی داره طوریکه فقط سرش پیداس و موقع تویض پوشک با کشیدن دست پیدامیشه ایا مشکلی هست
- در مورد سرماخوردگی
نوزاد دوماهه ای دارم سرماخورده بیقرار و خس خس سینه داره اینجا دکتر کودکان نداره خواهش میکنم کمکم کنید
- مولتي ويتامين
سلام خسته نباشيد آقاي دكتر دخترم ٧ ماهشه تا ٦ ماهگي قطره آد ميخورد از ٦ ماهگي به بعد مركز بهداشت گفتن كه از اين به بعد بجاي آد مولتي ويتامين بدم و قطره آهن رو هم شروع كنم مشكلي نداره آد رو حذف كردم از نظر ويتامين دي ؟؟
- سرماخوردگی نوزاد 14روزه
سلام آقای دکتر نوزاد من سرفه و عطسه داره تقریباً هر سه ساعت چند سرفه باصدا ی خس خس سینه و پشت بینی آیا میتوانم دارو استفاده کنم در ضمن هنوز تب ندارد
- سلا، چه شیری جایگزین شیر سیمیلاک کنم؟
- گریپ واتر خارجی
با عرض سلام و درود خدمت دکتر عزیز. نوزاد من دو ماه و نیمه است.. یک شیشه گریپ واتر از کویت برامون فرستادن. و خیلی تعریف میکنند از کیفیت این شربت برای درمان کولیک بچه. خواستم بدونم شما هم این شربت رو تایید میفرمایید؟ با تشکر فراوان
- یبوست
باسلام کودک ده ماهه ای دارم که شیرخشکی هست واپتامیل 2 میخوره چندروز اسهال بوددکترشیرخشکشو قطع کردهو واسش شیرخشک گاسترو فیکس تایک هفته تجویز کرده الان سه روزه داره این شیرخشکو میخوره ولی بچه یبوست شده ووقتی مدفوع میکنه گریه میکنه میخواستم بدونم گاستروفیکسو ادامه بدم تا7 روز یا به دلیل یبوستش قطع کنم وشیرخشک خودشو شروع کنم؟ درصورت ادامه گاستروفیکس درمان یبوستش چیه؟
- قطره کولیکز
سلام، ممنون از پاسخ تون، روزی دوبار فرمودید قطره کولیکز رو بدم چند قطره بهش بدم؟ درضمن پسرم روزی دوبار قطره پدی لاکت هم میخوره ۵قطره
- وزن گیری نوزاد
باسلام خسته نباشید برای نوزاد دوماهه باوزن ۴/۵چه نوع شیرخشک بهتره برای وزن گیری الان یکی درمیان هیپ۱ ونان ای ار میدم بهتراز ای ار چیه ریفلاکس معده هم داره ولی باتوجه به اینکه میگن شیرخشک چاق میکنه ولی بچه من اصلا تپلی نیست
- درمورد خونریزی دختر ۶روزه
دختر من تازه به دنیا اومده شش روزش و موقع دستشویی کردن از ادرارش خون میاد ترشح مانند آیا خطرناک
- شیرخشک
سلام وقت بخیر برای نوزاد ۴ ماهه که هم نفخ زیاد و هم ریفلاکس دارد چه شیرخشکی مناسب است؟
- شربت ايميونس
بإسلام.دختري ١١ماهه دارم كه به علت پرش انگشتان دست و پا در خواب و چشمك زدن به بيمارستان مراجعه كردم و داروي ضد تشنج تجويز كردن.لوينتكس تجويز كردن يك و نيم سي سي و شربت ايميونس ٢سي سي دختر من قطره آهن و آد هم مصرف ميكنه ميخواستم ببينم شربت ايميونس و آد و آهن در روز براي كودك مضر نيست ؟ دخترم وزن تولد ٤٢٠٠ و الان ١٢ پونصد وزن داره
- سلام پسرم ۲ماه و نیمشه آلرژی به پروتئین گاوی داره شیرخشک بیومیل آربرا رفلاکسش میخوره عیب نداره؟
خسته نباشید پسرم آلرژی به پروتئین گاوی داره بعد شیر خشک بیومیل آر برای رفلاکس میخوره مشکلی نداره؟
- داروهای نوزاد
سلام ک خسته نباشید آقتی دکتر شربت کولکید و قطره بینی و آدوکید یخچالیه یا میتونم لیرکن از یخچال بذارم؟
- بی فایده بودن آنتی بیو تیک
پسر من هفت ماهشه یک ماهه که سرما خورده هرچی آنتی بیوتیک امتحان کردم و تاثیر نداره و خوب نمیشه
- سرماخوردگی
دخترم شش ماهشه سرفه سنگین و تب داره خلط بینی و گلوش و بسته نمیتونه راحت نفس بکشه اسهالم داره
- اسهال نوزاد هفت ماهه
سلام پیرم اسهال شل و ابکی داره هفت ماهشع و اشتها هم نداره چکار کنم ،بش موز و آب سیب دادم نخورد اصلا هیچی جز شیر نمیخوره ،شیر خشک بابام میخوره ،از دیروز اینجوری شد البته مسافرتم نمیدونم برا تغییر آب و هوا است یا دندان یا میکروبی چیزی ،ممنون میشم راهنمایی کنین

