Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب و گلو درد
دخترم ۸ سالشه و فراموش کردم مقدار مصرف ازیترومایسین ۲۰۰ چقدر بود
- تب واسهالی
سلام بچه یکساله دارم بدون هیچ علامت سرماخوردگی تب کرده وبهد اسهال شده یکسره با پشت دست دماغشو میخوارونه. عدهای میگن ببر پبش تل گیر آیا این تل گیری درست چی کارکنم
- کلاریسین
سلام آقای دکتر دخترم بیمار شماست ۷ ساله با وزن حدود ۱۷ کیلو به دلیل حساسیت فارمنتین نمیتونه بخوره الان سرما خورده سرفه وگلودرد وگوش درد داره لطفا دستور مصرف کلاریسین ۲۵۰ را میفرمایید ممنون میشم
- عفونت گوش
دخترم ۴ ماه تمام دکتر بخاطر عفونت گوشش فارمنتین ای اس ۶۴۳دکتر داده هر ۱۲ساعت ۳ سی سی زیاد نیس برلی نوزادم؟؟یکبارمصرف کردم
- سرماخوردگی عطسه وسرفه خشک
سلام خسته نباشید من دخترم 18روزه به دنیا اومده از روزی که ب دنیا اومده عطسه وسرفه میزنه بردمش دکترمتخصص ولی دارویی نداد از امشب هم یکمی صداش گرفته مشکلی نداره چیکارکنم
- دماي اتاق
سلام آقاي دكتر .دماي اتاق نوزاد ٥ ماهه چقدر باشه من ٢٧ درجه رو مناسب ميدونم با يك لباس به دخترم ميپوشونم همسرم به٢٥ درجه ميرسونه آخه دختر من از زماني كه ب دنيا اومده همش عطسه و سرفه ميكنه دكترم بردم گفت سرماخوردگي نيس چكار كنم ؟ممنونم ازتون
- سلام دخترم الان 2ماهش هست هم شیر خودم میدم هم شیر خشک مشکلی نداره کافی میکس بخورم
- شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۵ کیلو
- خون آمدن نوک سینه نوزاد
سلام و وقت بخیر، من یک پسر ۱۶ ماهه دارم دیروز زیر پیراهنیش جای لکه خون بود نزدیک نوک سینه چپش، اگر فشار هم میدی یک قطره ازش خون میاد دلیلش میتونه چی باشه، خیلی نگرانیم، به خاطر این شیوع کرونا هم میترسیم ببریمش دکتر، در ضمن در یک سالگی ازش آزمایش cbc و ptو ptnگرفتیم که نرمال بوده، ممنون میشم راهنمایی کنید
- نخوابیدن نوزاذ
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم ۴۴ روزش در کلا ۲۴ ساعت ۸ ساعت میخواب اشکال نداره
- عفونت روده ای
زور زدن هنگام مدفوع تخلیه نکردن کامل مدفوع و تکرار آن بعداز پنج دقیقه ودوباره مدفوع کم
- بیوست. کودک2
سلام و خسته نباشید. دخترم 2 سال و ده ماه داره از پوشک گرفتم جیش رو خیلی خوب بعد دو روز یاد گرفت ولی مدفوع نه اوایل خوب بود ولی زور نمیزنه حالا ترس داره یا... یک روز کلا کار نکرد فرداش از 4 عصر گریه درد دارم شکمش سنگ شده بود. خاک شیر دادم میاره بالا. اب انحیر. اخر شربت انجیر دادم ساعت 8 کار کرد الان دوروز باز کار نکرده ولی نه درد داره نه شکمش سفت شده. ماساژ هم میدم شکمش رو پودر پیدرولاکس اگه درست گفته باشم میتونم بدم؟ مقدارش چقدر؟ حاضرم نیست پوشک بزارم برا پی پی حالا من چیکار کنم
- افزایش گلبول سفید خون
با سلام خدمت وخسته نباشید خدمت اقای دکتر: من دخترم دوسال وهفت ماهشه واسه چکاپ کامل بردم ازمایش گرفتم که گلبول سفید خونش ۱۱هزار وخورده ای بود که بالا نوشته بود خواستم بدونم چگونه درمان میشه از استرس شب وروز ندارم واین بیماری خطرناکه مممنون
- شکستن ناخن دست وپاها
بچم دوسال و نیم ناخن دستش سفید شده داره میوفته علتش چیه
- مصرف ویتامین دی ۱۲۰۰۰
سلام. متخصص اطفال برای پسر ۷ ماهه من که حدودا یک کیلو کمبود وزن هم داره ویتامین دی روزانه یک سی سی نوشتن. بعد از ۱۵ سی سی مصرف قطره متوجه شدم که ویتامین دی ۱۲۰۰۰ هست که من روزی یک سی سی میدادم. نگران شدم میخواستم بدونم خطرناک نیست؟
- غذای کمکی
سلام اقای دکتر خسته نباشد دختر من ۵ماهشه و وزنش ۷کیلو میتونم غذای کمکیشو شروع کنم و اینکه اگه میتونم باید چه چیزایی براش اماده کنم؟
- دارو
سلام پسرم ۶سالشه و ۱۸کیلوگرم وزنش شربت آزیترومایسین چندسی سی باید بدم؟
- سلام خسته نباشید پسرم زیرابروش وچشمش د رد میکنه بردمش اروژانس دوتا قطره بهش دادن ولی درد ساکت نشده اسم قطره باکتی ماید واون یکی دکسون ولی هیچ خوب نشده
- پوسته شدن نوک انگشت
سلام دخترم ۱۲ سالشه نوک تمام انگشتای دستش پوسته شده کنده شده خواستم بدونم علتش چیه .ممنون میشم راهنمایی کنید.
- درمورد سرماخوردگی نوزادان
دختر پانزده روزه ام سرماخورده و چشم سمت چپش عفونت کرده چیکار باید بکنم

