Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کولیک نوزاد دو ماه
باسلام دخت. دوماهه من کولید داره وهر بار شیرخشک میخوره با وجود مقدار کمش معدش ورم میکنه چه کنم و چه شیرخشکی براش مفیده واینکه من هر بار باید شیرخشکش رو عوض کنم چون گیر نمیاد ممنون میشم راهنمایی کنید
- ورم پشت پلک نوزادو قرمزی
با سلام. امروز غروب که نوزاد ۱۱ ماهه ام رو خوابانده بودم وقتی بیدار شد پشت پلکش سرتا سری ورم کرده بود و قرمز شده و چشمش کوچیک شده بود . انگار بینیش هم پره پر شده بود میخواستم لطفا بفرمایید چه اتفاقی براش افتاده و چه باید کرد؟
- سلام و وقت بخیر چه من 3 سالست و دو روزه هر چی میخوره بالا میاره هیچ علایمی از تب و لرز هم ندارهد
- ازمایش
سلام ببخشد ازمایش گلبول سفید دخترم ۱۵۰۰۰ نتروفیل ۳۳ لنفوسیت ۶۲ و مقدار ESR ۲ ازمایشش مشکلی هست
- دندان قرچه
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد خواهر زاده ي من ٧ سالشه شبها تو خواب دندوناشو بهم ميكشه دو سه دقيقه اي ادامه داره تك فرزنده و پسر هستش دليلش چي ميتونه باشه ممنون؟
- شربت پاراکید
سلام خسته نباشید. دخترم ۱۱ماهشه تبش ۳۷درجه ووزنش۹کیلو.چقدرمیتونم شربت پاراکیدبدم؟ایاشربت مشکلی ندارد؟
- سلام خسته نباشید تبسنج وشکسته پیدا کردم ولی جیوی ریخته شده پیدا نکردم دوتا بچه ۲ ساله دارم نگرام اگه خورده باشن چی چه علایمی داره خیلی نگرانم کمکم کنید ممنون میشم
- شیرنخوردن
راستی آقای دکتردخترسه ماهم شیرم نمیخوره به زورباقاشق بهش میدم
- قطره اهن
سلام دکترخسته نباشین نوزاد هفت ماهه دارم ک وقتی قطره اهن میخوره بعدش سریع بالامیاره چه کارکنم ک این طوری نشه؟تازه اگ همون لحظه هم بالانیاره بعد چند دقیقه یا ی ساعت ک ی غذای کمکی میدم برمیگردونه ؟ممنون میشم راهنماییم کنین دکتر ایا انبه وموز میتونم ب نوزاد هفت ماهه بدم؟ممنون
- چه شربت هایی بدم
پسرم ۳ سال و ۵ ماهشه سرفه های مکرر و خشک داره و آبریزش بینی. چه شربت هایی بهش بدم و با چه دوز هایی. ۱۳ کیلو هم وزنشه
- شربت عفونت گلو برای کودک۳ ساله فاویسمی
سلام اقای دکتر پسرم گلوش عفونت کرده دکتر بهش شربت کو آموکسی کلاو داده ولی اصلا نمیخوره داخل اب هم نخورده میشه داخل شیر خشکش ریخت یا اب میوهی ممنون میشم از لطفتون
- سلام نوزاد۲۳روزه که تک تک سرفه میکنه باعطسه میزنه چکاربایدکرد؟
- کارنکردن شکم نوزاد
نوزاددوماهه چراشکمش کارنمیکنه درطی ۱۰ روز ۲باردسشویی کرده دارو چی میشه بهش داد؟؟؟خزلی درگیرم....
- آموزش شیردهی سالم
سلام خسته نباشید بجه من هر چی شیر میخوره بالا میاره اروغش هم میگیرم حتی راه هم میبرم تند تند میخوره هی بالا میاره باید چیکار کنم
- کمردرد وپادرد
سلام اقای دکتر یه سوال دیگه هم دارم برادر زادم شش سالش هست بعصی اوقات میگه زانوهام درد میکنه بیشتر موقع خواب یا اینکه اگه یه مدت بشینه شروع میکنه بگه کمرم درد گرفته حتما باید به جای تکیه بده،باید چیکار کنین
- دانه قرمز
سلام اقای دکتر،روی کمر وباسن دختر 9ماهه ام دانه های قرمز میزنه کرم ایروکس تاثیری نمیکنه چه چیزی استفاده کنم ممنون
- کودک ۸ماهه
دختر۸ماهه دارم هسته هلوسیاه رو قورت دادچندبارسرفه کرد بعدبه حالت طبیعی برگشت شیر خورد وخوابید الان باید چکارکنم نگرانم
- دگزا برای کودک ۱۰ ماهه
سلام و عرض ادب دگزا برای کودک ۱۰ ماهه ضرری ندارد؟دکتر تجویز کرده و تزریق شده ولی خیلی نگرانم ممنون میشم از پاسختون
- شیشه شیر
باعرظ سلام وخسته نباشید من یه بچه پسریک ساله دارم میخوام شیرخودم روازش بگیرم وعادتشدبدم به شیشه شیر وشیرخشک تاحالاهم به غیرازشیرخودم شیشه بهش ندادم باید چه جوریداین کار روبکنم چون که میخواهم رحم اجره ای بشم وباید شیرم خشک بشه لطفا بهم مفصل توظیع بدید چیکارکنم
- علت سفیدی ناخن کودک نشانه چيست

