Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوراخ کردن گوش
سلام ببخشید چه زمانی مناسب گوش نوزادو سوراخ کنیم دخترم ۳ ماهو ۱ هفته شده میترسم دیر بشه بزرگتر بشه اذییت بشه
- برای درمان گرفتگی بینی و خلط پشت گلو نوزاد چه کار کنم
باسلام خدمت آقای دکتر پسرم دو ماه و ۱۱ روزشه یکی دور روز سرفه داشت بعد ی صبح از خواب بیدار شد تند تند نفس میکشید سینه ش صدا میداد بردم دکتر گفت طرف راست سینه ش عفونت داره بهش شربت سفیکسیم داد الان خلط گلو داره بینیش هم انگار گرفته موقع خواب اذیت میشه لطفا راهنمایی بفرماید ک ڃکار کنم
- غدد لنفاوی شکم
سلام وقت بخیر در سنوگرافی پیرم گفتن که غدد لنفاوی شکم دچار التهاب هست میشه راهنمایی کنید که چکار کنم ؟؟
- بند ناف نوزاد
برای پیچش شکم نوزاد روغن زیتون مالیدم با گردش عقربه ساعت دست کشیدم دور ناف نوزاد رو اما بند نافش چرکی شده باید چیکار کنم؟
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر روز سیزده بدر با خانواده بیرون بودم بچم تو علف بود و بعد کنار رودخانه یک دفعه ابریزش بینی و عطسه دارن دمای بدن تا ۳۷/۹ میره و برمیگرده پایین علت چیه آقای دکتر نگرانم کرده بی حال نیست بازی هم میکنه
- کم خونی نوزاد
سلام نوزاد ما ۷ ماهه به دنیا اومد حد و ۲ و نیم ماه پیش.بخاطر کم خونی قطره آهن مصرف می کنه ولی دکتر گفت عجیبه که علیرغم مصرف آهن کم خونه بازهم باید آزمایش بده مدام خون میگیرن ازش .نظر شما چیه دلیلش چی میتونه باشه
- ایستادن کودک
باسلام آقای دکتر دخترم ۷ماهشه روی یک پا وایمیسته البته اون یکی پاشوهم میزاره زمین ولی نوک پاشو میزاره آیا این طبعییه
- دخترم 36 روزه است و از چند روزه جوش ریز سر سفید روی بدن و سر و حتی سر سینه اش زده میخواستم ببینم طبیعی؟؟
- اس امپرازول
سلام اقای دکتر. چنساعت بعد خوردن شیر میتونم پودر اس امپرازول به نوزاد هفت ماهه بدم؟
- سلام اقای دکتر تزریق امپول ۴ میل بتامتازون برای کودک ۸ ساله مضر میباشد؟
- اصلا غذای کمکی نمیخورد
ببخشید آقای دکتر هر کاری میکنم کودکم اصلا لب به غذای کمکی نمیزند شیرم خیلی کم میخوره میشه شیرخشک شماره 1 که چربتره بخوره آزمایش همه چیشو انجام دادم خداروشکر مشکلی نداره
- آزیترومایسین
سلام آزیترومایسین ۲۰۰ برای بچه ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر بدهم ؟ داروخونه نوشته روزی یک قاشق شما بفرمایید چند سی سی باید بدم و تا چند روز؟ خیلی سپاسگذارم از الطاف شما دکتر خدا شناس اجرتان با آقا اباعبدالله
- اسهال نوزاد هفت ماهه
سلام پیرم اسهال شل و ابکی داره هفت ماهشع و اشتها هم نداره چکار کنم ،بش موز و آب سیب دادم نخورد اصلا هیچی جز شیر نمیخوره ،شیر خشک بابام میخوره ،از دیروز اینجوری شد البته مسافرتم نمیدونم برا تغییر آب و هوا است یا دندان یا میکروبی چیزی ،ممنون میشم راهنمایی کنین
- سلام دخترم چند شب فقط میگه گلودرد دارم نصف شب دیشب روز سوم بود کلا صداش گرفته بود و نمیتونست نفس میکشه این گلودرد ویروسی یا باکتریایی در ضمن دخترم ۴سالشه
- استفراغ پنیری
سلام خسته نباشیدعلت استفراغ پنیری چیست نوزادمن الان دوماه 17روزشه چندروزی هست بعضی وقت هاخیلی کم استفراغ پنیری داردهم شیرخشک میخوره هم شیرخودم
- زردی کف دست
با سلام خسته نباشید .دختر پنج ساله نیمی دارم که الان حدود ی هفته است کف دستش زرد شده هیچ چیز قابل ملاحظه ای که بگم بیشتر خورده نخورده و هیچ جای دیگه از بدنش هم زرد نیست البته صورتش کمی زرد شده ولی به شدن دستش نیست آیا ممکنه آز آهن باشه؟برا رفعش باید چه کار کنم ؟دخترم کاملا سرحاله و اشتها و خواب کافی داره.
- شیر خوردن نوزاد و نفخ
سلام نوزاد من ده روزه است و نفخ داشت دکتر بردم شربت تجویز کرد برای نفخ الان کودک بیشتر از یک ساعت نمیخوابه و هر یک ساعت شیر میخواد
- دخترمن۳سالشه ۳روزتب داره همش استامینوفن میدم بهش باشیاف خوبه نمیشه
- زخم مقعد
سلام اقا /خانم دکتر ، امیدوارم که خوب و سلامت باشید ، حقیقتا من شماره شما را در فضای مجازی دیدم و یک درصد احتمال دادم که راست باشه، بخاطر مشکل فرزندم مزاحم شما شدم،۱ ماه پیش با توجه به گفته دخترم ۲ سال و نیم متوجه زخم مقعد وی شدم و به دکتر متخصص مراجعه کردم ایشان زخم را تایید کردند و پماد همورویید برای درمان زخم و یک داروی ساختگی برای شل شدن مدفوع تجویز کردند،ولی بعد از مدت ۱۵ روز استفاده از پماد متوجه شدم که زخم بدتر شده و پوست اطراف مقعد بشدت قرمز و ملتهب شده به همین دلیل مصرف پماد را قحط کردم ولی همچنان از شربت استفاده میکنم تا دچار یبوست نشود،با این اوضاع ویروس کرونا میترسم دخترم را به بیمارستان ببرم ، و امشب هم برای اولین بار شب با درد از خواب بیدار شد ، بنظر شما چکار کنم؟؟؟؟؟
- رفلاکس نوزاد
باسلام اقای دکتر پسرمن دوماهشه در خواب یا وقتی هم ک بیداره زور میزنه خودشو قرمز میکنه و وقتی هم ک شیر زیاد میخوره سینش خس خس میکنه ممکنه رفلاکس پنهان داشته باشه یا شایدم کولیک ولی گریه نداره شیرخشک نان بهش میدم هر وعده ۹۰ سی سی یا ۱۲۰ تا حدودا هم هر ۳ ساعت شیرمیخوره

