Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره چشم
با سلام نوزاد سه ماهه دارم دکتر قطره باکتی میاد 10بهش داده یادم رفته هر شش ساعت یا هر هشت ساعت باید استفاده کنم
- انگل در کودکان ۲ونیم سال به بالا
سلام دکترجان خسته نباشید دختر بنده علائم انگل رو داره خیلی در شب دندون قروچه میکنه فکر میکنم شدیدم هسته .چه شربتی بهش بدم؟ممنون میشم جواب بدین
- مصرفقرص
سلام روز بخیر آقای دکتر پسرم ۵ سالشه قرص کلیدینیوم سی رو پیدا کرده یه دونه خورده آیا مشکلی ایجاد نمیکنه براش
- اترزی مری
سلام اقای دکتر پسر من دو سال دو ماهش هس بدو تولد ب دلیل اترزی مری ک داشت جراحی شد دو ماه پیش هم اندوسکوپی شد ولی خیلی تب و سرفه داره یعنی ماهی ی بار با این علائم و استفراغ بستری میشه میشه لطف کنین بگین باید چ کارهایی انجام بدم ک سیستم ایمنی بدنش قوی بشه ؟؟؟؟؟؟؟
- کم وزنی
من دختر دو ساله دارم که اصلا خوب وزن نمگیره الان ۱۰کیلو بیشتر نیست خیلی لاغر هر چی بش میرسم در حد ۱۰۰یا ۲۰۰گرم آزمایش دادیم هیچ مشکلی ندارن و سالم میشه لطف کنید منو راهنمایی کنید ویک برنامه غذایی بهم بدید بچه یک مقدار وزن بگیره و اگر داروی برای وزن گرفتن بچه هست بهم معرفی کنید ممنون
- 1234
سلام خسته نباشید من پسرم 1 سالشه چن روزی هست آبریزش بینی داره و عطسه میکنه و یکم سرفه بردمش دکتر درمانگاه گفت چیزیش نیست ولی امروز خیلی آبریزش بینیش شدید تر شده و خیلی گریه میکنه و یکمی بیحاله چی کار کنم الان با این شرایط مشکل چیه
- تب. کودک 4 ساله
سلام. دختر 4 سالم رو آوردم پیش شما گلو درد داشت گفتین یکم تب داره براش انتی بیوتیک نوشتین و شربت سرما خوردگی و تب بر از دوشنبه تا جمعه انتی بیوتیک تموم شد گفته بودین 5 روز. صبح شنبه بردمش پارک الان دوباره تب کرده. حالش خیلی خوب بود سرحال. با این که آنتی بیوتیک دو روزه تموم شده گفتین 5 روز بدم چه جوری دوباره تب کرده. الان من چیکار کنم.؟؟ آزمایش باید بدم یا دوباره انتی بیوتیک. ممنون
- پسرم سرماخورده 18ماهشه چی بدمش پیشگیری کنم کاربه دکترنکشه
سلام پسرم سرماخورده چه دارویی بدم گلوش در میکنه سرفه عطسه میزنه خیلی
- سرماخوردگی
پسرم ۷ سالشه سرما خورده میتونم قرص سفکسبم ۲۰۰ روزی ی دونه بهش بدم
- اشتها
سلام وقت بخیر پسرم بیمارشماست ۵ سالشه اشتهاش بعضی وقتها کمه بنظرتون شربت سانستول بدم خوبه یا چیز دیگه برای اشتها
- یبوست۲
سلام.پسر دوساله ام تحت نظر شما هست.دفعه قبل هم ویزبت کردین موقع دفع درد داره و گریه می کنه که شما فرمودین تو اب گرم بشینه و پماد انتی همورویید بزنیم براش.الان سه روزه شکمش کار نکرده از دیشب مدام میگه درد بعد راه میره که مدفوعش بره بالا.چیکار باید کنم راحت بشه؟میوه و غذاهای فیبر دار مصرف میکنه اب مبخوره و تحرکشم خوبه اما یبوست داره
- وزن کودک و مشکل گلو
سلام، ۲ روز پیش پیام دادم خدمتتون برای دختر ۵ ساله ای که احساس حباب تو گلوشون دارند و وزنشون کم هست پرسیدم فرمودید باید معاینه بشن معاینه شدن گفتن مشکلی نداره ممکنه حالت آلرژی باشه، فرمودید آزمایش باید بدن چه آزمایشی میشه بفرمایید؟ شهرستان هستم
- خس خس سینه و تب
سلام
پسر 1 سالم دو روز است که سینه اش خس خس میکند و تب دارد ولی آبریزش بینی و یا کیپ شدن و هیچ علایم دیگر سرماخوردگی را ندارد. آیا سرما خورده یا چیزه دیگری هست؟ - سرفه
سلام .پسرم شش سالشه .گرفتگی بینی و صدا داره و اینگه هر ۱ ساعت یا ۲ ساعت یکبار ۴ تا سرفه میکنه وشربت های ضد سرفه ی مختلفی بهش دادم ولی خوب نمیشه .لطفاراهنمایی بفرمایید .ممنونم
- شیر خشک
سلام آقای دکتر پسر من هشت ماهش و سه ماهه بهش شیر خشک نام میدم ولی نه تپل شد نه زیاد وزنی اضافه کرد میشه شیر خشکشو عوض کنم و بهش بیومیل بدم
- لک سفید و قهوه ای
سلام بچم از سه ماهگی روی شکمش یه لک سفید بزرگ که شبیه ذو زنقه بود داشت الان حس میکنم این لک ها زیاد شده و در بدنش و صورتشم هست بچم دو سال هفت ماهه این لک ها به چه علت هستند؟ خطرناکه؟ لک قهوه ای هم دارد که اندازه های مختلفی هستن
- چنگ زدن صورت
سلام آقای دکتر.کودکم 3ماهه هست ازیک ماهگی به بعد وقتی بیداره دائمادستاش روتوچشماش فرومیبره ودماغشو میکنه .همش صورتش زخمیه الانم یه هفته ای میشه که یه بره صورتش اندازه سرانگشتی جوشهای قرمزی درآورده فک کنم یه کم گرمی هم داره بدنش. چکارش کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون
- سیتریزین
سلام اقای دکتر برای بچه ی ۳ سال و سه ماه و وزن ۱۴ کیلو شربت سیتریزین چند سی سی باید بدم ؟؟ ممنونم
- قورت دادن هسته گوجه سبز
سلام دخترم 11 ماهشه دیروز هسته گوجه سبز رو قورت داده دوبار مدفوع کرده ولی من تو پوشکش هسته ندیدم نگرانم چی میشه؟
- سوزش ادرار
سلام اقای دکتر.پسرم سه سالو نیم داره از دیروز سوزش ادرار داره.در حدی که نمیتونه ادرار کنه و گریه میکنه.ازمایش داده یکشنبه جوابش میاد تا دکتر دارو بده خوب بشه.ایا راهی هست که سوزشش بره زودتر چون خیلی گریه میکنه و نگه میداره

