Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عوارض دارو
سلام پسر من ۸ساله هست میتونه کلد استاپ مصرف کنه
- عدم راه رفتن کودک ۱۷ ماهه
باسلام پسری دارم ۱۴ ماهشه هنوز راه نمیره ولی ب درو دیوار میگیره و راه میره فقط تنهایی نه حس میکنم میترسه شنیدم شربت کلسیم خوبه آیا تاثیر داره؟؟؟روزی چند سی سی؟؟
- یبوست
پسرم ۲ماه داره دو روزه مدفوعش کم شده روزی ۲یا ۳ بار هستش ،گاهی وقت ها زور میزنم ولی مدفوع نمیتونه بکنه چکار کنم.دایمیتکون وارد بهش میدم
- عفونت چشم کودک
باسلام پسر۷ساله م چشمش عفونت داره قطره باکتی ماید۱۰ چقدربایدبراش استفاده کنم
- جوش دربدن
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم ۲ساله دارم که کل بدنش جوش دانه ریزقرمز زده اول ریزه بعدکمی درشت میشه مشکلی نداره ممنون
- تهوع
سلام اقای دکتر دخترم ۲ وسالو ۵ ماهشه تو ماشین بالامیاره وقتی صبحا جایی میریم تو مسیر شربتی هست ک قبل مسافرت داد تا بالا نیاره اصلا و ضرری ام تداشته باشه
- امیکرون
سلام پسرم ۲٫۵ساله ای دارم که کرونا گرفته دکتر بهش سفیکسیم داده میتونم بهش بدم یانه چون شنیدم بیماران کرونایی نباید آنتی بیوتیک مصرف کنند
- مریضی مکرر
سلام خسته نباشید. بچهسه ساله دارم با وزن حدود ۱۳ کیلوگرم. مهد کودک هم نمیره. امسال از ۱۰ آبان تا الان سه بار مریض شده و هر بار هم چند روز تب کرده. بعد ابریزش بینی و سرفه هم داشته. این قدر مریض شدن طبیعیه؟
- لنف
با سلام دکتر عیدتون مبارک دکتر پسرم یک سال و چهار ماهشه از تقریبا چهار یا پنج ماهگی اون موقع سرما خورد پشت سر چند تا لنف کوچیک داشت سونوگرافی گرفتیم گفت چیزی نیست الان گردن چند لنف زیر دستم هر دو سمت احساس میکنم استرس دارم
- آزیترومایسین
سلام بچم ۴.۵ سالشه دکتر برای اسهال و استفراغ ش سوسپانسیون آزیترومایسین داده و گفت به مدت ۵ روز بهش بده هر ۱۲ ساعت ۷ سی سی به نظرتون دستور رو درست نوشته؟ آخه همیشه روز اول دو برابر و روز های بعد کمتر مصرف میشه آزیترومایسین و یه سوال دیگه اینکه اگر امروز شروع کنم دارو رو بهش بدم تا ۵ روز دیگه ، باید امروز رو هم حساب کنم .مثلا امروز و چهار روز دیگه ؟ یا امروز با پنج روز دیگه ؟؟
- شربت اشتها آور
دخترم ۸ماهشه .وزن زمان تولدش ۳۳۰۰وحالا ۷۷۰۰ وزنشه .خیلی کم اشتهاست.میتونم بهش زینک سولفات بدم ؟چه مقدار زینک سولفات روزانه بهش بدم؟
- غذانخوردن کودک
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۳سالو۶ماهشه خیلی ضعیفه واشتهاش نسبت به قبل خیلی کم شده چه شربتی بهش بدم تاغذاش خوب شه؟ممنون بابت راهنماییتون
- سفکسیم
سلام ببخشید دخترم چند دوره اسهال شدید همراه تب داشته و دکتر بردم گاهی گفتن گوشش عفونت داره گاهی گفتن ویروسه. سری آخر اسهال خونی خفیفی داشت که آزمایش نشون داد عفونت داره و دکتر گفت عفونت روده است و براش سفکسیم تجویز کرد البته چون دخترم شربت نمیتوته بخوره سفکسیم ۲۰۰ روزی یکم از نصف بیشتر تجویز کرد.۷ روز قرص رو خورد و الان سه روزه دیگه قرص نمیدم و امروز اسهال و مشکل عرق سوزی داشت البته بدون تب.آیا با ۷ روز مصرف یعنی عفونت رفع نشدع که بازم اسهال شده؟؟نیاز به آزمایش انگلی هست ؟ ممنونم
- سلام آقاي دكتر
سلام آقاي دكتر پسرم شش سال دارد يك ماهه بعدازسرملخوردگي آب بيني اش بند نمي آيد رنگش هم سبز است شربت آزيترومايسين بهش بدم وزنش پانزده كيلو است ؟
- سلام چشم بچه دو ماهشه چشمش قی میکنه چقدر استفادهکنم
- زردی کف پا و دست دختر8ساله
سلام دکتر جان خسته نباشید من دخترم 8سالشه کف دست وپاهاش زرد متمایل به نارنجی شده چرا اینجوریه یعنی امکانش هست از آمپول سرخک باشه چون چندماه پیش تزریق کرد
- سرماخوردگی کودک ۷ ماهه
سلام بچه من زود به زودمریض میشه ،میشه کمکم کنید چه شربتی بدهم
- باسلام وادب ازمروزی بدون علام صدای کودک ۸ماهه ام گرفته علتش چیست؟
- ESRباید چند باشه برای دوسال
سلام پسرم دوساله هستش گلبول سفیدش21هزار Esrبایددچند باشه ک نشانه بدی هست واسه مریضی سرطان
- میزان مصرف سوسپانسیون سفیکسیم برای کودک
میزان مصرف شربت سیفیکسیم ۱۰۰در کودک ۶ساله با وزن ۲۱ کیلو

