Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
دکتر ببخشید که باز میپرسم من اشتباه گفتم ۸ ماه بچه تموم شده ینی الان ۸ ماهو ۲ روزشه همین بیومیل ۲ مناسبه براش؟
- عوض کردن شیرخشک
سلام خسته نباشید اقای دکتر.الان چهار روزه به پسرم که پنج ماه و پنج روزشه رانیتیدین میدم.ولی تعییر چندادنی نگرده.همچنان بیقراره.و موقع غذا خوردن اذیت میشه.شیرخشک گیگوز میخوره.شیرخشکشو عوص کنم بهتر میشه؟چه شیرخشکی بدم؟سابقه یبوست شدن هم داره. مرسی بابت پاسخوگییتون
- رانیتیدین
سلام .ببخشید نوزادم با خوردن شربت رانیتیدین که دکتر برای رفلاکس پنهانی اش تجویز کرده اسهال می گیرد چه دارویی را می توانم جایگزین ان کنم ؟؟
- شکم درد یا رفلاکس؟
سلام خسته نباشید.پسرم ۵ ماه و ۱۸ روزس.چند وقته با گریه از خواب بیدار میشه.یکمم سرماخوردگی داشت که رفع شده ولی هنوز سرفه داره که اونم گاهی اوقات سرفه میکنه.شکم درد داره وقتی تو خواب گریه میکنه ماسلز میدم شکمشو اروم میشه.اب دهنشو مثل کف میده بیرون.میخواستم بدونم شکم درد و سرفه خیلی کمش و اب دهنش که میده بیرون نشانه رفلاکسه؟چون هیچ علایم دیگه ای نداره. یا از سرماخوردگیه که کامل خوب نشده؟میتونم استامیتوفن بدم؟ برای شکم دردش چیکار میتونم انجام بدم؟
- خواب نوزاد سه ماهه
نوزاد سه ماهه دارم که نارس بوده ودر هفته 32 به دنیا امده بیشتر از 19 ساعت میخوابد ووقتی که بیدار است فقط گریه میکند .با بغل کردن وهرکار دیگری گریه اش اروم نمیشه چکارباید بکنم
- دور سر نوزاد
سلام پسرم ۶ماه وبیست روزش هست دورسرش ۴۷هست ایا مشکلی دارد؟
- شیر خشک
سلام خسته نباشید نوزادم پسرم دوماهو ۱۱ روزشه بعضی اوقات که شیر خشک میخوره بالا میاره زیادم میلی به خودن نداره نان ۱ میدم میتونم شیر خشکشو عوض کنم فاویسمم داره
- دهن
سلام اقای دکتر دخترم پنج ماهشه زبونش با لباش از داخل قرمز شده از چی میتونه باشه جای نگرانی داره چی بدم خوب بشه
- آبسه جای واکسن
پسرم واکسن ۲ماهگی وچهارماهگی که زدن جاش آبسه کرده میگن اگه آبسه کند واکسن عمل نکرده حالاباید چکارکنم ممنون
- برفک
سلام دکتر سفیدک روی لوپش از داخله برفک نیست
- فتق ناف
سلام آقای دکتر خسته نباشید حدود دوهفته میشه که ناف نوزاد زده بیرون واحساس میکنم خیلی اذیت میشه میشه لطفا دراین زمینه راهنمایی کنید
- ادرار سخت نوزاد
سلام ببخشید دختر ما ۴۰روزشه و ما تازه متوجه شدیم که فقط هنگام ادرار زور میزنه طوریکه شکمش باد میکنه و گریه میکنه بعد ادرار میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید چیکار باید بکنم
- مدفوع نوزاد
سلام اقای دکتر . نوزاد دوماهه ی من دو روزه که مدفوعش خمیری هست. علتش چی هست؟
- مالیدن پاهای نوزاد
سلام دختر چهارماهم دوهفتس که کف و کنارپاهاشو محکم بهم میماله و همیشه انگشتای پاشو محکم جمع میکنه علتش چیه؟
- زينک
سلام آقاي دکتر گرامي قطره زينک سولفات چند دقيقه بعد از غذا يا شيردهي بايد به کودک يک ساله داده شود؟؟
- سلام اقای دکتر نوزاد ۳ ماهه ای دارم که آترزی مری داشته و عمل کردیم و ااز همون اول نفس هاش با خس خس همراه بود دکتر گفت به مرور بهتر میشه و باید بگم که توی بیمارستان گفتن کل بدنش دچار عفونت شدیده و الان خس خس هایی که موقع شیر خوردن داشت رو نداره اما دوروزی هست که سرفه های شدید میکنه چند باری هم در بیمارستان بستری شده طی همین ماه میشه راهنمایی کنید الان من چیکار کنم دکتر بردم ازتروماسین و اسپری داده و یک شربت برای سرفه که خلط اور نیز هست میشه راهنمایی کنید
- لرزیدن لب بچه
سلام و خسته نباشید. آقتی دکتر نوزاد یه ماهه دارم بعضی وقتها در طول روز لبش رو میلرزونه هوا هم سرد نیست میخوام بدونم طبیعیه یا خیر؟
- عرق زدن
سلام آقای دکتر من نوزاد ۴ماهه ای دارم که خیلی گرماییه و شدید عرق میزنه اگه واسش لباس زیاد بپوشم از شما پرسیدم چه لباس هایی در فصل بهار برای نوزاد باید پوشید شما گفتید رکابی و آستین بلند اما با رکابی و آستین بلند همش مدام گرمش میشه و عرق میزنه بخاطر همین با رکابی و تیشرت آستین کوتاه در منزل نگهش میدارم مشکلی نیست؟؟
- جوش آبکی
پماد کالاندولا بزنم اون جوش آبکی که قبلا رودستش پیدا شد پماد هیدروکورتیزون۱درصد زدم حوب شد تو این سه روز چیکار کنم بهتر شه که اگه بهتر نشد ببرمش دکتر کف پاش رو باصابون بشورم
- بوی بد دهان
سلام وقت بخیر من نوزاد از ۲ماه شروع ب استفراغ کرد دکتر بردم میگفت نرمال داروهای گاز معده داد تا بهبود نیافت در۵ماهگی به گاستولوژی بردم کل بدن چک کرد گفت گاز معده شدید دارد دارو پروبیوتیک داد فایده نداشت دباره بعد ازیک ماه یک پروبیوتیک دیگر الان نوزاد من ۷ماه ۲۰روز است دیگر دکتر نبردم چون گفتن یک سالگی خوب میشود هفته پیش برای بوی دهان وگوش خس خس سینه بردم تمام بدنش جوش قرمز مثل جای پشه میزنددکترگفت طبیعی نوزاد من ۱۰دقیقه خواب است بیدار می شود بلند میکنم آروغ میزند هربار شیر خشک میخورد بیش از ۱۰۰ آروغ میزند از فقط در بغل من است آروغ میگیرم الان ۲۰روز نفس نوزاد من خس خس میکنه حتی قطر ه آب اقیانوس استفاده کردم دباره از گلو وبینی میکند و بوی دهان شدید دارد

