Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام قطره باکتی ماید ۲۰ چقدر باید به چشم بچه بریزیم
- سرفه
سلام واکسن ۱۸ ماهگی پسرم رو ۴ روز پیش زدم از دیشب تا الان سرفه های شدید داره آیا به واکسنش مربوط میشه
- تعداد دفعات مدفوع
باسلام اقای دکتر پسرم نه ماهشه تعداد دفعات مدفوش روزانه پنج بار یا شایدم بیشتر هست ایا پسرم مشکلی داره ؟ باتشکر.
- ادرارکودک
سلام پسرم ۷ساله هست شب ادراری داره چه کارکنم راهنماییم کنیدلطفا
- سلام من دختری ۱۸ماهه دارم سی روز قبل اسهال شد بردم دکتر دارو دادن شربت مترونیدازول ک ۱۴روز مصرف شد شش روز بعداز قطع دارو دوباره اسهال شد یک بارم استفراغ کرد دکتر بهش پدی لاکت داد با شربت زینک الان دارو میخوره ولی یک هفته گذشته روزی دو یا سه بار دفع داره اما مدفوعش ی بار شل یک بارم آبکی ودرهردومورد خلط دیده میشه دلیلش چیه پنج روزمره هست ک سرما خورده
- بی اشتهایی
سلام دخترم 8 ماه ونیم داره اصلا میلی به غذا ندارم فقط میل به شیر داره میشه لطفا یه شربت اشتها معرفی کنید چون اصلا داره وزن نمیگیره خیلی هم بازیگوشه ممنون میشم
- زردی کف دست
با سلام خسته نباشید .دختر پنج ساله نیمی دارم که الان حدود ی هفته است کف دستش زرد شده هیچ چیز قابل ملاحظه ای که بگم بیشتر خورده نخورده و هیچ جای دیگه از بدنش هم زرد نیست البته صورتش کمی زرد شده ولی به شدن دستش نیست آیا ممکنه آز آهن باشه؟برا رفعش باید چه کار کنم ؟دخترم کاملا سرحاله و اشتها و خواب کافی داره.
- مصرف دارو
سلام وقتتون بخیر پسرم بخاطر آنفولانزا گوشش التهاب داره دکتر شربت آموکسی کلاو ۶۴۳ تجویز کردن ۴ساله ۳۰ کیلو گفتن تا ده روز ۱۲ ساعتی ۶ سی سی این ۶ سی سی کافیه؟
- دل درد کودکان
سلام، یه پسر 6 ساله دارم 2روز دل درد داره شبها بدتر میشه دکتر بردم میگن ویروس به مرور خوب میشه خیلی بی تابی میکنه
- سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر من ۸ سالشه مدتی میگه دور نافم درد میکنه وشبهانصف شب بیدار میشه گاهی هم سوزش ادرار داره
- سلام وقت بخیر،بچه هفت ماهه دارم الان یک ماهه که سینمو پس میزنه فقط تو خواب میخوره،
الان یک ماهه که رفلاکسش بیشتر شده خلط پشت حلق زیادی داره ،واسه رفلاکسش دارو میخوره ولی بهتر نشده که هیچ بدترم شده،بخاطر رفلاکسه که سینمو نمیگیره؟فقط وقتی خوابه میگیره سینمو
- دندان
سلام آقای دکتر پسرم یک و نیم سالش فک بالا چهار دندون داره پایین سه تا نمیدونم چرا یکی در نمیاد چهار تا بشه سومی دوماه میشه در اومده ممنون میشم راهنمایی کنید
- اسهال نوزاد 3 ماهه
با سلام... دخترم سه ماهه هست و دو روزه دچار اسهال شده قبلا ۴ یا ۵ روز یه بار دفع داشت ولی از دیروز روزی ۴ یا ۵ بار لطفا راهنمایی کنید
- تب
سلام آقای دکتر .دخترم ۳سالشه باوزن۱۳ کیلو .ازدیروز بعدازظهر تب کرده که بین ۳۸ تا ۳۸ِ/۵ هست بهش استامینوفن میدم بعداز حدود ۲ساعتدوباره تب میکنه ضمنا بقیه اعضای خانواده حدود یکهفته هست که دچار کرونا شده ایم که الان خداروشکر بهتریم خواهش میکنم بفرمایید چه کاری برایش انجام دهم ممنون
- درباره غدد لنفاوی در شکم کودک
دختر من هفت ساله هست و مدام از درد شکم گریه میکنه دکتر بردمش سونو گرفت گفت غدد لنفاوی دور روده داره که کمی ملتهب شدن. دارو شربت مترونیدازول بهش داد که اصلن اثر نکرده تا حالا .واقعن نمیدونم چکار کنم بالغ بر 20 بار بردمش دکتر اما هیچی به هیچی .خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید.ممنون
- کمبود وزن
- سلام بچه دو ماه دیروز ازمایش دادممیگ انزیم کبدش زیاده لطفا کمککنید چیکار کنم
لطفا بگید چیکار کنم آیا این آنزیم خطرناک هس یانه
- عوارض قطره پدی لاکت
دختر من ۳۷روزه است..پیش دکترکه بردم.براش قطره پدی لاکت تجویز کرد..بعدمصرف آن خم شکمش سفت شده وهم جوش ریز توی صورت وپایین گردنش زده..وبااین که شبرمخصوص میخوره اماگاهی صدای نفس گرفتن ازخودش درمیاره...میتونه ازعوارض قطره باشه؟
- دارو
سلام بنده پسر سه ساله دارم که سرفه خشک داره سفیکسیم۱۰۰ وایورامی شربت بهش دادم اما درست نشده میخواستم راهنمایی کنید چه آمپولی تزریق کنم تا سرفه خوب بشه
- شیرخشک
سلامدکتر پسرم یازده ماهشه و شیرخشک آپتامیل ۲ استفاده میکنه،میخوام بدونم یک سالگی باید شماره ۳ بهش بدم یا خیر ممنون میشم راهنمایی کنید

