Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن کودک
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه دقیقا . شربت زینک سولفات هم بهش میدم بعضی مواقع . ولی درکل قدش 76 سانت و کزنش 9کیلو و 800 گرمه . نهار و شام سخت میخوره میخوام بدونم چیکار باید بکنم و چی بدم یااینکه وزنش مناسبه ؟؟ زینک رو چه ساعتی بدم بهتره ؟
- سلام نوجوان 14 ساله مبتلابه فاویسم میتونه قرص اندامین بخوره
- اااسهال
سلام دكتردخترم اسهاله شديده ك سوخته هربلافاصله بعد شير خوردنش اسهال ميشه چيزيم ندادم بهش فقط داروهاي سرفش از ديروز ك دارو دادم اسهالشم شروع شده داروهاش دكسترومترفان چرك خشك كن و زاتيدن قبلش به مدت ٣هفته اسهال بود ٥روز ميشد ك بهتر شده بود ديشب نان ال اف قطع كردم شيرsmaدادم امروز صب اسهالش شديدترشد
- فاویسم و خوردن آموکسی سلین مجاز است
شیر میدم به پسرم پسرم فاویسم داره میتونم آموکسی سلین بخور م
- میوه
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم به بچه ای که شش ماهش تموم شده میتونیم زردآلو و موز له شده بدیم؟؟
- استفاده از قرص کلد استاپ
دخترم از سر سرماخورده آبریزش بینی و عطسه داره نصف این قرص رو گفتن با آب حل کنم بهش بدم دخترم۲ساله است خطر نداره
- جراحی کیست بیضه
با سلام و احترام. پسر دو ساله ام دارای مقدار کمی ورم بالای بیضه چپ می باشد. در عکس سونو در سمت چپ باریکه ای از مایع که به سمت اینگوینال می رود مشاهده شد. در صورت تایید انجام عمل, ایا انجامش با بی هوشی عمومی خطر دارد؟ می شود این عمل را به تاخیر انداخت؟
- اسهال کودک
سلام و خسته نباشید آقای دکتر بچه 4 ماه و ده روزه دارم چندوروز پیش واکسن 4 ماهگی زد قبلش هم دکتر برده بودم چکاپ کردن و گفتن بچه مشکلی نداره و سالمه ولی الان دوسه روزه آب دهانش بسیار غلیظه و دستش رو دهنش میبره و کمی گریه میکنه و روزی سه الی چهار بار شکمش کار میکنه برای دندان درآوردنه یا مشکل دیگه ایه؟
- تب شدید
سلام دختر دو و نیم ساله ام تب شدید داره به طوری که شیاف و پروفن استفاده میکنم سر دو ساعت تبش بالا میره تا ۳۹ و نیم چه تجویز میکنید
- شربت سرفه..
سلام وقت بخیر بچه ۵.۵ ساله دارم سرفه های خلطی داره شربت اکسپکتورانت بهتره یا برم هکزین برای درمانش؟
- مصرف قرص سفکسیم برای اطفال
سلام پسرم از سه هفته پیش سرفه با خلط و ابریزش بینی داره روزهای اول چند بار تب کرد بردم دکتر شربت کوریزان سرما خوردگی و سرفه و سیتریزین و سوسپانسیون ازیترو مایسین دکتر تجویز کرد داروها تمام شد اما هنوز سرفه و آبریزش بینی داره چکار کنم آنتی بیوتیک داروخونه پیدا نمیشه قرص سفکسیم ۵۰۰ خونه دارم نصف کنم بهش بدم؟
- اندازه دور سر کودک یکساله
سلام کودک ۱۴ماهه با دور سر ۳۴دنیا آمده الان دور سر ۴۵ این اندازه نرماله ؟وزنش ۹.۵۰۰ قد ۷۷
- سفتی سینه کودک یکساله
سلام وقت بخیر من دخترم یکساله و نیم اش هست ولی هنز سینه هاش سفت هستش جدیدا سر یکی از سینه هاش یک جوش زده که انگار داخلش چرک هستش این خطرناکه یا طبیعیه؟
- اسهال پی درپی
سلام دخترم ۵ سالشه ماه پیش اسهال شد ودکتر بنا به آزمایش خون سفیکسم داد وخوب شد این ماه دختر دوباره اسهال شد ومن چون به دکتر دسترسی نداشتم دوباره بهش سفیکسم دادم وخوب شد آیا کاردستی کردم وچرا دوباره اسهال بعد از یک ماه برمیگرده مربوط به غذا است؟
- قرص آموکسی کلاو۶۲۴
سلام ببخشید میشه قرص آموکسی کلاو رو خورد کرد و در آب حل کرد و خورد
- خمیازه مکرر و بسیار زیاد کودک زیر ۵سال
وقت بخیر ،پسرمن ۴سالشه و مکرر و تقریبا هر ۱۰ اای ۲۰ثانیه خمیازه میکشه حتی وقتی که از یه خواب طولانی بیدار میشه هم همینطور و پیوسته خمیازه میکشه،لطفا راهنمایی کنید.
- شربت کوآموکسی کلاو،
سلام آقای دکتر،من پسرم 8سالشه باوزن24کیلودکترگفته طبق دستورچقدبایدمصرف کنه شربت کلاویسیلین 643 هر12ساعت؟
- آزیترومایسین ۲۰۰\”
سلام وقت بخیر آقای دکتر دخترم بیمار شماست آبریزش بینی و گلودرد داره خیلی اذیته ۶ ساله با وزن ۱۷ کیلو باتوجه به تعطیلی لطفا دوز آزیترومایسین ۲۰۰ را میفرمایید ممنون میشم
- مقدار مصرف سفکسیم 200 در کودک 6ساله
سلام پسرم را باتب و سرفه دکتر بردم براش قرص سفیکسیم 200 هر12 ساعت یکی تجویز کردن برای سن 7 سال این دز زیاد نیست؟
- سرفه کودک
سلام پسر من اسال 6ماهش است پارسال سرما خور قفسه سینش خس خس میکرد دکتر بردمش چرک خشکن بهش داد استفاد کردبهتر شد ولی همچنان هنگام خواب سینش خس خس داره ودر هفته چند بار سرفه های خشک میکنه واحساس میکنی روسینش خس خس داره چیکار کنم که خوب بشه میترسم در بزرگسالی براش مشکل ساز بشه ممنون میشم راهنمایی کنید

