Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس فیزیولوژیک
رفلاکس فیزیولوژیک نوزادان تا چه ماهی ادامه دارد؟ چه زمانی کامل بهبود پیدا میکند؟
- خواب
باسلام دخترم تازه ۵ ماهش تموم شده بعضی روزا در طول شبانه روز فقط ۶_۷ ساعت بیداره بقیشو میخوابه به نظرتون خوابش زیاد نیست؟درضمن نوزادم ۳۵ هفته بدنیا اومده
- سرماخوردگی کودک
سلام دکترجان خسته نباشید ببخشید پسرم دوسال و چهارماهش هست الان دوروز هست که سرفه های صدادار میکنه ولی ته گلوش قرمز نیست قفسه سینشم صدا نمیده ابریزش بینی نداره ولی گریه میکنه حالت مخاط لزج مایل به زرد داره زیاد تب نمیکنه عطسه هم زیاد نمیکنه درطول روز خوبه شب موقع خواب انگار گلوش میگیره ولی تنفس مشکل نداره بنظرتون احتیاج به انتی بیوتیک داره؟چه داروهایی بهش بدم ممنون از صبوری و راهنمایی هاتون
- استوکر
سلام دکتر دخترم ۱۴ماهشه میزان دوز شربت استوکر چقد باید باشه و چه زمای بهتره بدم و باشیر چقد فاصله باشه؟ قطره آدزیر بهش میدم ایا باشروع استوکر باید قطع شه یا ادامه بدم؟
- غذاي كمكي
باسلام.دخترم ٨٥٠٠وزن داره.وزن تولد٤٢٠٠ غذايًكي تا حالا ندادم.رفلاكس و الرژي داره.شيرخشك إي آر مصرف ميكنه.ميتونم فرني برنج درست كنم با شيرخشك؟با شيرخشك إي آر موردي نداره؟ميخام رقيق درست كنم روزي يك قاشق چاي خوري
- رابطه جوش صورت با حساسیت شیر خشک
سلام وعرض ادب. آقای دکتر من از روز اول شیرخشک آپتامیل به نوزادم میدادم که بالا آورد و شیر خشک بیومیل آی آر دادم که بازم بالا میاورد حالا دارم ببلاک ای ار میدم ولی صورتش خیلی جوش زده نمیدونم چکار کنم؟
- شیردهی
سلام آقای دکتر تا چه ماهی در دوران شیردهی نباید گوشت گاو مصرف بشه ؟ اگه بستنی خورده باشم ولی بچه واکنش بدی نشون نداده باشه بازم باید از خوردن لبنیات جلوگیری کرد؟
- مدفوع زیاد
سلام دختر من 8 ماه هست 6 کیلو وزن دارع روزی ۵ الی ۶ بار مدفوع میکنه اونم خیلی زیاد به نظرتون اشکال دارع
- سر گیجه کودک ودرد دور ناف شکم
سلام بچه من ۶سالشه و۲ ماهه سر گیجه ودرد دور ناف داره که چند بار دکتر رفتم یبار سونو گرافی از شکم و کلیه شد که تو کلیه سنگ داره بعد از چند روز باز این شکم درد دور ناف و سرگیجه داره که سونو گرافی کل شکم و ازمایش شد و مدفوع که خدارو شکر سالم بود ولی من الان نگرانشم چیکار باید بکنم
- سرما خوردگی
نوزاد ۲۰روزه دارم که خیلی کم درحد ۲یا۳تا سرفه درروز داره خطرناکه آیا؟؟ دکتر رفتمگفته باید بستری بشه
- دخترم دو سال و دوماهشه اشتهاش خوبه ولی وزن گیریش خوب نیست وزنش ده کیلو نیم چه شربتی بهش بدم که وزن گیریش خوب بشه
- شربت ایبوپروفن
سلام آقای دکتر خوب هستین بچم 3 سالشه سرما خورده بردم دکتر گفت که کمی سینش خس خس داره و کمی التهاب گلوداره برا سینش شربت سالبتامول داد و برا ابریزش بینیش شربت سیتریزین با قطره فلوتیکازون نوشت شربت ایبوپروفن هم نوشت در صورتی که اصلا بچم تب نداشت خواستم از شما دکتر عزیز محترم سوال کنم آیا قطره بینی که داده مشکلی نداره و ایبوپروفن برا التهاب گلو داده یا اینکه برا اینکه تب کرد بهش بدم با تشکر از شما
- سلام آقای دکترپسرم سرماخورده چندروز دیگه 7سالش تموم میشه آیاباسرماخوردگی واکسن بزنم مشکلی نداره؟
- استفاده از شربت زینک
سلام میخواستم بدونم شربت زینک دکتر کیدز رو همراه شربت زینک سولفات تو یه روز به دختر یک سالم بدم ضرر دارد
- رشد مناسب
سلام پسرم 11ماهه اس و8.7کیلوگرم وزنشه باقد 79،سانتیمتر.آیا رشدش خوبه خیلی نگرانم
- واکسن مننژیت
با سلام می خواستم بدونم واکسن مننژیت رو به بچه تزریق کنیم. مفید هست . با تشکر. اگر فکر میکنید مفید هست تزریق کنیم.
- ایاخوردن اهن بیشترسرین سولفات عوارضی دارد
سلام ببخشیدمن به دخترم مولتی ویتامین دادم تابرم آب بیارم قطره آهن روبرداشته ریخته بودزمین نمیدونم خورده بوددهنش بوی اهن میدادویه جوری احساس خفگی داشت برش گردوندم خوب شد میشه کمکم کنی چی کارکنم
- خربزه برای کودک یکساله
از چه سنی میشه به کودک خربزه داد؟
- نبودن دارو
سلام پسرم دوسال و ده ماهشه از زمانی ک به دنیا اومد برای معاینات روتین خدمت شما میارم شما براش قطره آدیزیر تجویز میکنین روزی یک سی سی الان دوهفته ست اصلا هیچ داروخونه ای نداره میشه قطره ی دیگری تجویزکنین ک کیفیتش مثل ادیزیر خوب باشه؟؟ ممنونم روزی چند سی سی باید بدهم ؟؟ لطف میکنید
- آبریزش
سلام آفای دکتر وقت بخیر.دخترم ۲۲ ماهش.دیروز نیم درجه تب کرد استامینوفن بهش دادم دیگه تب نکرد ولی امروز آبریرش بینی داره بی رنگ چی بخش بدم؟

