Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوزش ادرار
سلام من دخترم 8سالشه عفونت داره ازمایش دادم دادم گفتن عفونت ادراری داره سوزش هم داره خیلی وسط پاهاش میسوزه تکرر داره خیلی اذیتش میکنه باید چه کار کنم ؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر دخترم 10ماهشه و سرفه میکنه و شباهم تو خواب خس خس میکنه شربت اموکسی بهش بدم ؟؟
- تشخیص
با عرض سلام میخواستم بدونم پزشک با معاینه چشمی گلوی میتونه تشخیص بده عفونت ویروسی هست یا باکتریایی برای تجویز دارو
- خلط زیاد و تنگی نفس در خواب
با سلام خدمت آقای دکتر کرم بین عزیز دختر چهار ساله م دو روز پیش یهویی سرفه های خلطی ش شروع شدن ۱۴ کیلو هست دکتر بردم که آموکسی سیلین ۱۲۵ هر هشت ساعت ۴ میل دیفن هیدرامین هر هشت ساعت ۳ میل و استامینوفن هر شش ساعت ۵ میل تجویز کردن البته تب نداره و فقط سرفه های خلطی داره امشب قبل از خواب بهش آب نمک غلیظ دادم قرقره کرد و بعد یکی دو ساعت از خواب پا شد و خلط زیادی داشت که دفع نمیشد انگار خلط خیللی چسبناکی تو گلوش بود و میترسیدم خدایی نکرده خفه بشه حالا اقای دکتر به نظر شما این سرماخوردگیه که یهویی هم شروع شد یا آلرژیه ؟ چون از اول تولد ادرارش کدر بود و کریستال داشته و همچنین این حالت خفگی در خواب رو از بدو تولد داشت که شدید یا کم میشد چند شب در میان آیا این دارو ها رو بهش بدم یا دکتر دیگه ای ببرمش؟
- سلام دخترم یازده ماهشهر عفونت واژن داره بهش دمنوش آویشن بدم ضرر ندارد
دادن دمنوش آویشن به نوزاد یازده ماهه
- سلام دکتر.پسرمن ماه پیش واکسن 18ماهگی زده ولی تازه بدنش جوش قرمز زده وخارش داره ممکن ازواکسن باشه
- غده لنفاوی
سلام اقای دکتر.پسرم واکسن یک سالگی رو که زد یه هفته بعدش غده لنفاوی گردنش ورم کرد .الان 9 ماه میگذره که تغییری نکرده و نرفته .غده تقریبا اندازه یه لوبیا هس و زیر دست متحرکه.یه طرف هست .چکار باید بکنم .نگرانم.ممنون
- متروندازول
سلام آقای دکتر فرمودین برا پسر پنج سالم که انگل داره میتونم قرص متروندازول مصرف کنم دوز دارو وساعات ومدت زمان که استفاده کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- پوسته سر
سلام آقای دکتر بچه 6 ماهه دارم شامپو فیروز برای سرش استفاده میکنم الان چندروزه روی سرش همون قسمت نرمی سر پوسته میده چیکار باید بکنم؟
- دانه های ریز روی صورت
سلام خسته نباشید...پسرم الان حدود چهارروز که دانه های ریز روی صورت فقط ناحیه لب تا بینی میزنه و داخل دهان روی زبونش هم زخم شده دکتر بردم گفتن که نیستات بهش بدم ولی هنوز بهتر نشده بدتر شده وروی کام قسمت بالا زبانش زخم شده میشه بگین که چیکار باید انجام بدم ایا اون بدترش کرده اخه سرفه هم میکنه ممنونم لطفا راهنمایم کنید باسپاس
- پدیاشور
دخترم یک سال و دو ماه داره وزنش بر اساس نمودار رشدش کمه زمان تولد ۳۵۰۰بود یکسالگیش۸۷۰۰ازمایش خون و ادرار گرفتم خوب بودن مشکلی نداشته خیلی بد غذاست میخواستم بدونم میتونم بهش مکمل پدیاشور بدم؟؟با تشکر
- دل درد کودک ۸ ساله
سلام وقت بخیر ببخشید دختر من ۸ سالشه و چند روزی است دل پیچه همراه با استرس و اضطراب داره میتونم قرص کلیدینیوم سی بهش بدم ؟؟؟
- سلام اقای دکتر پسر هیحده ماهم بعد سه روز تب ،بدنش دانه های قرمز زده دارویی هست که مصرف کنم بهتر بشه ،میشه واکسن هیجدا ماهگی براش تزریق کنم ممنون
سلام اقای دکتر ،پسر م هیجده ماه داره بعد ازسه روز تب بدنش دانه های قرمز زده ، علتش چیه ،میشه براش واکسن هیجده ماهگی تزریق کنم ،
- کهیر
سلام آقای دکتر،دخترم 14ماهه هست با وزن 9ونیم کیلو،ازامروز غروب روی پاها وبعضی جاهای دیگرکهیر زد متاسفانه شما مطب تشریف نداشتید بردمش کلینیک میلاد که براش شربت هیدروکسی زین هر8ساعت 2/5سی سی ومحلول کالامین و قرص پردنیزولون 5هر12ساعت نصف قرص تجویز گردید،وقتی به منزل برگشتیم قبل از مصرف دارو بیشتر کهیرها ازبین رفته بودن و من فقط شربت هیدروکسی زین را به بچه دادم ولی قرص پردنیزولون چون کورتون بود ترسیدم ندادم الان سوالم از محضرشما این هست شربت راتاچندروز بخورد ونظر شما درمورد مصرف قرص پردنیزولون چیست ممنون بابت راهنمایی تون
- عفونت چشم
سلام دکترعزیز پسرم ۴سالشه چشم راستش عفونت سبز میزنه گوشه ی چشمش و قرمز شده چی استفاده کنم و فاویسم داره.و اینکه خدای هستی بهتون خیروبرکت بده
- پشت گوش
سلام آقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم دو سال و دو ماه دارد و پزشکش شما میباشید. آقای دکتر اکثر مواقع پشت گوش پسرم پوسته پوسته هست و خشک. که به راحتی هم این پوست ها کنده نمیشن. لطفا راهنمایی بفرمایید یک دنیا سپاس از شما
- چند قاشق برای کودک۱۷کیلوگرم مصرف شود
چند قاشق غذاخوری برای کودک۱۷کیلوگرم مصرف شود
- لوزه کودکان
سلام پسرم نه سالشه .لوزه داره شبها که میخوابه دندون قروچه وخوروپوف شدید داره انگار که داره خفه میشه .به نظرتون باید لوزه اش عمل بشه راهنمایی بفرمایید ممنون
- قرص سفیکسم
سلام پسرم ۵ سالش سرماخوردگی شدید آبریزش بینی عفونت گلو عطسه سرفه خودم بهش قرص سفیکسم ۲۰۰ سرماخوردگی قرص آنتی هیستامین روزی یک عدد میدم از نظر دارو قرص دادن اشکال نداره ممنون از پاسختون
- لوزه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یک سال و یک ماهشه همیشه سرما میخوره الان آبریزش بینی داره از قطره بینی استفاده میکنم ولی شبا همش دچار گرفتگی بینی میشه خرخر میکنه زبونوش میچسبونه ب سقف دهانش ونفسش میگیره آیا ممکن دچار ورم لوزه شده لطفاً ی راهنمایی بفرماید با تشکر از شما

