Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر من از مراجعین شما هستم امروز متوجه کبودی روی باسن پسر سه ماهم شدم که تا الان نبود یعنی بدو تولد این کبودی وجود نداشت علتش چی ؟؟
- عوارض دارو
سلام وخسته نباشید ایا میشه برای کودک که جراحی هپرشیرونگ انجام داده وبیماری فاویسم دارد از قرص مبندازول استفاده کرد بچه دچار خارش معقد شده
- دوز مصرف سفیکسیم ۱۰۰ برای وزن۲۰ کیلو
دخترم ۶ و نیم ساله و ۲۰ کیلو هست گلوش کرده و دکتر سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت ۴ سیسی دادن من بار اول رو اشتباها ۵ سیسی دادم برای ۱۲ ساعت بعد باید چیکار کنم و چند سیسی بدم
- اسهال و تب پسر 8 ماهه
سلام
پسرم 8 ماهشه اسهال و تب داره ای دوروزه بردمش دکتر آزیترو 100 داد ولی خوب نمیشه. باید دارویی باشه اسهال قطع شه کمکم کنید لطفا
الان پسرم اشتها نداره و شیر خشکی هستش و غذا نمیخوره
- تب کودک یکساله
سلام ببخشید آقای دکتر بچم دو روزه تب داره فقط با شیاف میاد پایین تبش دکتر شربت اموکسی کلاو ۱۲۵ داده آیا شربت سفیکسم بهتر نیست ؟
- پادرد
سلام دکترخسته نباشیدپسرمن ۱۱سالشه بعضی وقتاپاش ودستش دردمیکنه ضعیفه وغذاکم میخوره نمیدونم چکارکنم راهنمایبم کنی ممنون میشم دارویی به من معرفی کنیدمرسی
- شربت زینک
سلام یک ماه پیش دخترم اسهال داشت دکتر برا کودکم 2سالشه شربت زینک گلو کونات 5میلی تجویز کرد الان مثل همون شربت گیرم نیومد شربت زینکو هلث 10میلی گرم گرفتم میخواستم ببینم اشکال نداره بهش بدم
- یبوست
سلام اقای دکتر خسته نباشید دختر چهارساله دارم از موقع تولد یبوست دارد ومزاجش بسیار خشک است وزن تولد 3100والان 16کیلو است هنگام دفع اذیت میشود چکار کنم ممنون از شما
- دختم 24روز دارد وزردی دارد ازمایش خون گرفتیم گفت لب مرز ولی ازمایش کف پا 1/3بود ایا بچه مشکل دارد
زردی کف پای کودک 4ساله ودستها
- تب کردن ناگهانی در هنگام استفاده از آنتی بیوتیک
سلام خانم دکتر ببخشید من یک سوال ازتون دارم دخترم از شنبه شروع به سرفه کرد تا دوشنبه که سرفه ها خلطی شدند و بینی کیپ شد بردیمشون پیش خانم دکتر فریبا حقانی ایشون معاینه کردند گفتند گلو عفونت داره و حتی به پرده گوش هم مقداری سرایت کرده دو شیشه فارمنین 643 دادند و اسپری بنفش و آبی و اسپری بینی نمکی و مومتازون حالا بچه از دوشنبه تا امروز آنتی بیوتیک مصرف کرده تو این هفته اصلا تب نداشت امشب تب کرده این خطرناکه امکان داره وسط مصرف آنتیبیوتیک بچه یهو تب کنه الان هم دسترسی به خانم دکتر ندارم تا فردا عصر من خیلی ترسیدم و چون تو شهر خودمون هم متخصص اطفال نداریم اگر میشه لطف کنید این سوالمو پاسخ بدید
- سلام اقای دکتر دست پسرم ۴ سالشه زیاد اب پرتقال و میوه میخوره زرد شده چه کنم
- آب
سلام پسرم دوسال وچهارماهش یک هفتس شبا تا صبح هی بیدارمیشه میگه آب..یه شیشه شیرداره ازنوزادیش همون آب میکنم تاصبح میخوره هروقت میگه آب میدم دستش..در طول روزم چندبارمیخواد ولی نصف لیوان کمتر هربارمیدم بهش.. آیا طبیعیه ؟
- غذای بچه تب دار
سلام. به بچه یکساله که تب داره و صبح بالا آورده شب دیگه میتونیم فرنی بدیم؟ تا شب شیر خورده فقط با یکمی برنج و آب مرغ
- سرماخوردگی نوزاد۹ماه
سلام آقای دکتر من بچم 9ماهشه و سرما خورده شربت فلوپد خریدم ولی فاویسم داره اشکال ندارع بهش بدم
- دگزا برای تب
کودک زیر دو سال تب شدید داره دکتر دگزا و امپیسیلین تجویز کرده بنظر شما مشکلی نداره مصرف کنیم
- نوشابه
سلام من چندبارسوالمو پرسیدم وجواب ندادین، دخترم دوسال ونه ماهشه، عاشق نوشابه هست، من بجای نوشابه بهش ویتامین سی بوکا، ازاین شیشه های قهوه ایی خارجی میدم، که گازها داره، الان سرماخورده وعفونت کرده گلوش، وایراد ویتامین سی میگیره ومنم بهش میدم، قبلا التهاب روده داشته، آیا ضررداره خوردن ویتامین سی براش؟؟؟ و دلیل التهاب رودش میتونه ویتامین سی بوکا، بوده باشه؟؟ قطعش کنم یا خیر؟
- تب كودك
سلام شربت استامينفون سوپانسيون پاراكيد واسه كودك 27 ماهه وزن 12 كيلو چقد وچن ساعته بدهيم
- خوابببب
سلام اقای دکتر پسرم ۲۷ ماهه هستش و خواب بشدت بهم ریخته اس هرکار کنم بازم همونه قبلا باز ساعت ۱،۲ میخوابید الان شده ۳،۴ نمیدونم از دندون دراوردنه کلافس یا چی بلند میشه چراغارو روشن میکنه یا یجوری نمیزاره مام بخوابیم چیزی هس من بدم بهش ک خوابش تنظیم شه خسته شدم دیگ
- شربت ازیترماسین 200 دوز دارو برای کودک یکساله
سلام مقدار دوز دارو آزیترومایسین 200برای دخترم با وزن 10کیلو یکساله فراموش کرپم می خواستم بدونم دوزش چنده
- قطره ملیکازیم
سلام و وقت بخیر نوزادم یک ماه و نیمه ام نفخ و تعداد دفع زیاد ، شل و سبز و محاطی داشت، با آروغ شیر می ریخت قطره ملیکازیم قبل شیردهی بهش میدم وضعیت بهتر شده، آیا استفاده از این قطره اشکال داره؟ بعد بدن خودش در تولید آنزیم مشکل پیدا نمی کنه؟

