Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
سلام خسته نباشید مپسر ۴ساله دارم ۵روزه که اسهال شدید آبکی داره دکتر بردم ولی خوب نشده غذاهم نمیخوره فقد آب میخوره چیکارکنم کمکم کن لطفان
- خس خس سینه
با سلام دخترم ۶ سالشه دو هفته ی سرفه داره از دیروز خس خس سینه شدید پیدا کرده آبریزش بینی هم داره هیچ علائم دیگه ای نداره خیلی نگرانم میشه راهنمایی کنید چیکار کنم؟
- ترشحات چرکی بینی
سلام آقای دکتر قبلا هم پیام دادم که دخترم ۶ سالشه از وقتی پیش دبستانی میره تا الان همیشه سرمامیخوره . یعنی ماهی یکبار یا دو بار. و هر بار علائمش یه مدل هست .الان ترشحات زرد بینی . عطسه . و کمی تب البته سینوزیت هم داره همیشه تبش خیلی شدیده اما ایندفعه خدا رو شکر تبش خیلی کمه دو تا سوال دارم اول اینکه دارو چی بهش بدم و اگه میشه که دارو بهش ندم چون دیگه شده پوست و استخوان به خاطر آنتی بیوتیک زیاد و دوم آیا واکسن ۶ سالگی رو میشه براش بزنیم الان
- آزیترومایسین با دستور اشتباه
سلام آزیترومایسین ۲۰۰ برای بچه ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر بدهم ؟ داروخونه نوشته روزی یک قاشق شما بفرمایید چند سی سی باید بدم و تا چند روز؟ خیلی سپاسگذارم از الطاف شما دکتر خدا شناس اجرتان با آقا اباعبدالله
- سلام خسته نباشید ببخشید پسرم یک سالشه الان دوروزه فقط تب داره
- کرونا و شیردهی
سلام خسته نباشید دیروز آزمایش خون دادم و دکتر گفت کرونای خفیف گرفتم داروی آزیترومایسین استامینوفن و هیدروکسی کلروکین سولفات بهم داد دکتر گفت هیدروکسی کلروکین سولفات بخوری نباید به بچه ت شیر بدی دخترم ۹ ماهشه اصلا لب به شیر خشک نمیزنه و خیییلی به شیرم وابسته ست چکار کنم با این شرایط
- دوز دارو و شربت
سلام بچه با وزن ۲۲ چقد شیاف استامینفون در زمان تب استفاده شود ؟ شربت پروفن چند سی سی ؟ با تشکر
- واکسن
سلام من نمیخوام واکسن یک سالگی به بچم بزنم چیزی میشه اگه نزنیم
- دکتر برای دختر۴ساله ام شربت سفیکسیم تجویز کرد.۱۵کیلواست.چقدربایدبدهم؟وچندساعت یکبار؟
- باسلام دخترم ۳سالشه دسمال کاغذی و آشغال میذاره دهنش علتش چیه
- کودکم یک سال و 5ماهست وزنش10کیلونیم هس مشکلی که نیس!
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر پسرم سه سال داره چهارشنبه هفته گذشته به مدت دو روز فقط تب ملایم داشت که با شربت کوریزان مهار شد از دیروز عطسه و گرفتگی بینی داره و خواب براش سخت شده تقریبا بینی کیپ شده چه دستوری میفرمایید ،ممنونم.
- قور قور شکم
باسلام و تشکر دکتر عزیز پسرم دوسال و سه ماهشه دست ک میزارم روشکمش روده هاش قورقورمیکنه برای دل درد چه دارویی بدم به احساس خودم دل درد داره شبا تو خواب.خودش کامل نمیتونه بگه کجام درد داره و فاویسم داده
- گرفتن کودک از پوشک
سلام . کودکی دارم دو سال و یازده ماهه. سه روز است که او را از پوشک گرفته ام . در طی این سه روز.. به شدت از رفتن به سرویس بهداشتی امتناع می کند و از آن وحشت دارد و مدام می گوید نمی توانم . آیا برای گرفتن او ازپوشک عجله کرده ام ؟ و اگر نه راه چاره چیست ؟ باتشکر از شما
- کودک ۵سال و ۲۰کیلو وزن مصرف آزریتومایسین
شربت آزریتومایسین برای کودک ۵ساله ۲۰کیلو گرم وزن چند روز و چند سی سی استفاده می شود؟
- زردیکفپا
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم شش سالشه کف پا هاش زرده از چیه نشانه چیه من باید چیکار کنیم خیلی میترسم لطفاً بهم توضیح بدین ممنون
- شکم درد و حالت تهوع و عسال
من شکم درد دارم و ازمایش دادام یک قرص
- دوز مصرفی ازیترو۲۰۰
دوز مصرفی ازیترو ۲۰۰برای کودک بیست کیلو
- غده
سلام دکتریکی ازآشنایان دخترش نه ماهشه دکترگفته که توکبدش غده داره وبایدعمل شه اگه عمل شه خدایی نکرده ممکنه اتفاق بدی براش بیوفته
- دوز آزیترومایسین برای کودک دو ونیم ساله با وزن ۱۴ کیلوگر
با سلام کودک من دچار تب وسرفه وآبریزش بینی هست لطفا راهنماییم کنید که روزی چه مقدار بهش آزیترومایسین ۲۰۰ بدم ممنونم

