Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کیدی لاکت
سلام اقای دکتر برای نوزاد سیزده ماهه میشه پودر کیدی لاکت برای اسهال ناشی از دندان درآوردن استفاده کرد؟
- تب سنج دیجیتالی
سلام اقای دکتر برای پایش دقیق تب نوزاد دو الی سه ماهه تب سنج دیجیتالی زیر زبانی دقیق تره یا چه روشی برای سنجش تب دقیق هست؟
- وزن
سلام پسرم سه ماه ۱۵ روزشه ۷ کیلو آیا وزنش خوبه
- سرماخردگی
سلام اقای دکترسال نو مبارک اقای دکتر پسرم هشت ماهشه بیشتر از ده روزه که ابریزش بینی ودیگه هیچ علایمی نداره حالت کش داره گاهی سبز و زرد پلارژین میدم دو روزه انگار تاثیری نداره شبا موقع خواب اذیت میشه وشیرنمیتونه بخوره به نظرتون انتی بیوتیک لازم داره اگه بله چه انتی بیوتیکی ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام وقتتون دخترم۸ماهشه دوسه روزتب کردبعدش ابریزش وسرفه داشت وخلط سبز که ازبینیش میزد بیرون دکترسفکسیم۱۰۰بهش داد الانمکه بهترشده ته بینیش گرفتگی داره به نظرشماچی بهش بدم که خوب شه
سلام وقتتون بخیر دخترم ۸ماهشه دوسه روز تب کرد ابریزش بینی وخلط سبز وسرفه داشتدکتربهش سفکسیم داد الان که۱۰ روز گذشته دخترم هنوز ته بینیش گرفته کیپ نبست ولی خزخزی ته بینیشه به نظر شماچی بهش بدم
- سوال
بإسلام.براي نوزاد هشت ماهه كه الرژي داره و به فرني برنج هم حساسيت نشون داد.چه سرلاكي بجز سرلاك برنج ميتونه ميخوره كه كم حساسيت باشه
- تب سر کودک
دخترم هشت ماهشه سرش تب داره......ولی بدنش نه....هر آزمایشیم دادیم کاملا سالمه.....فقط شربت کوتریکسول دادن.....ایموانس و آهن فرامکس....ونصف آمپول d.....وقتی میخوابه یا شیر میخوره سرش هم خنک میشه....استامینوفن و بروفن هم پایینش نیاورد قطعش کردیم....ـلطفا نظرتونو بفرمایید که مشکلش چیه...سپاس
- سرفه
خسته نباشین در رابطه با نوزاد ۴۵روزم سوال پرسیده بودم ک سرفه میکنه و بعد از مصرف س روزه ی ازیترومایسین خوب نشده و بعد از گریه بابت کولیکش،بیشتر سرفه میکنه،فرمودین ک مصرف ازیترومایسین رو ادامه بدم خواستم بدونم خدایی نکرده اگر عفونت ریه بود با معاینه توسط پزشک مشخص میشد؟چونکه دو بار توسط پزشک معاینه شد ولی چیزی نگفتن و اینکه تشخیص رفلاکس هم دادن ک میخاستم ببینم علت تشدید سرفه ها میتونه رفلاکس هم باشه؟ ممنون بابت پاسختون
- ملاج
سلام ببخشیدپسرمن هشت ماهشه ملاج سرش یه چندروزی میشه خیلی تندتندمیزنه گهگاهی درحدسی ثانیه طوری که ازفاصله دورهم مشخصه خواستم بدونم مگه خطری داره
- رفلاکس
سلام پسرم ۷ ماهشه و بردمش دکتر گفت الرژی داره و رفلاکس و حساسیت به پروتئین گاوی براش دارو نسخه کرد و شیر خشک اپتامیل پپتی جونیور داد و گفت تا سه هفته غذا بهش نده اما الان هم برمیخوره و هم اسهال سبز و بد بو شده آیا شیر خشک رو عوض کنم و اگر بهش غذا ندم مشکلی براش پیش نمیاد؟؟؟
- سلام نوزاد دوماهه همراه سرفه و استفراغ
سلام دکتر جان نوزاد دو ماهه استفراغ همراه با سرفه وعطسه دکتر کودکان اموکسیسیلین نوشته ۴ سی سی هر هشت ساعت وزنشم ۵۸۰۰ هستش اموکسیسیلین ۱۲۵ هستش
- شربت دومتیدون برای نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر.نوزاد پنج ماهه ای دارم.اصلا خواب پیوسته ندارد.نوزادی تشخیص رفلاکس پنهان دادن است امپرازول ساشه دادم یک ماه بهتر نشد.قطع کردم. به خاطر تعداد دفعات زیاد بیدار شدن در خواب پیش فوق نچتخصی گوارش کودکان بردم.شربت دومتیدون تجویز کردن این شربت برای این سن نوزاد مجار است؟ممنون.
- چهاردست و پا
سلام اقای دکتر دخترم امروز هشت ماهش تموم شد رفته داخل نه ماه ولی چهاردستو پا یا سینه خیز نمیره دستشو میگیرم راه میره وخودش بدون حمایت میشینه دورخودش میچرخه به پهلو میره عقب میره
- سرفه
سلام دختر ۴ و نیم ماهه دارم. شروع کرده به سرفه های خشک . بخور سرد براش گذاشتم خوبه؟
- بد خوابی نوزاد
سلام خسته نباشید دختر ۸ ماهه ای دارم خیلی بد خوابه و همش از کم خوابی گریه میکنه تا میخوابه ۱۰ دقیقه بعد بیدار میشه و گریه میکنه اونم روی پا باید باشه روی زمین ک اصلا نمیخوابه دکتر معاینش کرده گفته مشکلی نداره .چیکار باید کنم شربت خواب میشه داد؟؟؟
- واکسن چهار ماهگی
سلام اقای دکتر برای نوزاد فاویسمی که واکسن چهارماهگی زده برای پایین آوردن تب بالای ۳۸ درجه میشه از شیاف استامینوفن استفاده کرد؟ و مقدار شیاف رو هم میخواستم بدونم. مننون میشم
- بالا اوردن نوزاد شش ماهه
سلام فرزندم شیش ماهشه و بردیمش برای واکسن صبح بعد شب برای دادن استامینوفن که بهش دادیم یکم بعدش زردآب بالا اورد علتش چیه
- پودر امپرازول
سلام آقای دکتر خسته نباشید،ببخشید دکتر واسه پسرم از ۲ماهونیم پودر امپرازول واسه ریفلاکس تجویز کرده الان یک هفته دیگه ۵ماهش تموم میشه ولی هنوزم شیر بالا میاره این پودرا تاکی بایداستفاده کنه؟؟؟؟؟
- اطفال
موارد مصرف قطره پاراکید
- زردی نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر! نوزادم تو پنج روزگی، زردیش 11.3 بود و بعد از 24 ساعت فتوتراپی، تو هفت روزگی به 8.3 رسید. وزن بدو تولدش هم 2 کیلو و 860 گرمه. میزان دقیق و نحوه مصرف قطره بیلیناستر رو امکان داره بفرمایید؟ ممنون!

