Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب واکسن ۱۸ماهگی
سلام وقت به خیر پسرم واکس 18ماهگی را زدم تب شروع شد من استامینوفن دادم نبش بالا میرفت با پاشویی چون استامینوفن دادم گفتم حداقل نیم ساعت بعد خوب نشد شیاف بزنم نزدیک 30چهل دقیقه طول کشید تبش 38خورده ایبود پایین آمد تبش خوابید حدودا نزدیک چهل دقیقه بعد من من اتاق دیگری بودم شوهرم میگفت قبل تو من کنترل کردم دیدم پیشانی سرد من رسیدم سرش دیدم خوابیده بود ولی دستاشو از بالش برده کمی بالا ولی میلرزد صداش کردم خواب بود بغلش کردم دیدم بدنش هم میلرزد آیا تشنج کرده و سوال دوم اینکه بعد از حدودا یک ساعت بغلم بود شیر میخوردتبش37وخور های بود چند ثانیه لرزد صداش کردم با یه صدای جواب داد آیا تشنج کرده ممنونم جواب دهید
- مولتی ویتامین
سلام دکترمن برای پسرده سالم قطره آهن فروتب ومولتی ویتامینودوزی چه اندازه بایدبهش بدم؟
- کج لب نوزاد
سلام دخترم ی ماهشه موقع گریه وگاهی خنده لب پایین خیلی به سمت راست کج میشه خیلی نگرانم راهنمایی کنید ممنون
- راه نرفتن کودک
سلام. پسرم ۱۶ماهشه راه نمیره. دست به دیوار تند تند راه میره و می ایستد مدت کمی ب تنهایی ولی قدم بر نمیذاره هوشش خیلی خوبه ولی راه رفتنش با تاخیر . ب نظرتون دیر شده یا وقت هست هنوز و چیکار کنم ؟
- مصرف همزمان شیاف وقطره استامینوفن در کودکان
- دوز مصرفی شربت سفکسیم۱۰۰برای کودک ۵ساله
نمیتونه خوب نفس بکشه گلو وحلقش چرکیه بینی کیپ بدون آبریزش۵سالشه ۲۸ کیلو شربت سفکسیم ۱۰۰ چه مقدار مصرف کنه؟؟
- سرفه خلط دار
سلام دخترم بعداز خوردن آزیترومایسین هنوز هم سرفه های با خلط سفید و خیلی کم حالت تنگی نفس هنگام سرفه دارد کلاس چهارم است.چه دارویی صلاح میدانید ؟
- سلام دکترپسر من ۵ سالشه آزیترومایسن ۲۰۰ رو تو چه دوزی بهش بدم حدودا ۱۹ کیلو هست
- بلوغ زودرس
دخترم ۷/۵سالشه چند ماهی است که بوی بد عرق میدهد مخصوصا زیر بغلش ،رشد موهای زائد هم داره،آیا سنش برای بلوغ کم نیست درمانی ندارید؟آیا بقیه موارد مثل پریودی و غیره زود اتفاق میافتد و روی روحیه بچه گانه او تاثیر منفی داره؟
- سلام پسرسه روزه دوبارادارخون داشته دلیلش چیه
- شیرخشک
سلام اقای دکترخسته نباشید..دخترم ۲سال نیم دارد شیرخشک گیگوزمیخوره شیرهنوزهم خیلی دوست داره میخواستم بدونم تاچندوقت دیگه بایدشیربخوره حتما براش لازمه یابراش ضرره.
- میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۲ساله ونیمه
سلام پسرم علائم تب وسرفه وابریزش بینی و بیحالی رو داره،پزشک داروخانه شربت ازیترومایسین ۲۰۰تجویز کرده خواستم میزان مصرفش رو بدونم؟وزنش ۱۱ونیم کیلو هست،۳روزه که مبتلا شده و تب میکنه و جدیدا سرفه هاش بیشتر شده
- واکسن یکسال و نیم
سلام وخسته نباشید خدمت آقای دکتر پسر من الان ده روز سرما خورده فقط سرفه و آبریزش بینی داشت ده روز که از سرما خوردگی میگذره ولی هنوز تک توک سرفه و بینشی کیپ مخاط داره ۱۷آبان واکسن یک سال و نیم داره که پنج روز از واکسن میگذره آقای دکتر چیکار کنم واکسنشو بزنم یا نه
- کهیر
سلام آقای دکتر،دخترم 14ماهه هست با وزن 9ونیم کیلو،ازامروز غروب روی پاها وبعضی جاهای دیگرکهیر زد متاسفانه شما مطب تشریف نداشتید بردمش کلینیک میلاد که براش شربت هیدروکسی زین هر8ساعت 2/5سی سی ومحلول کالامین و قرص پردنیزولون 5هر12ساعت نصف قرص تجویز گردید،وقتی به منزل برگشتیم قبل از مصرف دارو بیشتر کهیرها ازبین رفته بودن و من فقط شربت هیدروکسی زین را به بچه دادم ولی قرص پردنیزولون چون کورتون بود ترسیدم ندادم الان سوالم از محضرشما این هست شربت راتاچندروز بخورد ونظر شما درمورد مصرف قرص پردنیزولون چیست ممنون بابت راهنمایی تون
- اسهال
سلام پسرم ۹ماهشه نزدیک ۱۰روزه اسهاله روزی ۳ تا۴بار مدفوع داره..دکتر بردم شربت زینکوسولفات.ومینوفلور واسیدفولیک باساشه خوراکی داده...بهتر نشده میترسم آب بدنش کم شه چی کار کنم
- سرفه. دارو
سلام. دختر من 5 سالش هست چند روز پیش آوردم پیش شما گفتین انفولانزا گرفته. الان دیگه تب نداره. آنتی بیوتیک آزیترومایسین دادین. یه کوچولو اسهال شده. موصوع مهم از دیشب 12 شب سرفه خیلی میکنه و نمیتونه بخوابه تا صبح بیدار بود اسپری بینی هم زدم ولی باز دماغش کیپ هست. محبور شدم سیتریزین بدم 3 سیسی . میخوام بدونم برا این سرفه های پشت سر هم همین سیتریزین رو بدم؟ چون اصلا نمیتونست بخوابه. ممنون
- راه نرفتن
سلام جناب دکتر.راه نرفتن بچه دوساله 😭😭😭😭😭
- شربت سفکسیم به کودک سه ساله با وزن ۱۳ کیلو چقد بد؟!م
سلام شربت سفکسیم برای کودکی که وزنش ۱۳ کیلوست چه مقدار باید داده شود؟!
- ادرار
سلام اقای دکتر پسر20 ماهه دارم چندروز پیش قیصی خورد بالا اورد بعدش تب کرد بردم دکتر تایلوفن و دمیترون دادن که دمیترون رو فقط دوبار دادم و اصلا بالا نیاورده تایلوفن هم دوروز یعنی تادیروز . اسهال هم افتاده بود که رامنوفلو دادم متوجه شدم دندون نیش هم داره درمیاره. ولی دوروزه یکسره میگه پی پی که ببریمش داخل توالت میبریم بعصی اوقات جیش و پی پی میکنه بعصی اوقات نمیکنه امشب توخواب پاشد کلی گریه کرد و گفت پی پی اخرم نکرد . نقعدش هم بحاطر اسهالش سوخته که کالاندولا میزنم . میخوام بدونم احتمال داره عفونت ادرار داشته باشه ؟ چه دلرویی بخوره ببینم خوب میشه یانه؟مرسی اقای دکتر
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
سلام ببخشید دکتر نوازادمن چندروزپیش سرماخورده بود بردمش دکتر براش قطره پلارژین وآموکسی ۲۰۰داد بچه یهوکه به سرفه میوفته انکاری نفسش توسینه حبس میشه ی صداهای جیغ مانندی بازور وقرمزشدن میکنه خیلی میترسم چیکارکنم روزی چندبار اینجوری میشه ولی وفتای دیگه خیلی آروم خوابه درضمن اروزیکه واکسن دوماهگیشو زدم اینجوری شد یک کمی همون روز سرملخورده بود ولی تب نداش ممنون میشم راهنمایی کنید

