Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی اشتهایی
سلام.مجدد سوالم میپرسم آقای دکتر.دخترم یک سال و دو ماهشه چون بی اشتها بود شربت زینک پلاس بهش دادم تموم که شد می خواست دندون دربیاره اسهال شد دو هفته بعد اومدم زینک سولفات دو هفته بهش دادم .حین دادن این شربتا اشتها داشت حالا یک هفته اس قطع کردم لاغر شده بی اشتها هستش؟میتونم همچنان زینک سولفات بدم ؟؟
- سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه خیلی بی قرار یکم حالت تهوهم داره شکمشم یکم سفت من باید چی کار کنم شربت دایمتین هم یکم بهش دادم
- سلام خسته نباشید دختر من ۴ماهه یک ماه میشه به زور شیر میخوره نمی دونم چی کار کنم چند بار بردمش دکتر هیچ نتیجه نه گرفتم یکی میگه رفلاکس یکی میگه عفونت گوش خیلی بی قراره ازتون خواهش میکنم یک راه حل بهم نشان بدید کف دهان هم داره
سلام خواهش میکنم جواب منو بدید پسرم ۱۰ ماهشه و این یه ماه بهش توجه کردم سرش هی تکون میده و گوشاش میخاروند چکار کنم واقعا عفونت گوش داره
- لطفا کمکم کنید
آقای دکتر نوزاد سه ماه دارم وزنش رو 4.500مونده وزن تولدش 3کیلو 30گرم بوده خوب وزن میگرفت بعدش سرما خورد الان وزن نمیگیره آقای دکتر بردم دکتر آزیترومایسین داد با شربت پلارژین با آمپول اکسی کورت شربت آزیترومایسینش تموم شده هیچ جا نیست اصلا آنتی بیوتیک پیدا نمیشه پودر امپروزل 5هم داده که خوردن و نخوردنش هیچ فرقی نداره الان آمپول اکسی کورت رو زده و شربت پلارژین بهش دارم میدم سرفه هاش خلطی شده چیکارکنم ؟ توروخدا من پول دکتر هم ندارم که هر دقیقه ببرم دکتر راهنماییم کنید چه دارویی بدم الان ریه هاش عفونت کرده ؟؟؟ کمکم کنید و اینکه تا الان تب نداشته
- شربت
سلام دکتربرای پسرم که۸ماهشه شربت زینک سولفات تجویزکرده واصح ننوشته که چقدربهش بدم بعدش دکترمن بایدقطره مولتی ویتامین وآهنشم ادامه بدم وقتی شربت زینک سولفات بهش میدم؟
- دارو
با سلام اقای دکتر ایا شربتسرما خو کی برای نوزاد یازده ماهه ضرر دارد تا چند روز ضرری ندارد با تشکر
- لرزیدن نوزاد
با سلام نوزاد ۶ ماهه ای دارم که از ۳ ماهگی گاهی اوقات هنگام خوابیدن شروع به لرزیدن چند ثانیه میکنه و بعد آروم میشه. در هنگام بیداری اصلا این حالت رو نداره ممنون میشم علت رو بفرمایید.
- انزیم کبد
ببخشید دکتر دلیلش چی میتونه باشه که sgot در نوزاد بالا هس؟
- جوش سر سفید
سلام وقت بخیر نوزاد دخترم سه ماه و بیست روز داردکل این سه ماه پوشاک مای بی بی استفاده کردم و پماد پیشگیری از سوختگی چیکو استفاده میکنم.. از دیشب متوجه سه جوش سرسفید خیلی ریز در ناحیه بین کشاله ران و ناحیه تناسلی شدم..البته دستمال مرطوبش چند روزی است که مولفیکس است تا قبل مای بی بی بوده و همیشه بعد از مدفوع با آب گرم میشورم فقط بعد ادرار با دستمال تمیز میکنم.. الان باید چکار کنم لطفا راهنمایی بفرمایید سپاس
- دونه زدن
سلام نوزاد یک ماهه ای دارم که چند روزی هست سروصورت وگردن دونه هایی زده است که روی یکی از گوش هایش پوسته های زرد رنگی دارد لطفا راهنماییم کنید
- قرص پنتوپرلزول برای نوزادسه ونیم ماهه
سلام نوزادسه وتیم ماهه ای دارم که خیلی پنیرک وشیرمایع بالامیاره پزشک بهش پنتوپرازول دادگفت توچهارسیسی شیرت حل کن یک سی سی وبهش بده شبی یه بارباشربت آنتی رفلاکس بی روزی سه بارآیااین قرص ولسه نوزادم خطرناک نیست چون خوندم دیدم نوشته شده زیرپنج سال نبایدبخورن
- دندان در آوردن
سلام.ببخشید دختر من چهارده ماهشه هنوز هیچ دندونی نداره اثری از دندون هم تو دهانش نیست .دکتر که بردم گفتن می تونی براش شربت کلسیم بگیری می تونی هم ببری ازمایش به نظرتون چیکارش کنم .حدود بیست تایی هم قرص ویتامین دی دکتر داده بهش که خورده تا الان.
- شیر خشک
سلام دکتر خسته نباشید دخترم 20روزشه و چند روزی هست که مادرش شیر نداره بهش شیر خشک نان1 دادیم که بعد از خوردنش حالت استفراغ بهش دست میده و نمیتونه استفراغ کنه و بعدش احساس خفگی میکنه میشه بفرمایید از چه شیری استفاده کنیم در ضمن جوش صورتشم زیاد شده
- سلام و درود#
سلام دکتر دخترم ۸ماه و ۲۰روزشه ۷کیلو ۱۰۰گرم وزنشه تولدش ۳۶۰۰ بوده ایا خوبه؟قد ۷۰ سانته تولد ۵۰ سوال دوم اینکه تقریبا ۴باره سرماخورده از پاییز الانم آبریزش سرفه خیلی کم و خشک داره چی بدم برای آبریزشش ؟ قطره آهن و مولتی که باهم در یک قطره باشند معرفی کنید دندان هم درنیاورره
- قد و وزن نوزاد
نوزاد من 31 هفته به دنیا امده است که وزن هنگام تولد 1700 ودورسر نیز 31 وقد40 داشته است ودر سه ماهگی وزن 4500 ودور سر38 وقد51 رادارد روشد نوزاد طبیعی بود است یانه
- مطب شنبه باز هست؟
مطب شنبه باز هست؟
- سلام نوزاد هشت ماهه من الان دوروزه بینیش خیلی کپ شده و آبریزش بینی داره چه شربتی بهش بدم؟
سلام نوزادهخشت ماهه من الان دوروزه بینیش خیلی کپ شده و آبریزش بینی داره چه شربتی بهش بدم؟
- عوض کردن شیر خشک نوزاد
خسته نباشی بچم ۶ ماهگی عفونت خون گرفت رفتیم دکتر شیر خشک رزیمی نان ha2 تجویز کرده الان شیر خشکش تو کل تهران پیدا نمیشه پیش دکترشم بردم میگه همین و باید بدی بگرد پیدا کن خواستم ببینم شما شیر خشک دیگه ای و میتونید معرفی کنید یا میشه از ببلاک ha2 استفاده کرد ممنون
- تب
سلام دخترم چن روزدیگه میره پنج ماهش تب کرده علتش چی میتونه باشه عفونت ادراری نداره به غیرازاون کجاش میتونه عفونت کنه
- حساست نوزاد
عرض سلام و خسته نباشید دخترم ۵۰ روزشه ،من چند روز پیش توی مدفوعش خیلی کم خون دیدم،گفتن حساسیت به محصولات گاوی هست. من هم از اون روز دیگه حواسم هست و خوراکی هایی که توش شیر گاو داره رو مصرف نمیکنم.اما هنوز هم یه وقتایی یه کمی خون رو میبینم.خواستم ازتون بپرسم درمان این حساسیت فقط همون رعایت کردن توسط مادره یا نوزاد هم باید دارویی مصرف کنه؟؟ ممنون از راهنماییتون.

