Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم ۵سالونیمشه شربت ستادین دی گرفتم چقدربهش بدم
- رشد
سلام اقای دکتر نوزادم یازده ماهش وزن تولد 3200 بود الان ک یازده ماهس7900هسش چقد کمبود وزن داره؟؟.بر وزن گیری چیکار کنم؟؟.ازشیر مادر تغذیه میکنه چهار وعده هم غذای کمکی
- ملاج نوزاد
سلام خوبید ببخشید پسرم 46 روزشه دیشب بالا آورد بعدش ملاج جلو سرش خالی شد از دیشب تا حالا بهش شیر دادم بازم خالیه مشکلی داره هروقت می خوابونمش پره ولی بلندش که میکنم خالیه
- شربت دکسترومتورفان
بچه ام فاویسم آیااین شربت رابدم یانه
- چرا از دماغم خون میاد مغز سرم درد میکنه
چرا از دماغم خون میاد دو هفته میشه که دار خون میاد
- سلام دکتر به دختر ۸ ساله من شربت اکسپکتورانت داده چون سرفه می کرد آیا برای کودکان زیر ۶ سال منع مصرف داره؟
- سلام پسرم ۹سال و ۱۰ ماهش هستش نصف قرص سفیکسیم براش بدم ضرری نداره گلوش عفونت کرده
- تب
سلام. امروز دختر دو سالم رو اوردم پیش شما قبلش 2 درجه تب داشت پیش شما اوردیم شد نیم. براش آزیترومایسین و تب بر نوشتین. من از همین الان انتی بیوتیک رو دادم چون تبش باز بالا بود ولی شکمش از زمانی که خورده خیلی کار میکنه و اسهالی شده. چیکار کنم؟
- چشم
باسلام وعرض ادب پسرم سه ساله و چهار ماهشه ازبچگی کلا یه چشمش بزرگتر از اون چسمشه کسی متوجه نشده ولی خودم نگاهس مبکنم میفهمم زیر ۴۰ روز دکتر بردمشس گفت عیب رو بچت نذار الان میخوام بدانم مشکلی داره؟ مشکل ببناییم نداره دیدش کامله
- ضایه پوستی
سلام خسته نباشید پسر ۴ماهه من اززمانی که به دنیا اومده شربت سفالکسین مصرف می کند وتقریبا ارهمان زمان بدنش شروع به دونه های قرمز زدن کرده متخصص آلرژی بردم می گوید شیرمادرقطع شود وشیرخشک تجویز می کند دکتر دیگر این تجویز رارد کرده حالا من چکارکنم مشکلات پوستی پسرم برطرف شود ممنونم
- برا سما خوردگی نوزاد سه ماهه چه قطره بینی وچه شربتی باید بدم
- خون در مدفوع نوزاد
بإسلام.يه سوال ديگه هم داشتم اقاي دكتر..دخترم كه گفتم هفت ماهشه از ٤ماهگي لك قرمز رو صورتش ظاهرشد ولي تاحالا اصن خون در مدفوع نداشته.فقط خس خس سينه داشت كه ببلاك اي ار خورد خوب شد،الانم حالش خوبه فقط فرني برنج و موز و سيب زميني رو كه شروع كردم شبا نميتونست بخوابه يعني اين الرژي به پروتين گاويه ؟
- سلام بچه من یکسال ۵ماهشه چشمش قرمز شده و یکم رک میده قطره باکتی ماید ۱۰ خوبه که بریزم و چند ساعتی باید بریزم
بچه من یکسال ۵ ماهسه و چشمش قرمز شده و یکم چرک میده قطره باکتی ماید ۱۰ خوبه که بریزم تو چشمش یا نه چند ساعتی و چند قطره باید بریزم
- چرا مزه سفیکسیم۱۰۰برندایراپراکس تلخ است؟
- بی خوابی
سلام اقای دکتر دختر۳ماهه دارم و از بدو تولد بدخواب و خواب سبکی داره یعنی بیشتر شبا این اتفاق میفته ک میخابونمش ۵دیقه دیگه بیدارمیشه گریه هم نمیکنه ارومه شکمسم سیره جاشم تمیزه ۵بار این کارو میکنه هی میخابونم ۵دیقه بعد بیدارمبشه واسه خودش بعد ۵بار خوابش عمیق میشه شربت بی بی سد هم دادم انواع قطره های کولیک هم میخوره یه شربتی چیزیک خوابشو عمیق کنه برام معرفی کنید ممنون
- چند سیسی به بچم بدم 27کیلو
دخترم 6سال دارد26کیلو چند سیسی شربت توفیلین
- سلام دختر من ۲ ساله هست از چشمش چرک میده میشه قطره استفاده کنم چقدر ممنون
- واکسن
با عرض سلام پسرم ۲۷ ماهشه واکسن ۱۸ ماهگیشو نزده الان آبله مرغان گرفته میشه بعد از خوب شدنش واکسن بزنه ؟
- اب نخوردن
کودک ۱۴ ماهم اصلا آب نمیخوره ایا خطرناکه؟؟
- وزن کم@
دکتر دخترم ۱۱ماهشه و وزن تولد۳۶۰۰ الانم ۸کیلوعه (قدش ۷۱سانت و دورسرش ۴۳سانت در ده ماهگی بوده )لاغر وضعیفه ۴ماه کامل شیرمادر خورده و ببعد تا ۶ماهگی کمکی شیرخشک نان واز ۶ماه کامل شیرخشک خورده نان۲ چیکار کنم چی بهش بدم وزنش خوب بشه خیلی ضعیفه میم پراقالی روزی ۵سیسی میدم چند روزیه و نیوهم خوراکی دکتر ۱۰تا داده دستود خوردنش چیه؟ وشما پیشنهادتون چیه که اوکی،شه لاغریش؟

