Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آمپول دگزامتازون برای کودکان
- سلام آقای دکتراست سخته نباشیددخترم ۳سال ۴ماهشه ازکوچیکی تاحالایبوست داره چندباردکتراصفال بردم چندروزاول خوب بودولی بعدچندروزه یبارشکمش کارمیکنه به تازه گی هم تب سنتی بردمش مرتب باروغن زیتون چربش میکنم ۲روزی یبارکارمیکنه اونم بافشارمیخوام شربت پی ای جی بدمش ایااشکالی نداره
سلام اقای دکترخسته نباشی دخترم ۳سال چهارماهشه ازیکسالگی تاحالایبوست داره چندباری دکتربردم روزای اول خوب بودولی بعدخیلی دورشکمش کارمیکنه اونم بافشاربه تازه دکترتب سنتی بردمش شکمش مرتب صبحاقبل صبجانه چرب میکنم ولی بازم دوروزی یبارکارمیکنه اونم بازورمیخوام شربت پی ای جی بدمش ایامشکلی نداره
- تب
تب بدون هیچ علام سرماخوردگی در کودکان
- دفع مدفوع زیاد
سلام پسر ۸وماهه دارم بهش غدای کمکی و سرلاک گندم خرما میدم با شیر خشک ببلاک ال اف که دکتر داده بهش بخاطر عدم تحمل لاکتوز ولی چندروزی هیت زیاد مدفوع میکنه گاهی شل و گاهی معمولی و مخاط دار چه کنم راهنمایی کنید در ضمن هیج علایم دیگه نداره خوب غذا میخوره میخابه
- واکسن 18 ماهگی
با سلام... واکسن 12 ماهگی پسرم چون سرما خورده بود تقریبا 1 ماه دیرتر زده شد الان واکسن 18 ماهگی هم باید یک ماه دیرتر بزنم یا همون 18 ماهگی؟؟ با تشکر
- تعویض شیر خشک
با سلام در شهرستان ما شیر خشک مشکل پیدا میشود و هر بار یه مارک داخل داروخانه ها پیدا میشود آیا تعویض دائم شیرخشک به نوزاد مشکل ایجاد میکند
- شربت پدی کاف
سلام وقت بخیر ،دخترم پنج ماهشه ،روزی دوسه بار سرفه میکنه ،شربت پدی کاف میتونم بهش بدم هر۱۲ ساعت یک سی سی؟
- مکمل
سلام ببخشید دخترم چهار سالشه خیلی لاغر و ضعیفه کمبود کلسیم هم داره شربت زینک پلاس با شربت کلسیم کلسی شور که زینک و منیزیم و کلسیم داره هر روز اینا رو باهم بدم اشکالی نداره شربت امگا 3 هم براش گرفتم چون اصلا حرفاشو نمیفهمم تداخل دارویی دارن ممنون میشم
- سردردوحالت تهوع
باسلام دختر من ۱۱ ساله و چند روزی است که سر درد و حالت تهوع دارد ممنون میشم کمکم کنید
- دفع زیاد نوزاد
با سلام پسرم یک ماهشه، تعداد دفع مدفوعش زیاده ،حدودا ۷ یا ۸ بار، گاهی به ده بار هم میرسه، کشدار و مخاطی هم هست. ففط شیر مادر میخوره. دلدرد هم داره. آزمایش مدفوع ساده انجام دادیم مشکلی نداشت. آیا انجام تست ph,کالپروتکتین نیازه؟ راه حل چیست، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- شربت فارپنتین..و
سلام پسر ۵.۵ساله دارم سرما نخورده ولی دوشبه فقط شبها به مدت یکی دوساعت سرفه مداوم میکنه اسپری سالبوتامول استفاده نیکنه و قطره بینی . بیمارشماست و رشت نیستیم شما فرمودین میتونه شربت فارمنتین استفاده کنه چه دوزی و چقدر در روز ؟
- عطسه وسرفه
سلام آقای دکتر پسرم یکساله هست ازصبح عطسه زیاد وسرفه تکی داره چی بدم بهش
- دز مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰
سن کودک ۲ سال و وزن ۱۵ کیلو گرم سرما خوردگی دارد و علائم تب وگرفتگی گلو آبریزش بینی
- زینک سولفات
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسر من یک ماهه پیش کرونا گرفته بود و حدود نیم کیلویی وزنش کم شد. کلا از اشتها افتاده شما گفتید براش شربت زینک سولفات بدم الان اشتهاش خوب شده اما فقط شیر میخوره لب ب غذا نمیزنه دهنشو محکم میگیره و گریه میکنه دندون هاشم دو تا نیش بالا و کناری هاش نیش زدن تازه در اومدن. پسرم یکسالشه
- شربت مولتی میناجویس
سلام دکتر خسته نباشید من قبلا برای دخترم شربت مولتی ویتان میدادم ولی الان نایاب شده وشربت مینا جویس رو جایگزبن کردم آیا مشکلی نداره واین شربت مناسبه براش واینکه روزی چند سی سی باید بخوره ؟؟؟؟؟
- شیرخشک
سلام .پسرم ۱۰ ماهشه. تا ۶ماهگی شیر خشک آپتامیل میخورده و مشکلی نداشت از وقتی آپتامیل آپتامیل ۲میخوره شکمش اسهالی شده روزی ۵بار دفع داره و همین باعث شده که التهاب شدید در قسمت پا داشته باشه لطفا راهنمایی کنید چه شیر خشک بهش بدم ؟
- تب کودک
سلام پسر ۵ ساله ام سه روزه تب نسبتا خفیف داره بدون هیچ علایم دیگه ای. فقط بهش استامینوفن میدم. دارو یا اقدام دیگه ای هم لازمه؟
- سرفه
سلام آقای دکتر دختر من ۱۰ ساله هست وزنش ۵۳ کیلو ۴ روز هست آبریزش بینی داره و سرفه متوسط و خشک میکنه البته شب موقع خواب زیاد سرفه نمیکنه و بینیش و گوشهاش کیپ میشه و باز میشه و گلوش هم قرمزه و ترشحات خیلی کم زرد داخل گوشش هست ولی تب نداره وقتی سرفه میکنه میگه گلوم انگار ترک داره سه روز هست من دیفن هیدرامین و برم هگزین میدم ولی زیاد تاثیر ندیدم به نظر شما چه دارویی مصرف بشه ؟
- سرماخوردگی کودک 3ساله
سلام آقای دکتر دخترم نزدیک 3هفتست سرماخورده.روز اول تب کرد بعد بردم دکتر سفیکسیم داد و برای آبریزشش سیتریزین دادن ک آبریزشش خوب نشد بعد الان 3روزه خودم رفتم براش سرماخوردگی کوریزان گرفتم آبریزشش بهترشده ولی قطع نشده.ادامه بدم این شربتو؟؟واینکه سرفه خلط دارم داره ک براش برم هگزین تجویز کردن هر 8ساعت میدم.آیا این داروها رو ادامه بدم؟؟
- تغذیه
باسلام..دخترم هشت ماه و چهارده روزشه وزنش هفت کیلووسیصد گرمه وقتی بدنیا اومد سه کیلونیم بود ..بنظرتون وزنش کمه؟دندونم درنیاورده

