Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقداردوزدارو
شربت آزیترومایسسن100 برکودک 4ساله باوزن 16کیلوچقدربایدبدم؟
- چه شیر خشکی مناسب
سلام خسته نباشید دخترم از کوچکی تاحالا شیر اپتامین دادم الان ۲سال چندروزش شیر پاستوریزه دادم نخور شیر گاو نخور حالا شیر ببجونیور گرفتم خوبه بدم یا شیری که خوب باشه بگین بخرم بدمش غذا هم درست نمیخوره
- سرماخوردگی کودکان
سلام دخترم شش ماهشه یه ماه سرماخورده سرفه میکنه دکترم بردم خوب نشده چکارکنم
- نحوه و مقدار مصرف ازیترو مایسین 200
با سلامم دختر 6ساله با وزن 21کیلو و دختر 4سال و نه ماهه با وزن 18کیلو چه مقدار باید از این دارو بخورد.
- کاغذ خوردن بچه ها
من یه سه قلو دارم که کاغذ میخورند آیا کمبود ویتامینی دارند تاصلا مشکلاتشان چیست ؟ یکی از پسر ها بسیار لاغر تر و رنگ زرد هست ممکن اصن است کم خون باشد
- واکسن
سلام من نمیخوام واکسن یک سالگی به بچم بزنم چیزی میشه اگه نزنیم
- ریزش مو
سلام .پسر من۷ ساله است موهای جلوی سرش بعد از دو روز ژل مو زدن میریزد نگران هستم البته قبلا ژل مو میزدیم و چنین اتفاقی نیفتاده بود ولی این ژل جدید است چه کار کنم ؟چه ویتامینی لازم است ؟
- مصرف فولیک اسید
سلام ایا قرص فولیک اسید همان اسید فولیک است؟دخترم ۸سال ونیمشه کم خونی اهن وفولیک اسید داره میتونم بهش بدم ؟اهن وفولیک اسید؟
- عوارض شربت سفیکسیم۱۰۰
سلام پسرمن۵سالش هس سرماخورده بود دکتر بهش شربت سفیکسیم۱۰۰ داده بود هرروز۵ سی سی ام وز روز هفتم بود بهش دادم تموم شد شب تو مدفوعش عفونت مخاطی خونی دیدم طبیعی هس از عوارض شربت میتونه باشه؟
- سلام دکترپسر من ۵ سالشه آزیترومایسن ۲۰۰ رو تو چه دوزی بهش بدم حدودا ۱۹ کیلو هست
- مارک اس امپرازول
سلام اقای دکتر خداقوت میشه بفرمایید که اس امپرازول نکسیپد با کیموبلاک فرق داره؟ من نکسیپد میدم دوستم میگه کیموبلاک داده به بچه ش بعد از مدتها که نکسیپد میداده. منم کیموبلاک تهیه کنم؟ ممنون میشم مثل همیشه لطف کنید راهنمایی بفرمایید
- تب های مکرر
سلام آقای دکتر دخترم شش سالشه از وقتی رفته پیش دبستانی یعنی چهار ماهه که ماهی یکبار تب میکنه و من نصف شبها متوجه میشم و با صدای نفس نفس زدنش بیدار میشم و میبینم شدید داره ۳۹ درجه. هر بار دکتر میبرم خوب میشه اما باز بعد سهچهار هفته تب میکنه . یکبار گفتن سینوزیت یکبار آنفولانزا یکبار سرما خوردگی و ... لطفا و خواهشا بگید آیا بهخاطر پیش دبستانی رفتنه ؟چون هم کلاسی هاش هم همین طور میشن یا اینکه ویروس جدید اومده این چهار ماه؟ و چه دارویی بدم همه چی دارم توی یخچال لطفا خواهشا به تمام سوالهام پاسخ بدین
- سلام دختر من ۲۲ماهشه و. دکتر برا دخترم سفکسیم نوشته من نمیدونم چقدر باید بدم البته گفته بود من فراموش. کردم
- стриптиз бар невский
Хотите провести вечер в атмосфере страсти, роскоши и ярких впечатлений? Посетите [url=https://chicago-x.ru]топ стриптиз клубов[/url] в Санкт-Петербурге — место, где изысканная обстановка сочетается с профессиональным шоу и высоким уровнем сервиса. Приватные залы, завораживающие танцы и особая энергетика ждут вас! Может быть полезным: [url=https://chicago-x.ru]стриптиз клубы петербурга[/url] Хороший вариант: [url=https://chicago-x.ru/striptiz/]стриптиз санкт[/url]
- آیا قرص آفاکلاو ۶۲۵ برای فاویسم بد است
- شربت فروگلوبین
سلام دکتر به دخترم ک یکساله هست میتونم شربت فروگلوبین بدم یا خیر
- سرفه در خواب
سلام خسته نباشید. پسرم ۳ سالشه. وزنش ۱۳/۸۰۰ چند روز تب داشت. الان دو روزه تبش قطع شده. اما دو شبه که وقتی میخوابه زیاد سرفه میکنه تو خواب. شربت پلارژین هم میدم. روزا خوبه اما شب که میخوابه سرفه میکنه
- سلام دخترم پنج نیم ماهه کاغذ آچار یه تیکه مستطیل خورده شیرم دادم استفراغ میکنی می گریه میکنی میترسم
سلام دخترم پنج نیم ماهه کاغذ آچار یه تیکه مستطیل خورده شیرم دادم استفراغ میکنی می گریه میکنی میترسم
- مخاط
سلام اقای دکتر دخترم ۱۸ ماهشه دو روز اسهال شده تو مدفوعش همش مخاط چرکی و خونی هست علتش چیه؟؟ چیکار کنم
- بلعیدن هسته خرما توسط بچه یک سال ونیمه
سلام دخترم یک سال وپنج ماهه اشه دوتا خرما با هسته خوردمن دیدم صداش نمیاد رفتم دیدم خرماهادوباهسته خورده وروزمین افتاده داره دور ازجون مثل جون کندن به خودش میپیچه ونمیتونه نفس بکشه بلندش کردم زدم پشتش وبعد یکم آب بهش دادم خوب شد ولی فرداش تب شدید کرد واستفراغ بردمش دکتر ترسیدم بگم هسته خرما خورده دکتر گفت ویروس یه آمپول داد گفت اگه استفراغش بند نیومد وحالش بهترنشدباید ببرینش بستریش کنین وگرنه نمیخواد من آمپولو زدم بهتر شداستفراغش بند اومد بستریش نکردم ولی سه روزتب داشت الانم بعد سه روز بی حال وبی قرار چیکارکنم یعنی امکان داره گیر کرده باشه ونیاد بیرون وامکان داره تب ۴۰ درجه وحال بدش مال همین هسته خرما باشه نه ویروس

